ارز دیجیتال داگز لیست شد؛ معرفی بهترین صرافی ها برای خرید و فروش داگز

خرید و فروش داگز

به دنبال استقبال کاربران از ارز های دیجیتال تلگرام، ربات های مختلفی در این حوزه شروع به فعالیت کردند. یکی از این ارز ها داگز بود که اگرچه به اندازه همستر معروف نشد؛ اما بسیار زودتر از آن در لیست صرافی ها قرار گرفت. اگر شما نیز از سکه های مجازی داگز دریافت کرده اید، با ما همراه باشید تا روش نقد کردن و بهترین صرافی ها برای خرید و فروش داگز را با هم بررسی کنیم. همچنین، اگر در این ربات فعالیت نداشته اید، می توانید با مطالعه مقاله بهترین ربات‌ های استخراج ارز دیجیتال تلگرام از پلتفرم های مشابه برای دریافت دیگر کوین های تلگرامی استفاده کنید.

نحوه انتقال ارز دیجیتال داگز به کیف پول

برای اینکه بتوانید ارز داگز را بفروشید، باید ابتدا آن را به یک کیف پول منتقل کنید. روند دریافت سکه های داگز از طریق اتصال ربات تلگرامی به کیف پول های معتبر شما انجام می شود.

  1. برای انجام این کار ابتدا وارد صفحه اصلی ربات شده و گزینه connect wallet را انتخاب کنید.
  2. در مرحله بعدی مطابق تصویر، کیف پول های قابل استفاده به شما نمایش داده می شود. پیشنهاد می کنیم از کیف پول اختصاصی تلگرام یا همان tonkeeper استفاده کنید. در صورتی که اکانت فعالی در این کیف پول ندارید، باید ابتدا ثبت نام و فعالسازی را انجام دهید.
  3. در ادامه، تنها کافی است روی گزینه connect wallet کیلیک کنید تا اتصال ربات به کیف پول شما انجام شود.
مراحل انتقال داگز کوین به تون کیپر

4. حالا نوبت به انتقال کوین های داگز به کیف پول می رسد. وقتی که اتصال شما به کیف پولتان با موفقیت به پایان برسد، گزینه claim on chain به شما نشان داده می شود.

5. با انتخاب این گزینه مطابق تصویر شماره 5 صفحه ای نمایان می شود که در ان باید گزینه launch را انتخاب کنید.

6. سپس مجدداً connect wallet را انتخاب کرده و با تأیید در کیف پول خود مراحل انتقال را تکمیل کنید.

7. در بخش پایانی، مطابق با تصویر با انتخاب claim در هر دو قسمت و در نهایت تأیید، این انتقال انجام می شود. دقت داشته باشید که ممکن است واریز توکن های داگز به کیف پول شما قدری طول بکشد. به یاد داشته باشید که برای واریز و برداشت از تون کیپر، مقداری ارز دیجیتال تون به عنوان کارمزد از حساب شما کسر می شود. بنابراین، باید در کیف پول خود حداقل به اندازه کارمزد انتقال رمز ارز تون کوین داشته باشید.

نقد کردم و خرید و فروش داگز

قیمت داگز و نحوه خرید و فروش آن

قیمت هر توکن داگز هم اکنون حدود 76 تومان است. البته قیمت این ارز ها همواره دارای نوسان بوده و در هر دقیقه ممکن است تغییر کند. در هر صورت، برای تبدیل داگز به پول نقد باید ابتدا آن را از کیف پول خود به یک صرافی معتبر انتقال دهید. در ادامه، ضمن معرفی بهترین صرافی هایی که در حال حاضر این ارز دیجیتال را لیست کرده اند، به شما می گوییم که چگونه باید خرید و فروش داگز را انجام دهید.

صرافی تبدیل

یکی از بهترین صرافی هایی که می توانید برای تبدیل سکه های داگز به تتر و یا ریال از آن استفاده کنید صرافی تبدیل است. فرآیند انتقال کوین های شما از کیف پول تون کیپر به این صرافی ممکن است قدری پیچیده باشد. بنابر این باید مراحل آن را با دقت انجام دهید. پیش از آن، لازم است بدانید که برای کاهش کارمزد ها و بهره مندی از جوایز ویژه این صرافی می توانید از کد تخفیف تبدیل استفاده کنید. برای انتقال ارز های مجازی داگز به تبدیل باید مراحل زیر را طی کنید. توجه کنید که قبل از هر چیز باید ثبت نام و احراز هویت انجام شده باشد.

1. ابتدا در لیست ارز های دیجیتال dogs را پیدا کرده و گزینه واریز را انتخاب کنید. در مرحله بعدی، در بخش انتخاب شبکه Ton   را انتخاب کنید تا یک کیف پول اختصاصی برای این ارز ایجاد شود. در نهایت یک آدرس کیف پول و یک آدرس memo در اختیار شما قرار می گیرد. دقت کنید که از این کیف پول ایجاد شده تنها برای انتقال داگز می توانید استفاده کنید.

انتقال داگز به صرافی

2. مرحله دوم برای خرید و فروش داگز، از طریق کیف پول تلگرامی پیگیری می شود. با وارد شده به صفحه اصلی تون کیپر، ارز دیجیتال داگز را از لیست انتخاب کرده و در بالای صفحه گزینه send را انتخاب کنید. در قسمت بعد در جای مشخص شده آدرس کیف پول و memo که در صرافی دریافت کرده بودید را وارد کنید. در ادامه، تعداد توکن هایی که قصد انتقال آن ها را دارید مشخص کرده و با مرور اطلاعات، تأیید و ارسال را انتخاب کنید.

تأیید انتقال برای خرید و فروش داگز

خرید و فروش داگز در صرافی تبدیل

پس از این که توکن های داگز به حساب شما در صرافی منتقل شد، می توانید به راحتی نسبت به خرید  و فروش آن اقدام کنید. برای این کار باید داگز را از لیست ارز های دیجیتال انتخاب کرده و وارد بخش خرید و فروش شوید. با توجه به نوع پولی که در این صرافی دارید و یا ارزی که می خواهید داگز را به ان تبدیل کنید، قادر خواهید بود یکی از بازار های ریالی و یا تتری را انتخاب کنید.

در ادامه مطابق با آنچه در تصویر نیز مشخص است، ابتدا تعیین کنید که قصد خرید دارید یا فروش. سپس قیمت را با توجه به قیمت های لحظه ای خرید و فروش که در سمت راست با دو رنگ سبز و قرمز مشخص می شود وارد کنید. در ادامه، تعداد توکن ها را وارد کرده و با چک کردن مجموع قیمت سفارش خود را ثبت کنید. سفارش خرید یا فروش داگز در اصرع وقت انجام خواهد شد.

خرید و فروش داگز در صرافی

سینا تتر

یکی از صرافی های معتبری که می توانید برای خرید و فروش رمز ارز داگز از آن استفاده کنید، صرافی سینا تتر است. قبل از هر چیز باید مراحل ثبت نام و احراز هویت در این پلتفرم را انجام داده و سپس برای خرید و فروش داگز یا هر ارز دیجیتال دیگری اقدام کنید. در این صرافی نیز امکان خرید و فروش داگز به صورت ریالی و یا با استفاده از تتر وجود دارد. همچنین کارمز پایین این صرافی برای معاملات مختلف را می توان از مزیت های آن دانست. به علاوه، اگر از کد تخفیف سینا تتر نیز استفاده کنید، کاهش بیشتر کارمزد و دریافت ارز های دجیتیال مختلف به عنوان هدیه در انتظار شما خواهد بود.

رمزینکس

از دیگر مجموعه های معتبری که می توانید برای معاملات داگز کوین ها به ان مراجعه کنید می توان صرافی رمزینکس را نام برد. در این صرافی می توانید با بررسی نمودار های لحظه ای این کوین و مقایسه ان را ارز های دیجیتال دیگر، برای خرید یا فروش آن تصمیم بگیرید. این صرافی تلاش می کند تا با در نظر گرفتن کم ترین میزان کارمزد برای معاملات خود، به کاربران کمک کند تا سود بیشتری به دست آورند. با این وجود، باز هم می توانید برای کاهش هزینه ها و همچنین، بهره مندی از جوایز متنوع از کد تخفیف رمزینکس استفاده کنید.

بیت پین

بیت پین نیز جزو اولین صرافی های ایرانی بود که داگز کوین در آن لیست شد. در صرافی بیت پین نیز می توانید ضمن بررسی قیمت لحظه ای و نوسانات بازار، به خرید و فروش داگز و یا هر ارز دیجیتال دیگری بپردازید. مراحل ثبت نام و احراز هویت در این پلتفرم در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. بنابر این، شما می توانید سریع و ساده فعالیت خود را آغاز کنید. همچنین، برای دریافت جوایز جذاب و کاهش هزینه های معاملات می توانید از روش های مختلف مانند دعوت دوستان و استفاده از کد تخفیف بیت پین استفاده کنید.

1 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments