آموزش ثبت نظر در اسنپ فود،  چگونه در اسنپ فود نظر دهیم؟

ثبت امتیاز و نظرات در اسنپ فود

یکی از بزرگ ترین مزیت های خرید آنلاین نسبت به خرید حضوری، امکان ثبت نظر و برخورداری از نظرات سایر خریداران است. حتما برای شما هم پیش آمده که در اعتماد کردن به یک فروشگاه آنلاین دچار ترید شوید، در این مواقع بررسی نظرات کاربرانی که تجربه خرید از این مجموعه ها را دارند می تواند بسیار کمک کننده باشد. در مجموعه اسنپ فود رستوران ها و فروشگاه های مختلفی فعالیت می کنند که تعداد آن ها نیز هر روز بیشتر می شود. بنابراین ثبت نظر در اسنپ فود می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب از بین آن ها باشد. همراه ما باشید تا چگونگی ثبت نظر در این پلتفرم را با هم بررسی کنیم. با یادگیری ثبت نظر در اسنپ فود می‌توانید تجربیات خود از خرید از هر رستوران را ثبت کنید تا دیگران هم بتوانند انتخاب بهتری داشته و از فروشندگان بی کیفیت خرید نکنند. نظرات خود درباره کد تخفیف اسنپ فود را هم می‌توانید با ما در میان بگذارید و حتی کد تخفیف‌های بلا استفاده خود را برای دیگر کاربران ارسال کنید.

برای مطالعه بیشتر: چطور از اسنپ فود ارزان تر خرید کنیم؟

نحوه ثبت نظر در اسنپ فود

مهم ترین اصل در فعالیت پلتفرم های آنلاین تعامل با کاربران و مشتریان است. در حقیقت زمانی که یک بستر ارتباطی اصولی و کاربردی بین مشتریان و فروشندگان ایجاد می شود، خدمات با کیفیت بهتری ارائه خواهند شد. در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که چگونه می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در رابطه با سفارشات خود از مجموعه اسنپ فود ثبت کنید. همچنین، به شما خواهیم گفت که این نظرات چه اثراتی به همراه دارند.

برای ثبت نظر در اسنپ فود، در صفحه اصلی اپلیکیشن، مطابق با شکل به بخش سفار ها بروید. در این قسمت تمام سفارش های قبلی و فعال  شما از این مجموعه با جزئیات قابل مشاهده است. از زمانی که سفارش به شما تحویل داده می شود، گزینه ثبت نظر و امتیاز در بخش مشخص شده برای شما فعال می شود. با ورود به این قسمت در ابتدا باید خوب یا بد بودن تحویل سفارش را تعیین کرده و سپس به مجموعه مورد نظر امتیاز بدهید.

در قسمت بعدی، پس از مشخص کردن نقاط ضعف و قدرت رستوران یا فروشگاه، می توانید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را نیز بنویسید. در نهایت نظر شما ثبت شده و علاوه بر راهنمایی دیگر کاربران برای انتخابی بهتر، بر جایگاه فروشگاه مورد نظر نیز تأثیر خواهد داشت. لازم به ذکر است که کاربران تا 14 روز پس از ثبت نظر امکان اصلاح و ویرایش آن را نیز دارند.

راهنمای ثبت نطر در اسنپ فود

ثبت نظر در اسنپ فود چه اهمیتی دارد؟

حالا که فهمیدیم روند ثبت نظر در اسنپ فود چگونه است، باید به بررسی این موضوع بپردازیم که اصلاً نظرات ما در این پلتفرم چه اهمیتی دارد. یکی از تأثیرات وجود نظرات مختلف همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، راحت تر شدن انتخاب برای سایر کاربران این پلتفرم است. همچنین امتیازات و نظراتی که برای هر مجموعه ثبت می شود، جایگاه آن را در این پلتفرم تغییر خواهد داد. به این ترتیب، نظر شما می تواند فعالیت و فروش یک مجموعه را در اسنپ فود تحت تأثیر قرار دهد.

امتیاز های دریافتی هر مجموعه بر اساس امتیازات ثبت شده توسط کاربران و سایر ملاک ها، در بازه های زمانی مشخص با هم جمع زده می شود. این بازه های زمانی شامل شیفت صبحانه، ناهار، عصرانه و شام است. مجموعه امتیازات دریافتی هر مجموعه در طول 14 روز مشخص می کند که رستوران در صفحه پلتفرم اسنپ فود در هر شیفت چه جایگاهی داشته باشد. البته برای هر کاربر رستوران ها و فروشگاه هایی که در محدوده موقعیت او قرار دارند، به ترتیب امتیاز نمایش داده می شوند. بدیهی است که قرار گرفتن در ابتدای لیست می تواند به افزایش فروش مجموعه های مختلف کمک کند.

موارد تأثیر گذار بر مجموع امتیازات هر مجموعه

همانطور که گفته شد امتیازات مشتریان یکی از بخش های مهم در جمع امتیازات هر مجموعه است. علاوه بر این، موارد دیگری نیز وجود دارد که تعیین می کند هر فروشنده در نهایت چه امتیازی داشته باشد و در چه جایگاهی قرار بگیرد. چنانچه شما یکی از فروشندگان اسنپ فود هستید، دانستن این موارد می تواند برای شما بسیار مفید باشد. همچنین، خریداران این پلتفرم نیز پس از آشنایی با این موارد متوجه می شوند که یک رستوران یا فروشگاه بر چه اساسی در رده بالاتر قرار می گیرد. موارد موثر در افزایش امتیاز نهایی مجموعه ها به شرح زیر است.

  • تعداد و مبلغ سفارش ها
  • تحویل سریع ( کمتر از 45 دقیقه برای پیک مجموعه و کمتر از 25 دقیقه برای ارسال اکسپرس)
  • جمع نظرات مشتریان
  • استفاده از عکس های مناسب

موارد زیر نیز باعث کاهش امتیاز می شوند:

  • مغایرت سفارش
  • عدم پاسخگویی یا سرویس ندادن بدون اطلاع قبلی
  • لغو سفارش به علت عدم امکان ارسال محصول
  • نا موجود بودن سفارش ثبت شده ( باید اتمام محصول در منو ذکر شود)
  • تغییر قیمت
  • سفارش تلفنی
  • عدم تأیید سفارش در زمان مقرر ( نباید بیشتر از 5 دقیقه باشد)
  • تأخیر در آماده سازی سفارش
اهمیت توجه به نظر کاربران

اهمیت به نظر کاربران، راهی برای فروش بیشتر فروش

حال که با تأثیر امتیاز دادن به مجموعه های مختلف در این پلتفرم آشنا شدیم، بهتر است اهمیت ثبت نظر در اسنپ فود را نیز بررسی کنیم. طبیعتاً شما با ارائه نظر درباره یک رستوران و یا یک غذا یا محصول خاص، به کاربران دیگر کمک می کنید تا انتخاب بهتری داشته باشند. از طرف دیگر، گاهی نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما می تواند به برطرف شدن نواقص و بهتر شدن فعالیت رستوران یا فروشگاه های مختلف منجر شود. گاهی ممکن است برخی کاربران نکاتی را برای بهتر شدن و پیشرفت گوشزد کنند که از دید فروشندگان پنهان مانده است.

از طرف دیگر، اگر از فروشندگان این پلتفرم هستید، بررسی و پاسخگویی به نظرات کاربران را فراموش نکنید. در برخی موارد ممکن است این نظرات و انتقاد های سازنده باعث تغییرات مثبت و رو به جلو در فعالیت شما باشد. همچنین، پاسخگو بودن شما به کاربران نشان می دهد که برای آن ها ارزش قائل هستید و این موضوع می تواند به جذب مشتری کمک کند. همچنین، در مقاله راحت ترین راه کسب درآمد در اسنپ فود نیز می توانید با سایر مواردی که به جذب مشتری و افزایش فروش می انجامد آشنا شوید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments