تاریخ لیست شدن 11 ارز دیجیتال تلگرامی معروف

تاریخ لیست شدن ارز های تلگرامی

همانطور که می دانید مدتی است بازی ها و ربات های تلگرامی با هدف جمع آوری و استخراج ارز های دیجیتال مجازی به شدت محبوب شده و مورد استقبال قرار گرفته اند. مهم ترین سوال تمام کاربران این ربات ها این است که هر ایردراپ چه زمانی وارد لیست صرافی های معتبر می شود. تاریخ لیست شدن ارزهای دیجیتال تلگرام مبهم بوده یا چندین بار تغییر کرده است. لیست شدن در صراف به این معنی است که امکان خرید و فروش و تبدیل این ارز ها به سایر رمز ارز ها مثل تتر ، اتریوم، بیتکوین و ..فراهم می شود. در حقیقت سکه های مجازی شما تبدیل به پول واقعی می شوند. در جدول زیر تاریخ لیست شدن 11 ارز دیجیتال تلگرامی محبوب بر اساس اعلام وبسایت رسمی CryptoRank را مشاهده می کنید.

نام ایر دراپتاریخ لیست شدنلینک ربات
1تپ سواپاواخر مهر ماهTap swap
2همستر کامبت5 مهرHamster kombat
3کتیزن3 مهرCatizen
4کتساحتمالاً 10مهرCats
5میجراحتمالاً 10مهرMajor
6راکی ربیت2 مهرRocky rabbit
7تایم فارم9 مهرTime farm
8میم فای18مهرMemfi
9ماسک ایمپایر24 مهرMuskempire
10تون استیشن15 مهرTon station
11بلوم3 ماهه چهارم 2024Blum

فرصت دریافت سکه های بیشتر را از دست ندهید

اگر نگاهی به تاریخ های بالا بیاندازید متوجه می شوید که برای به دست آوردن سکه های بیشتر فرصت زیادی باقی نمانده است. پس اگر تا کنون استخراج ارز های دیجیتال تلگرامی در این ربات ها را انجام نداده اید، همین حالا بازی را آغاز کنید. اغلب این ایردراپ ها بسیار ساده هستند و تنها با ضربه زدن می توانید از آن ها سکه دریافت کنید. البته برخی نیز مثل کتیزن بیشتر جنبه بازی و سرگرمی دارند.

هر ایردراپ روش های میانبری نیز برای به دست آوردن سکه های زیاد در مدت زمان کوتاه تر در نظر  گرفته است. با توجه به این که زمان زیادی تا تاریخ لیست شدن این ارز های تلگرامی باقی نمانده، بهتر است از این روش ها برای افزایش اندوخته های خود استفاده کنید. به طور مثال، در ایردراپ همستر کامبت با وارد کردن کارت های کمبو روزانه همستر می توانید تا 5 میلیون سکه را در چند دقیقه دریافت کنید. علاوه بر سکه، برای دریافت رایگان کلید بازی همستر هم می توانید بدون انجام بازی صرفا کدهای مربوطه را وارد کنید.

تپ سواپ نیز از دیگر ایردراپ های پر مخاطب تلگرام محسوب می شود. در این ربات هم می توانید علاوه بر جمع کردن سکه با استفاده از ضربه زدن، مأموریت های مختلفی که به شما ارائه می شود را نیز انجام دهید و سکه های بیشتر دریافت کنید. در مقاله معرفی تپ سواپ به این موارد به طور کامل اشاره کرده ایم. کد تسک سینما تپ سواپ را نیز به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده ایم تا سکه رایگان دریافت کنید.

بازی تلگرامی ایلان ماسک هم به زودی لیست شده و فرصت بی نظیری برای دریافت ارز دیجیتال است. در این بازی هم برای اینکه بتوانید به سرعت سکه های زیادی جمع کنید، کافی است کارت کمبو روزانه بازی ایلان ماسک را وارد کنید. اگر در ربات راکی ربیت عضو هستید هم می توانید روزانه یک بار با انتخاب کارت های درست، تخم مرغ راکی ربیت را دریافت کرده و یک میلیون سکه رایگان بگیرید

سخن پایانی

ایر دراپ های معرفی شده در این مقاله تمام ربات های قابل استفاده برای استخراج ارز های دیجیتال تلگرام نیستند. بلکه ما در این مقاله تنها ربات هایی را نام بردیم که تاریخ لیست شدن ارز دیجیتالی تلگرام آن ها تا این لحظه مشخص شده است. به این ترتیب احتمالاً با ایر دراپ های بسیار متنوع دیگری نیز در تلگرام رو به رو می شوید که ممکن است آن ها نیز روزی به لیست صرافی ها اضافه شوند. تنها نکته ای که باید مد نظر قرار دهید این است که تنها از ربات های معتبر و قابل اعتماد استفاده کنید. با مطالعه مقاله” چگونه ایردراپ های معتبر را تشخیص دهیم “این کار برای شما بسیار ساده تر خواهد بود.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments