بهترین دستگاه های پاکسازی صورت خانگی؛ یک قدم تا پوست شفاف

لوازم پاکسازی پوست در خانه

پاکسازی پوست یکی از پرطرفدار ترین فعالیت های زیبایی در سال های اخیر بوده است. بسیاری از افراد با مراجعه به مراکز زیبایی و آرایشی، هزینه های زیادی را برای پاکسازی پوست مخصوصاً در ناحیه صورت صرف می کنند. این در حالی است که شما می توانید با استفاده از ابزار های ساده و دستگاه های پاکسازی صورت خانگی این کار را با هزینه بسیار کم تر انجام دهید. بسیاری از محصولات مورد نیاز مانند ماسک و ابزار ماساژ را هم می توانید با کد تخفیف خانومی خریداری کنید. البته اگر پوست شما آسیب دیده است و یا مشکلات جدی دارد بهتر است قبل از هر کار با یک متخصص مشورت کنید. در این مقاله پر کاربرد ترین و بهترین دستگاه های پاکسازی صورت را با هم بررسی می کنیم.

پاکسازی پوست چیست ؟

پاکسازی پوست صورت به معنی حذف لایه سلولی مرده و همچنین، کاهش و از بین بردن جوش، لک، التهاب و دیگر زائدات پوستی است. این عمل به شما کمک می کند تا پوستی شفاف تر و درخشان تر داشته باشید. برای پاکسازی صورت می توانید به مراکز زیبایی و پزشکی مراجعه کنید. به علاوه انجام پاکسازی پوست با ابزار های ساده که نیاز به مهارت خاصی ندارند، در منزل نیز امکان پذیر است. با مطالعه مقاله 5 روش فیشیال در خانه می توانید اطلاعات بیشتری در این مورد کسب کنید. در ادامه نیز ابزار و دستگاه های مناسب برای این کار را به شما معرفی می کنیم.

بهتربن ابزار های پاکسازی پوست در منزل

زمانی که می خواهیم در مورد بهترین ابزار های پاکسازی پوست در خانه صحبت کنیم، چند نکته باید مورد توجه قرار گیرد:

  • این ابزار ها باید تا حد امکان در دسترس و دارای قیمت مناسب باشند
  • دستگاه باید ساده بوده وکار کردن با آن به مهارت یا امکانات خاصی نیاز نداشته باشد
  • دستگاه باید کارایی مناسبی داشته باشد و به پوست آسیب نرساند

فیس براش ها و شوینده های مناسب پاکسازی

فیس براش ها، ساده ترین دستگاه های پاکسازی صورت خانگی

ساده ترین ابزاری که می توانید برای پاکسازی صورت در خانه استفاده کنید فیس براش است. این برس های مخصوص برای شست و شوی صورت استفاده می شوند و تمیزی عمیق تری را نسبت به شستن با دست ها فراهم می کنند. این فیس براش ها در انواع دستی و برقی و از برند های مختلف وجود دارند. بسته به مدل و نوع براش، قیمت آن می تواند از 20 هزار تومان تا 3 میلیون متفاوت باشد. شست و شوی صورت با براش به لایه برداری سطحی، بهبود گردش خون و درخشش بیشتر پوست شما کمک می کند.

لازم به ذکر است که در کنار شست و شو با براش ها، باید از یک شوینده مناسب نیز برای تأثیر بیشتر استفاده کنید. توجه داشته باشید که این شوینده ها باید متناسب با پوست شما انتخاب شوند. برای خرید فیس براش های با کیفیت و شوینده های متنوع می توانید به فروشگاه اینترنتی اسنپ شاپ مراجعه کنید. همچنین، با کد تخفیف اسنپ شاپ هزینه خرید برای شما کم تر خواهد بود.

فیس رولر

پاکسازی پوست با جید رولر

از دیگر دستگاه های ساده و در دسترس برای پاکسازی صورت می توان به رولر ها اشاره کرد. این ابزار از سنگ های شم، رز کوارتز، آمیتیست، و آبسیدین تشکیل شده و برای ماساژ صورت از آن ها استفاده می شود. این ماساژور های دستی می توانند با افزایش گردش خون و تحریک کلاژن سازی پوست، به لیفت شدن و رفع چین و چروک ها کمک کند. قیمت این ابزار بسته به نوع سنگ متفاوت است. این محصولات را می توانید در فروشگاه های آرایشی، بهداشتی و … پیدا کنید.

برای مطالعه بیشتر: 9 راهکار جوانسازی پوست در منزل

پاکسازی صورت با دستگاه بخور

بخور صورت،یکی از  دستگاه های پاکسازی صورت خانگی

یکی از بهترین دستگاه های پاکسازی صورت خانگی، دستگاه بخور است. بخار های صورت در دو نوع گرم و سرد موجود هستند و هر یک از آن ها مزایای منحصر به فرد خود را دارند. دستگاه بخور سرد می تواند به بسته شدن منافذ پوست صورت، رطوبت بیشتر، لیفت صورت، از بین بردن التهاب و درخشندگی بیشتر پوست کمک کند. از طرف دیگر بخار گرم نیز اثراتی مثل حذف آلودگی های سطحی و سلول های مرده، از بین بردن جوش های سرسیاه، کاهش چروک، کاهش چروک و آبرسانی پوست خواهد داشت.

برای استفاده موثر از دستگاه بخور صورت باید پوست صورت خود را به زور کامل تمیز کرده و سپس بخار را به طور متعادل به همه جای پوست بدهید. برای خرید این دستگاه ها از بهترین برند های دنیا می توانید به ایمالز مراجعه کرده و با کد تخفیف دیجی کالا خریدی اقتصادی تر را تجربه کنید.

میکرودرم، ابزاری حرفه ای برای پاکسازی پوست

میکرو درم از دستگاه های پاکسازی صورت خانگی

از بهترین دستگاه های پاکسازی صورت خانگی، می توان به انواع میکرودرم ها اشاره کرد. میکرودرم ها پاکسازی پوست را به صورت حرفه ای تر انجام می دهند اما از طرف دیگر استفاده از آن ها یک روش کمی تهاجمی به نظر می رسد. این دستگاه ها با پاکسازی و لایه برداری عمقی پوست می توانند باعث حذف منافذ، از بین بردن جوش، کاهش چین و چروک و افزایش شادابی و سفت شدن پوست شوند. این محصولات در انواع مختلف و از برند های متنوع در فروشگاه دیجی کالا در دسترس هستند.

دقت داشته باشید که در این روش، از سوزن های بسیار ریز برای پاکسازی پوست استفاده می شود و به همین دلیل ممکن است باعث ایجاد زخم یا کبودی شود. به همین دلیل نباید به صورت مکرر و در فواصل زمانی خیلی نزدیک از میکرودرم ها استفاده کنید. به علاوه، برای کارایی بیشتر و حفظ سلامت پوست باید نکات زیر را هنگام استفاده از این دستگاه در نظر داشته باشید:

  • یک دستگاه مناسب انتخاب کنید
  • قبل از شروع پاکسازی پوست خود را بشویید و کاملا خشک کنید
  • استفاده از مرطوب کننده و ضد آفتاب را پس از پاکسازی فراموش نکنید
  • تا 24 ساعت پس از استفاده از میکرو درم از محصولات آرایشی استفاده نکنید
  • اگر پوست خشکی دارید یک بار و اگر پوست شما چرب است دوبار در هفته می توانید از این دستگاه استفاده کنید
  • در صورت داشتن هرگونه بیماری پوستی، از پاکسازی آن با میکرودرم اجتناب کنید

اسکین اسکرابر

اسکرابر ها برای لایه برداری از پوست

اسکین اسکرابر نیز یکی از دستگاه های پاکسازی صورت خانگی است. این دستگاه ها به نام اتوی صورت نیز شناخته می شوند. این دستگاه در حقیقت به همراه کرم ها و محصولات پوستی دیگر استفاده شده و به جذب بهتر آن ها کمک می کند. مثلاً برای جوانسازی و سفت شدن پوست می توانید کرم لیفتینگ صورت را با اسکین اسکرابر مورد استفاده قرار دهید. یا اگر می خواهید برای تغذیه پوست از آن استفاده کنید، می توانید جای کرم لیفتینگ را با انواع سرم های پوستی عوض کنید.

 

4 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments