بهترین سایت خرید لپ تاپ استوک؛ 10 سایت برتر خرید و فروش لپتاپ استوک

بهترین سایت خرید لپ تاپ استوک

زندگی کردن در عصر تکنولوژی استفاده از محصولات دیجیتالی را برای ما به یک ضرورت تبدیل کرده است. به طور مثال، داشتن یک سیستم یارانه ای می تواند به طور چشمگیری انجام امور نرم افزاری و … را برای شما راحت تر کند. همانطور که می دانید امروزه استفاده از لپ تاپ های مختلف بسیار رایج تر از کامپیوتر های قدیمی است. تنها مشکلی که برای استفاده از این محصولات وجود دارد، هزینه نسبتاً زیادی است که باید برای خرید آن ها صرف کنید. خرید لپ تاپ های استوک راهی است که می توانید برای حل این مشکل از آن استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم بهترین سایت های خرید لپ تاپ استوک را به شما معرفی کنیم.

لپ تاپ استوک چیست؟

قبل از هر چیز بهتر است بدانیم که به چه لپ تاپ هایی استوک گفته می شود. بر خلاف تصور عموم، محصولات استوک با جنس دست دوم و قدیمی کاملاً متفاوت هستند. زمانی که تواید یک مدل لپ تاپ متوقف می شود، ممکن است تعدادی از آن به هر دلیلی فروش نرفته باشد و در انبار شرکت تولید کننده بماند. همچنین، ممکن است برخی از خریداران، لپ تاپ های خود را قبل از استفاده و فقط پس از باز کردن بسته بندی مرجوع کنند. به این محصولات اصطلاحاً استوک گفته می شود.

به خاطر داشته باشید که لپ تاپ های استوک از نظر فنی هیچ مشکلی ندارند و کیفیت آن ها به اندازه سایر لپ تاپ ها است. در حقیقت، کمپانی های تولید کننده این لپ تاپ های فروخته نشده را به جای نگه داشتن در انبار، با قیمت کم تری به کشور های کم درآمد می فروشند. البته لپ تاپ های استوک هم از نظر کیفیت در گرید های A, B, C, D و R قرار می گیرند. در این میان ممکن است برخی فروشگاه‌ها لپ تاپ کارکرده و دست دوم هم داشته باشند؛ اما اغلب آن‌ها از کیفیت قابل قبولی برخوردارند.

محصولات استوک گرید A هیچگونه مشکل سخت افزاری و ایراد ظاهری ندارند و کیفیت آن ها با لپ تاپ های نو برابری می کند. در گرید B  نیز مشکل و ایراد جدی دیده نمی شود؛ ولی ممکن است برخی قطعات نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشند. در نوع C ممکن است ایرادات ظاهری مثل خط و خش وجود داشته باشد. به طور کلی، بهتر است لپ تاپی که می خرید از گرید A باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و انتخاب هوشمندانه تر پیشنهاد می کنیم که مطالعه مقاله 5 نکته برای خرید لپ تاپ استوک را از دست ندهید.

بهترین سایت های خرید لپ تاپ استوک

بهترین سایت ها برای خرید لپ تاپ استوک

با مراجعه به فروشگاه های مختلف فروش محصولات دیجیتال احتمالاً می توانید لپ تاپ های استوک مختلفی را ببینید و خریداری کنید. به علاوه، سایت های مختلفی نیز برای خرید آنلاین این محصولات در دسترس هستند. این فروشگاه های آنلاین به دلیل فعالیت تخصصی در این زمینه می توانند تنوع بسیار بیشتری از محصولات را در اختیار کاربران قرار دهند. در این بخش بهترین سایت های خرید لپ تاپ استوک را برای خریدی ساده تر و مطمئن تر به شما معرفی می کنیم.

1. استوکاران

یکی از بهترین سایت های خرید لپ تاپ استوک، فروشگاه آنلاین استوکار است. این مجموعه کلیه محصولات دیجیتالی و قطعات کامپیوتری استوک را از بهترین برند های دنیا به فروش می رساند. در این سایت می توانید لپ تاپ هایی برای کاربرد های متنوع مثل گیمینگ، حرفه ای، خانگی، دانشجویی و صنعتی را مقایسه و خریداری کنید. استوکاران همه محصولات خود را با 10 روز ضمانت تعویض به فروش می رساند. این موضوع می تواند اعتماد کردن را برای کاربران بسیار ساده تر کند.

علاوه براین، قیمت های مناسب، تنوع بسیار زیاد و پشتیبانی فعال را می توان از مهم ترین نقاط قوت این فروشگاه دانست. از دیگر جذابیت های استوکاران می توان به امکان خرید کامپیوتر های مختلف، تبلت، مانیتور، قطعات فنی کامپیوتری و … به صورت استوک و حتی دست دوم اشاره کرد.

2. اف ام استور

اف ام استور نیز از بهترین سایت های خرید آنلایت لپ تاپ های استوک است. در این مجموعه تنها چیزی که به فروش می رسد، لپ تاپ های استوک سفارش اروپا است و به همین دلیل از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. اف ام استور، تمام محصولات خود را با ضمانت کیفیت و اصالت به فروش می رساند تا خیال شما بابت خریدتان کاملاً راحت باشد. به علاوه، پس از دریافت سفارش خود، 240 ساعت زمان برای تست در اختیار شما قرار داده می شود. قبل از اتمام این مهلت می توانید در صورت عدم رضایت از خرید خود آن را مرجوع کنید.

3. مقداد آی تی

مقداد آی تی یکی از بزرگ ترین فروشگاه های آنلاین در حوزه فروش محصولات دیجیتالی است. در این مجموعه می توانید انواع تلفن های همراه، لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت، کنسول بازی، قطعات کامپیوتری، تلویزیون، ساعت هوشمند، لوازم جانبی و … را خریداری کنید. در کنار همه این کالا ها، امکان خرید لپ تاپ های استوک نیز در مقداد آی تی وجود دارد. این لپ تاپ ها را می توانید از برند های مختلف و برای کاربرد های متنوع از این فروشگاه تهیه کنید.

امکان خرید اقساطی، ضمانت اصالت و کیفیت، 7 روز ضمانت تعویض و ارسال سریع از مزیت های خرید از این مجموعه هستند. به علاوه، به علت وجود لپ تپ های نو می توانید مقایسه بهتر و انتخاب هوشمندنه تری داشته باشید. به یاد داشته باشید که با استفاده از کد تخفیف مقداد آی تی می توانید با صرف هزینه کم تری از این مجموعه خرید کنید.

4. آداک

یکی از بهترین سایت های خرید لپ تاپ استوک در انواع مختلف، آداک نام دارد. البته این فروشگاه به طور کلی یک مرجع خرید مطمئن و با سابقه در زمینه فروش انواع کالای های دیجیتال محسوب می شود. در فر وشگاه آداک با توجه به ضمانت اصالت و همچنین، تضمین مرج.وع کردن کالا تا 10 روز پس از خرید می توانید با آرامش خاطر خرید کنید. همچنین، امکان پرداخت اقساطی و استفاده از کد تخفیف آداک برای مدیریت هزینه های نیز برای کاربران عزیز وجود دارد.

انواع لپ تاپ

5. استوک تاپ

استوک تاپ نیز یکی از سایت های برتر در حوزه خرید لپ تاپ های استوک محسوب می شود. این مجموعه امکان خرید بدون واسطه به همراه نقد و بررسی انواع لپ تاپ های استوک اروپایی از بهترین برند های دنیا را برای شما فراهم می کند. به علاوه، محصولات این مجموعه با 6 ماه گارانتی و 10 روز مهلت تست برای مشتریان ارسال می شوند. توجه داشته باشید که استوک تاپ به طور تخصصی در زمینه ارائه لپ تاپ های استوک فعالیت می کند و تنوع بسیار بالایی از این محصولات را برای کاربران خود فراهم کرده است.

6. لپتاپیفای

اگر به دنبال بهترین سایت خرید لپ تاپ استوک می گردید، سر زدن به لپتاپیفای را به هیچ عنوان فراموش نکنید. در این فروشگاه آنلاین می توانید لپ تاپ های استوک با گرید های مختلف و از برند های معتبر اچ پی، دل، ایسر، و… را ببینید، مقایسه کنید و بخرید. همچنین، پس از خرید محصول 7 روز زمان دارید تا آن را تست کرده و در صورت عدم رضایت مرجوع کنید. همچنین، پشتیبانی فعال و پاسخگو، ارسال سریع و رایگان و ضمانت اصالت کالا از جمله مزایایی هستند که با خرید از این فروشگاه به دست خواهید آورد.

7. خرید لند

یکی دیگر از سایت هایی که می توانید برای خرید لپ تاپ استوک به ان مراجعه کنید، خرید لند است. این فروشگاه انلاین با 5 سال سایقه فروش لپ تاپ های استوک می تواند مرجعی مطمئن برای خرید این محصولات باشد. مهم ترین هدفی که این مجموعه دنبال می کند ارائه محصولات اورجینال با قیمت مناسب است. به همین دلیل خیالتان بابت کیفیت لپ تاپی که تهیه می کنید راحت خواهد بود. با این حال، 21 روز مهلت تست و تضمین بازگشت کالا در صورت عدم رضایت نیز برای کاربران در نظر گرفته شده است.

8. اول استوک

در فروشگاه اینترنتی اول استوک نه تنها لپ تاپ بلکه بسیاری از محصولات دیجیتالی دیگر را نیز می توانید به صورت استوک و با صرفه اقتصادی بیشتر تهیه کنید. انواع مدل های لپ تاپ، نوت بوک، گوشی موبایل، تبلت، ساعت هوشمند، قطعات کامپیوتری، ماشین افزار های اداری و لوازم جانبی را می توانید در این سایت با قیمت های کم تر از مدل های آکبند و با همان کیفیت خریدرای کنید.

9. پاساریا

در ادامه معرفی بهترین سایت های  خرید لپ تاپ استوک باید به پاساریا اشاره کنیم. این فروشگاه اینترنتی معتبر فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و در طول فعالیت خود همواره رضایت مشتریان را اولویت قرار داده است. این فروشگاه به صورت تخصصی در زمینه فروش لپ تاپ های نو و استوک فعالیت می کند. هر لپ تاپی که نیاز داشته باشد، از هر برندی و با هر کاربردی به سادگی در پاساریا پیدا می شود. تمام محصولات این مجموعه قبل از قرار گرفتن روی سایت تست های فنی را طی کرده و سپس، با ضمانت کیفیت در اختیار شما قرار می گیرند.

10. آبیدر استوک

در پایان لیست معرفی بهترین سایت های خرید لپ تاپ استوک، به فروشگاه آبیدر استوک می رسیم. در این فروشگاه نیز می توانید انواع لپ تاپ های استوک مورد نیاز خود برای امور مختلف مثل حسابداری، ترید، تحقیقات و پژوهش، استفاده از نرم افزار های طراحی،گیمینگ و رندرینگ را خریداری کنید. پشتیبانی فعال 24 ساعته، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و همچنین، تضمین اصالت محصولات از جمله مهم ترین ویژگی های این فروشگاه محسوب می شود.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments