بهترین سایت خرید اقساطی گوشی؛ معرفی 6 فروشگاه برتر

بهترین سایت حرید اقساطی گوشی

زمانی که نرخ تورم مثبت و قیمت ها رو به افزایش باشد، خرید کردن سخت می شود. از طرفی ممکن است شما بودجه لازم برای خرید محصولی را نداشته باشید و از طرف دیگر هر چقدر صبر کنید کالای مد نظر گران تر می شود. در این مواقع معمولاً خرید اقساطی می تواند بسیار مفید و هوشمندانه باشد. با خرید قسطی می توانید محصولات مورد نیاز خود را در زمان مناسب تهیه کنید و هزینه آن را به صورت تدریجی بپردازید. در این مقاله قصد داریم بهترین سایت های خرید اقساطی گوشی را به شما معرفی کنیم. با مراجعه به این سایت ها می توانید یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین کالا ها یعنی تلفن همراه را با شرایط قسطی آسان تهیه کنید.

برای مطالعه بیشتر: پر فروش ترین گوشی های 2023

خرید اقساطی تلفن همراه از معتبر ترین سایت ها

تلفن های همراه و به طور کلی تر محصولات دیجیتالی مختلف، کالاهایی هستند که خرید اینترنتی آن ها نیاز به دقت و حساسیت فراوان دارد. به همین دلیل پیشنهاد می شود که برای خرید این محصولات فقط به سایت های معتبر و شناخته شده اعتماد کنید. همچنین، برخورداری از یک تیم پشتیبانی فعال و پاسخگو نیز می تواند یکی از فاکتور های مهم در انتخاب فروشگاه آنلاین مناسب باشد. علاوه بر این، برخی فروشگاه های اینترنتی شرایط خرید آسان تر را نیز برای کاربران خود فراهم می کنند. ارائه تخفیف های متنوع و امکان خرید به صورت اقساطی از جمله این موارد هستند. در ادامه، برخی از بهترین سایت های خرید اقساطی گوشی را با هم بررسی خواهیم کرد. چنانچه شما هم سایت خوبی در این زمینه می شناسید حتماً با مخاطبان ما در میان بگذارید.

 برای مطالعه بیشتر: بهترین سایت های خرید موبایل با تخفیف

1. تکنولایف

تکنولایف را نه تنها به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید آنلاین گوشی، بلکه می توان به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی محصولات دیجیتال معرفی کرد. انواع تلفن های همراه از برند های مختلف به همراه کالا های دیجیتالی دیگر مثل ساعت هوشمند، تبلت، لپ تاپ، ماشین های اداری و لوازم جانبی را نیز می توانید از تکنولایف تهیه کنید. در ضمن، داشتن کد تخفیف تکنولایف خرید همه این محصولات را با هزینه کم تر برای شما ممکن می کند.

برای خرید گوشی از این فروشگاه می توانید از روش خرید اقساطی نیز استفاده کنید. تفاوتی ندارد که تلفن همراه انتخابی شما چه مدل و از چه برندی باشد، در هر صورت می توانید آن را به صورت قسطی از تکنولایف خریداری کنید. روند خرید اقساطی از تکنولایف به این صورت است که ابتدا باید مبلغ مد نظر خود را از تأمین کننده دریافت کنید. ایزی پی و ازکی وام دو مرجع معتبری هستند که این کار را برای شما انجام می دهند. پس از آن می توانید تا سقف مجاز با استفاده از این اعتبار از تکنولایف گوشی قسطی بخرید و تسهیلات دریافتی را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

مبلغ وامی که می توانید برای این منظور دریافت کنید بسته به تأمین کننده متفاوت است. همچنین، مدت بازپرداخت وام نیز به مبلغ بستگی دارد. یعنی هرچقدر این تسهیلات بیشتر باشد، مهلت بیشتری نیز برای پرداخت خواهید داشت. به طور کلی، این بازه زمانی می تواند حداکثر 36 ماه باشد.

2. مقداد آی تی

از دیگر فروشگاه های معتبر و با سابقه خرید محصولات دیجیتال می توان به مقداد آی تی اشاره کرد. در این مجموعه بزرگ می توانید انواع تلفن های همراه و کالا های دیجیتالی دیگر را به راحتی تهیه کنید. با توجه به قیمت های بالای این محصولات و سخت تر شدن خرید برای کاربران، مقداد ای تی شرایط مناسب تری را برای خرید فراهم کرده است. در این مجموعه می توانید با کد تخفیف مقداد آی تی ارزان تر خرید کنید یا با دریافت اعتبار و خرید قسطی، مدیریت هزینه بهتری داشته باشید.

خرید اقساطی گوشی از این فروشگاه به صورت خرید اعتباری تعریف می شود. به این معنی که شما می توانید از یکی از تأمین کننده های معرفی شده به مقدار مورد نیاز خود اعتبار دریافت کنید، با این اعتبار خرید کنید و بازپرداخت آن را به صورت اقساطی انجام دهید. ازکی وام، بالون، ایزی پی، قسطا و نسیبا تأمین کننده های اعتبار برای خرید قسطی از مقداد آی تی هستند. بدیهی است که مبلغ اعتبار، شرایط ارائه تسهیلات، نیاز داشتن به ضامن و مدت زمان بازپرداخت در هر یک از این موسسات متفاوت است. برای داشتن بهترین انتخاب پیشنهاد می کنیم که شرایط هر یک را به دقت مطالعه کرده و سپس تصمیم بگیرید.

3. دیجی کالا

دیجی کالا بزرگ ترین فروشگاه آنلاین ایرانی و یکی از بهترین سایت های خرید اقساطی موبایل است. در این مجموعه می توانید انواع تلفن های همراه را به صورت قسطی و بدون نیاز به ضامن خریداری کنید. برای انجام این کار تنها کافی است به مقدار مورد نیاز از دیجی پی وام بگیرید و سپس با استفاده از این اعتبار خرید کنید. تمامی مراحل ثبت درخواست و دریافت این تسهیلات به صورت اینترنتی و در زمان بسیار کوتاهی انجام می شود. موعد اولین قسط شما نیز یک ماه پس از خرید خواهد بود. در این خرید هم می‌توانید کد تخفیف دیجی کالا را برای کاهش هزینه‌ها به کار ببرید.

حداکثر مقدار اعتباری که در دیجی کالا می توانید برای خرید موبایل دریافت کنید، 30 میلیون تومان است. برای دریافت این وام باید حساب فعال بانک ملت داشته باشید. به علاوه، برای خرید اقتصادی تر تلفن همراه در این مجموعه می توانید گوشی دست دوم نیز تهیه کنید. در مقاله خرید و فروش گوشی دست دوم در دیجی کالا تمام اطلاعات مورد نیاز شما برای این خرید در اختیارتان قرار گرفته است.

4. قسطی کلاب

قسطی کلاب فروشگاه بزرگی است که امکان خرید محصولات مختلف را به صورت اقساطی برای شما فراهم می کند. از لوازم خانگی و کالا های دیجیتال گرفته تا محصولات آرایشی و بهداشتی، همه چیز را می توانید در این مجموعه به صورت قسطی تهیه کنید. تنوع بالای تلفن های همراه، تضمین سلامت و ارسال سریع باعث شده است تا این مجموعه به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید اقساطی گوشی معرفی شود. برای خرید از قسطی کلاب تنها کافی است گوشی مورد علاقه خود را انتخاب کرده و یک سوم قیمت آن را پرداخت کنید. مابقی هزینه را می توانید به صورت قسطی تسویه کنید.

البته در خرید از قسطی کلاب هم باید ابتدا اعتبار دریافت کنید. تخصیص این اعتبار به گردش حساب و اعتبار حساب شما بستگی دارد. پس از دریافت تسهیلات می توانید با شرایط ذکر شده خرید کنید. سود وام و مدت زمان بازپرداخت نیز بر اساس مبلغ دریافتی شما و همچنین، مدرکی که برای ضمانت ارائه می دهید متفاوت است.

5. آراز تل

از دیگر فروشگاه های آنلاین لوازم دیجیتال که امکان خرید اقساطی گوشی نیز در آن فراهم است می توان به آراز تل اشاره کرد. این مجموعه با در نظر گرفتن قیمت های منصفانه و همچنین سود بسیار کم برای خرید اقساطی گوشی می تواند بهترین انتخاب باشد. با ارائه چک ضمانت می توانید تا سقف 40 میلیون از این مجموعه خرید کنید و هزینه را به صورت اقساطی بپردازید. البته، استفاده از بای چک، شاپ کارت بانک ملت، کیف پول والتا، ثمین کارت و ازکی وام نیز روش های دیگر خید قسطی از این مجموعه هستند. مبلغ اعتبار، میزان سود و مدت زمان بازپرداخت در هر روش متفاوت است.

6. 19 کالا

از دیگر سایت های معتبر و خوب برای خرید اقساطی گوشی می توان به 19 کالا اشاره کرد. در این مجموعه نیز می توانید از تأمین کنندگان مختلفی مانند ازکی وام و یا بالون اعتبار مورد نیاز خود را دریافت کرده و سپس اقدام به خرید تلفن همراه کنید. خرید قسطی گوشی موبایل از این فروشگاه پس از اعتبار سنجی حساب شما ممکن می شود. دقت داشته باشید که همه این مراحل به صورت اینترنتی و با سرعت زیاد انجام می شود. پس از خرید نیز در صورتی که محصول دارای گارانتی نباشد 7 روز مهلت تست خواهید داشت.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments