تا 10 هزار سکه رایگان جایزه دعوت از دوستان به ربات پیکسل تپ
لوگوی پیام رسان تلگرام

تا 10 هزار سکه رایگان جایزه دعوت از دوستان به ربات پیکسل تپ

فرصت محدود
مشاهده
0 لایک
0 نظر
اشتراک
ذخیره
گزارش خرابی

با شرکت در بازی PixelTap تلگرام و دعوت از دوستان خود سکه بیشتر دریافت می‎‌کنید. به ازای هر شخصی که به بازی دعوت کنید، 2000 سکه می‌گیرید. اگر شخصی که به بازی دعوت کرده‌اید، اکانت تلگرام پریمیوم داشته باشد، این رقم به 10 هزار سکه رایگان افزایش پیدا می‌کند. امکان جنگ بین بازیکنان برای کسب توکن‌های بیشتر نیز از قسمت fight وجود دارد. هنگام مبارزه باید به نقاط مشخص شده در تصویر ضربه بزنید تا میزان سلامتی یا جان دشمن خود را کم کنید. کسی برنده می‌شود که زودتر، سلامتی دشمن خود را صفر کرده و او را بکشد.
هر 8 ساعت یک بار هم به بازی سر بزنید و سکه های جایزه خود را برداشت کنید. یک قسمت جدید گردونه شانس هم در بخش reward به بازی اضافه شده که با چرخاندن آن می‌توانید جوایز مختلف برنده شوید.
برای افزایش پروفیت خود باید Pet بخرید و آنها را آپگرید کنید تا برایتان به صورت خودکار سکه استخراج کنند و در حقیقت نیازی به کلیک کردن برای افزایش سکه هایتان ندارید. مشابه بازی همستر، کارت‌های روزانه پیکسل نیز وجود دارند که سکه رایگان جایزه می‌دهند. برخی آمارهای جالب بازی شامل 12.5 میلیون کاربر، تیک طلایی توییتر با یک میلیون فالوئر و حمایت رسمی و علنی بلاکچین TON است (که البته به دلیل عرضه توکن PIXFI$ روی شبکه اتریوم این حمایت برداشته شد).
در این بازی، سکه های افرادی که یک روز غیرفعال بوده اند، بین بقیه کاربران فعال تقسیم می‌شود. این سکه‌ها در یک استخر هفتگی جمع شده و هر هفته بین افرادی که حداقل هر آن هفته یک نفر را دعوت کرده باشند تقسیم می‌شود. هر چه افراد بیشتری را به بازی دعوت کرده باشید و جایگاه بالاتری داشته باشید، میزان سهم دریافتی شما از این سکه ها افزایش پیدا می‌کند. برای پیوستن به این ایردراپ و کسب درآمد به صورت ارز دیجیتال کافیست روی دکمه «مشاهده» بزنید.

نکاتی برای پیشرفت بیشتر در بازی پیکسل

  • هر روز یک ربات خریداری کنید و آن‌ها را حداقل تا لول 10 ارتقا دهید، چراکه درآمد روزانه شما به لول و تعداد رباتها بستگی دارد. همچنین؛ در صورت شرکت در جنگ‌ها و پیروزی، درآمد بیشتری برای شما منظور می‌شود.
  • احتمال می‌رود که ربات‌ها در آینده نه چندان دور به صورت NFT قابل فروش باشد (حدس).
  • هر 8 ساعت یک بار به بازی پیکسل سر بزنید و درآمد روزانه را جمع آوری کنید تا از دست نرود.
  • از کارت‌های روزانه یا کمبوها غافل نشوید و این تسک را روزانه انجام دهید تا هر روز حدود 5 میلیون سکه رایگان برنده شوید. در برخی از اوقات، این قسمت کمی سخت بالا می‌آید که باید چندین بار روی آن کلیک کنید تا برای شما باز شود.
  • روزانه از قسمت daily rewards کوین های رایگان را claim کنید تا بعد از گذشت هر 7 روز 700 هزار سکه بدست بیاورید. 

 

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
با ثبت دیدگاه خود ما را در ارائه بهتر خدمات یاری کنید