بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم رایگان برای گوشی و کامپیوتر

معرفی بهترین نرم افزار های ادیت فیلم

امروزه محتوا های تصویری به علت انتقال سریع تر مفاهیم نسبت به محتوای متنی بسیار پر طرفدار هستند. در سال های اخیر نیز انتشار ویدیو های کوتاه و البته خلاقانه در شبکه های اجتماعی توانسته است توجه مخاطبان زیادی را جلب کند. البته برای تولید این سبک از محتوا باید نرم افزار ها و ابزار های ادیت و ساخت ویدیو را بشناسید و مهارت استفاده از آن ها را داشته باشید. در این مقاله قصد داریم بهترین نرم افزار های ادیت فیلم رایگان را برای گوشی و لپ تاپ یا کامپیوتر به شما معرفی کنیم تا با هر امکاناتی بتوانید ویدیو های جذاب بسازید.

بهترین اپلیکیشن های ادیت فیلم برای گوشی

در بسیاری از مواقع استفاده کردن از تلفن همراه بسیار ساده تر از یک سیستم رایانه ای است. به علاوه، پیشرفت تکنولوژی و اضافه شدن ویژگی ها و امکانات کاربردی و جذاب به تلفن های همراه باعث شده است که تولید محتوا، ویرایش ویدیو و ادیت عکس دیگر محدود به استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ نباشد. در این بخش بهترین اپلیکیشن های ادیت فیلم برای گوشی موبایل را به شما معرفی می کنیم.

VLLO

یکی از بهترین نرم افزار های ادیت فیلم

یکی از بهترین نرم افزار های ادیت فیلم در تلفن های همراه VLLO است که می توانید به صورت کاملاً رایگان از آن استفاده کنید. کار کردن با این نرم افزار ساده است و می توان گفت تمام ابزار های ویرایش و ادیت ویدیو به صورت حرفه ای را بدون هزینه در اختیار شما قرار می دهد. این اپلیکیشن هم برای کاربران اندروید و هم برای کاربران ios در دسترس و قابل استفاده است. یکی از جذاب ترین ویژگی های این برنامه این است که روی ویدیو های شما واتر مارک ایجاد نمی کند.

CapCut

برنامه جذاب کپ کات

برنامه کپ کات نیز یکی از بهترین اپلیکیشن های ادیت ویدیو است. از این برنامه می توانید در گوشی های آیفون و اندروید به سادگی استفاده کنید. دسترسی به ابزار های ضروری برای ساخت یک ویدیو جذاب در این برنامه کاملاً رایگان است. علاوه بر ساخت یک ویدیو جذاب، با اضافه کردن استیکر ها، انیمیشن ها و جلوه های ویژه می توانید یک خروجی حرفه ای و بی نظیر از این برنامه دریافت کنید. تنها محدودیتی که در استفاده از کپ کات وجود دارد این است که امکان ویرایش ویدیو های طولانی تر از 15 دقیقه به کاربران داده نمی شود.

LumaFusion

بهترین نرم افزار های ادیت فیلم رایگان

 برنامه LumaFusion را نیز می توان به عنوان یک اپلیکیشن کاربردی برای ساخت و ادیت ویدیو معرفی کرد. برای استفاده از این برنامه به سیستم عامل ios نیاز دارید، البته نسخه دسکتاپ آن نیز در دسترس قرار داده شده است. در این برنامه می توانید با انتخاب یک ویدیو، بخش های گرافیکی و صوتی را ویرایش کنید. البته کار کردن با این نرم افزار قدری پیچیده است و نیاز به تکرار و تمرین دارد. چنانچه از تلفن های همراه آیفون استفاده می کنید، مطالعه مقاله 14 اپلیکیشن کاربردی و ضروری آیفون را به شما توصیه می کنیم.

 Inshot

این شات، یک برنامه ساده و کاربردی

اگر تولید محتوای ویدیویی را به تازگی آغاز کرده اید، برنامه اینشات می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. کار کردن با این نرم افزار بسیار ساده است و در کم ترین زمان ممکن یاد میگیرید که چگونه باید ادیت فیلم را انجام دهید. این برنامه علاوه بر قابلیت ادیت ویدیو ها، امکان ویرایش تصاویر را نیز به شما می دهد. دقت داشته باشید که استفاده از امکانات پیشرفته تر این برنامه نیاز به خرید اشتراک و پرداخت هزینه دلاری دارد.

بهترین نرم افزار های ادیت ویدیو برای ویندوز

اگر می خواهید ادیت ویدیو را به صورت حرفه ای تر انجام دهید و یک خروجی با کیفیت داشته باشید بهتر است از نرم افزار های تخصصی این کار و یک سیستم کامپیوتری قدرتمند استفاده کنید. اگرچه با تلفن همراه نیز می توان ویدیو جذاب تولید کرد اما قدرتی که یک لپ تاپ مناسب و یا یک کامپیوتر در اختیار شما قرار می دهد بدون شک بیشتر است.

Adobe Premiere Pro

بهترین نرم افزار های ادیت فیلم، پریمیر

حتی اگر به مقدار خیلی کمی با ابزار های تولید محتوای تصویری آشنا باشید حتماً نام این نرم افزار برای شما آشنا است. پریمیر یکی از بهترین نرم افزار های ادیت فیلم و محبوب ترین آن ها در تمام جهان است. به طوری که بیشتر ویدیو هایی که درذ شبکه های اجتماعی می بینید با کمک این نرم افزار ساخته شده است. پریمیر یک برنامه حرفه ای و بسیار قدرتمند است که همه آنچه برای ساخت یک ویدیو جذاب نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

البته برای استفاده از این قابلیت ها به خصوص در نسخه های به روز تر به یک رایانه با سیستم سخت افزاری قدرتمند نیاز دارید. پردازشگر، کارت گرافیک و رم از جمله مواردی هستند که باید در رایانه انتخابی شما مورد بررسی قرار گیرند. این نرم افزار جذاب یکی از تولیدات شرکت محبوب  ADOBE است و برای استفاده از آن می توانید نسخه اصلی را خریداری کرده و استفاده کنید. به علاوه برای کاهش هزینه ها می توانید نسخه کرک شده را نیز دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید.

After Effects

افتر افکت، ادیت فیلم حرفه ای تر

از دیگر نرم افزار های شرکت ADOBE برای ویرایش و ساخت ویدیو می توان به افتر افکت اشاره کرد. البته باید توجه داشته باشید که این نرم افزار برای ویرایش های بسیار حرفه ای و ساخت ویدیو های منحصر به فرد و اختصاصی کاربرد دارد. بنابراین، کسانی که فعالیت در این حرفه را به تازگی شروع کرده باشند بهتر است از سایر برنامه ها شروع کنند. در افتر افکت قابلیت هایی مانند ساخت موشن گرافیک، انیمیشن و انجام کار های گرافیکی خاص در اختیار کاربران قرار داده می شود.

Davinci Resolve

نرم افزار های ادیت فیلم

اگرچه این نرم افزار برای تعداد زیادی از مخاطبان ما کاملاً ناشناس است اما جالب است بدانید که Davinci Resolve  یکی از بهترین نرم افزار های رایگان ادیت فیلم محسوب می شود. اگر می خواهید یک ویدیو حرفه ای، بدون هزینه و با کم ترین دردسر بسازید باید همین حالا این نرم افزار را نصب کنید. از جالب ترین نکاتی که می توان دباره این نرم افزار ذکر کرد این است که فیلم های معروفی مثل گات و ددپول نیز برای بخشی از جلوه های ویدیویی خود از آن کمک گرفته اند. ویرایش ویدیو، ویرایش صوت و ادیت تخصصی رنگ ها از مهم ترین کاربرد های این برنامه است.

Lightworks

چنانچه به دنبال انجام یک کار تخصصی و به شدت حرفه ای هستید، باید Lightworks  را به عنوان یکی از بهترین نرم افزار های رایگان ادیت فیلم به شما معرفی کنیم. این برنامه فراتر از یک ابزار برای میکس ویدیو های مختلف است. به طوری که تدوین برخی فیلم های جذاب هالیوودی نظیر گرگ وال استریت، هوگو، مخمصه و… نیز با همین برنامه انجام شده است. البته واضح است که کار کردن با چنین نرم افزار قدرتمندی نیاز به مهارت و یادگیری دارد. ابزار ها و قابلیت های رایگان این برنامه نیاز های شما را کاملاً رفع می کند. با این حال، برای دسترسی به امکانات بیشتر می توانید نسخه پرو ادیتور را تهیه کنید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments