بهترین سایت خرید کتاب؛ 7 سایت برتر خرید کتاب را بشناسید

بهترین سایت خرید کتاب

همانطور که می دانید امروزه خرید آنلاین بسیار محبوب و مرسوم است. البته برای این که خرید اینترنتی خوبی را تجربه کنید لازم است که یک سایت مناسب و معتبر را برای این کار انتخاب کنید. در این مقاله می خواهیم بهترین فروشگاه های اینترنتی فعال در حوزه فروش کتاب را به شما معرفی کنیم تا بتوانید این محصولات را با خیال راحت تهیه کنید. پس با ما همراه باشید و فراموش نکنید که نظرات و تجربیات خود را در مورد بهترین سایت خرید کتاب با مخاطبان دیگر در میان بگذارید.

خرید آنلاین کتاب، یک راه ساده برای علاقه مندان به مطالعه

کتاب ها به طرز شگفت انگیزی برای جنبه های مختلف زندگی ما مفید هستند. اگر شما هم از علاقه مندان به کتاب و مطالعه باشید، در مورد جذاب و رضایت بخش بودن خرید کتاب با ما موافق هستید. اصلاً لذت خرید کتاب از لذت خواندن آن جدا است. کتاب ها محصولاتی نیستند که لازم باشد قبل از خرید امتحان کنید و به همین دلیل خرید اینترنتی آن ها هیچ شک و تردید ایجاد نمی کند.

به علاوه، در خرید آنلاین کتاب می توانید نقد های مختلف مربوط به آن را مطالعه کرده و نظرات سایر کاربران را نیز بررسی کنید. طبیعتاً این کار می تواند به داشتن یک انتخاب درست و هوشمندانه کمک کند. همچنین، امکان برخورداری از تخفیف های مختلف و خرید مقرون به صرفه تر در این روش خرید بیشتر است. برای مثال، گاهی کتابفروشی های اینترنتی امکان خرید با کد تخفیف را برای کاربران خود فراهم می کنند.

بهترین سایت خرید کتاب کدام است؟

همانطور که می دانید کتاب ها مشخصات ثابتی دارند. به این معنی که یک کتاب خاص را در همه فروشگاه ها و کتابخانه ها همان است. به همین دلیل می توانید این محصولات را با خیال راحت به صورت آنلاین تهیه کنید. فروشگاه های آنلاین زیادی برای انجام این کار وجود دارند؛ اما شما باید به سراغ سایت هایی بروید که تنوع کافی، قیمت مناسب، دسترسی آسان و معرفی کتاب های مختلف را برای شما فراهم کرده اند. در ادامه بهترین سایت های خرید کتاب را با هم بررسی می کنیم.

30 بوک

یکی از بهترین و محبوب ترین سایت های خرید کتاب، سی بوک است. این فروشگاه آنلاین با بیش از یک دهه تجربه همواره تاش کرده است تا شرایط مناسبی را برای خرید کتاب های مختلف فراهم کند و از این طریق نقش موثری در ارتقای فرهنگ مطالعه در کشور داشته باشد. ارائه بیشتر از 100 هزار عنوان کتاب با تخفیف های همیشگی یکی از ویژگی های مهم مجموعه سی بوک است. از دیگر جذابیت های سی بوک می توان به ارائه اعتبار هدیه به کاربران اشاره کرد. برای استفاده از این اعتبار تنها کافی است دوستان خود را به این فروشگاه دعوت کنید. به علاوه برای خرید ارزان تر از کد تخفیف سی بوک نیز می توانید استفاده کنید.

شهر کتاب آنلاین

شهر کتاب نام مجموعه ای از فروشگاه های زنجیره است که شعب مختلف آن را احتمالاً در هر شهر ایران دیده اید. این فروشگاه ها با فراهم کردن انواع کتاب ها و همچنین، نوشت افزار ها و لوازم تحریر متنوع به یک مرکز خرید جذاب مبدل شده اند. شهر کتاب آنلاین، امکان خرید اینترنتی از این مجموعه را برای شما فراهم می کند. در این فروشگاه آنلاین می توانید بیش از 250 هزار کتاب و کالای فرهنگی دیگر را ببینید، مقایسه کنید و بخرید.

ویژگی های منحصر به فرد این فروشگاه آن را در لیست یکی از بهترین سایت های خرید کتاب قرار داده است. امکان ارسال کتاب و سایر محصولات به سرتاسر دنیا، وجود بیش از 320 هزار کاربر فعال و قابل اعتماد بودن از مهم ترین نقاط قوت این مجموعه هستند. به علاوه، در شهر کتاب آنلاین شما به تنوع بالایی از کتاب های مختلف در موضوعات متفاوت دسترسی خواهید داشت. لازم به ذکر است که برای خرید مقرون به صرفه تر از این فروشگاه به صورت اینترنتی می توانید از کد تخفیف شهر کتاب آنلاین بهره ببرید.

خرید آنلاین کتاب

فیدیبو

زمانی که داریم در مورد بهترین سایت های خرید کتاب صحبت می کنیم، فیدیبو یکی از مجموعه هایی است که نمی توان آن را نادیده گرفت. فیدیبو در واقع یکی از زیر مجموعه های دیجی کالاست و به صورت تخصصی در زمینه عرضه انواع کتاب ها فعالیت می کند. این فروشگاه نه تنها کتاب های بسیار متنوعی را در دسته بندی های مختلف در اختیار شما قرار می دهد، بلکه با در نظر گرفتن تخفیف های جذاب خرید آن ها را نیز برای شما ارزان تر خواهد کرد.

یکی ویژگی های جذاب و منحصر به فرد فیدیبو، امکان تهیه کتاب ها به صورت نسخه صوتی است. کتاب های صوتی می توانند برای کسانی که زمان کافی برای مطالعه ندارند یک انتخاب بی نظیر باشند. به علاوه، لازم است بدانید که با داشتن کد تخفیف فیدیبو می توانید بیش از 50 هزار کتاب مختلف را با قیمت مناسب تری از این مجموعه تهیه کنید.

طاقچه

با توسعه تکنولوژی و افزایش مشغله های روزمره کتاب خواندن به سبک قدیم هم مانند خیلی از فعالیت های دیگر دچار تغییر شده است. امروزه با توجه به افزایش قیمت کاغذ بسیاری از افراد ترجیح می دهند کتاب های مورد علاقه خود را به صورت نسخه های الترونیکی و یا صوتی خریداری کنند. این نوع کتاب ها را می توانید همیشه همراه خود داشته باشید. به علاوه، کتاب های صوتی را می تواند حین انجام کار دیگری گوش بدهید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

اگر به این گونه کتاب های علاقه دارید، سایت طاقچه، یکی از بهترین سایت های خرید کتاب برای شما محسوب می شوند. در این مجموعه می توانید انواع کتاب های رمان، ادبی، تاریخی، روانشناسی، زبان، پزشکی، مهندسی، هنری و ..را به صورت الکترونیکی و یا صوتی تهیه کنید. پشتیبانی فعال، امکان استفاده از کد تخفیف طاقچه برای خرید ارزان تر، خدمات جذاب برای مشترکین و تنوع بالای کتاب ها از جمله ویژگی ها و دلایل محبوبیت این کتابفروشی اینترنتی هستند.

برای مطالعه بیشتر: مقایسه طاقچه و فیدیبو برای خرید کتاب صوتی و الکترونیک

ایران کتاب

بدون شک ایران کتاب یکی از بهترین سایت های خرید کتاب در ایران است. انواع کتاب های روانشناسی، فلسفی، رمان، تاریخی، ادبیات ملل، شعر، ادبیات نمایشی، کودک و نوجوان و.. را می توانید با تنوع بالا و از بهترین ناشران در این سایت تهیه کنید. یکی از امکانات جالبی که در این سایت وجود دارد، ارائه لیستی از پشنهادات جذاب است. برای دریافت این لیست ابتدا باید اسم کتاب های مورد علاقه خود را وارد کنید تا ایران کتاب آثار مشابهی را به شما معرفی کند. به علاوه، معرفی کتاب ها به صورت مختصر و ارائه شناسنامه برای هر کتاب انتخاب را برای شما راحت تر خواهد کرد.

از دیگر مزایا و ویژگی های جذاب ایران کتاب می توان به امکان پرداخت اقساطی اشاره کرد. با توجه به افزایش قیمت کتاب، این امکان می تواند مطالعه را دوباره به یک بخش مهم از زندگی روزمره افراد تبدیل کند. البته وجود دسته بندی های متعدد، ارسال رایگان، تحویل سریع و ضمانت سلامت فیزیکی کالا نیز از دیگر ویژگی های این فروشگاه محسوب می شوند.

برای مطالعه بیشتر: مقایسه ایران کتاب، شهر کتاب و سی بوک

کتابچی

در ادامه لیست معرفی بهترین سایت های خرید کتاب، به فروشگاه کتابچی می رسیم. ویژگی های مختلف این مجموعه از جمله دسته بندی خلاقانه کتاب ها، 7 روز ضمانت بازگشت و ارائه تخفیف های جذاب باعث شده اند این سایت در لیست ما جا داشته باشد. هر کتابی که دوست باشید، با هر موضوعی را می توانید به راحتی در این جا پیدا کنید. همچنین، در قسمت وبلاگ کتابچی، کتاب های مختلفی نقد و بررسی شده اند. مطالعه این مقالات می تواند به شما کمک کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

آدینه بوک

مجموعه آدینه بوک یکی از بهترین سایت های خرید کتاب و سومین سایت پر بازدید در این حوزه است. این فروشگاه نیز کتاب های متعددی را در دسته بندی های مختلف عرضه می کند که با کمک فیلتر های مختلف می توانید به سادگی در بین آن ها جست و جو کرده و کتاب مد نظر خود را پیدا کنید. ضمن خرید کتاب های مختلف با قیمت های مناسب می توانید گیف کارت هایی نیز برای خرید کتاب از این سایت دریافت کنید و به دوستان خود هدیه بدهید.

1 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments