بهترین فروشگاه خرید غذا و لوازم حیوان خانگی؛ 6 پت شاپ برتر اینترنتی

6 پت شاپ برتر ایران

در سال های اخیر نگهداری از حیوانات خانگی مخصوصاً سگ و گربه بسیار مرسوم و رایج شده است. البته نگهداری حیوانات خانگی یا همان پت ها یک مسئولیت مهم است. برای انجام صحیح این مسئولیت، باید از وسایل و تجهیزات مخصوص این کار استفاده کنید. همچنین، توجه داشته باشید حیوان خانگی شما به غذای مخصوص برای رشد و سلامت نیاز دارد. پت شاپ ها فروشگاه هایی هستند که این ملزومات را در اختیار مشتریان قرار می دهند. در این مقاله به معرفی 6 پت شاپ برتر ایرانی و بیان ویژگی های بارز هر کدام از آن ها می پردازیم.

بهترین پت شاپ های اینترنتی ایران

اگر گشتی در خیابان های شهر خود بزنید، متوجه می شوید که فروشگاه های لوازم حیوانات خانگی به طور قابل توجهی افزایش یافته اند. این موضوع به افزایش علاقه مردم برای نگهداری از این حیوانات برمی گردد. با توجه به استقبال خوبی که از این فروشگاه به عمل آمد، فروش آنلاین این محصولات نیز به عنوان یک کسب و کار نسبتاً جدید توسعه پیدا کرد. در ادامه با هم به بررسی بهترین پت شاپ های اینرنتی می پردازیم. با ما همراه باشید.

1. پت آباد

اگر به دنبال خرید از بهترین و جامع ترین فروشگاه لوازم حیوانات خانگی هستید، پیشنهاد می کنیم که حتماً به پت آباد سر بزنید. این مجموعه علاوه بر این که یکی از 6 پت شاپ برتر اینترنتی در ایران است، خدمات مختلفی نیز برای نگهدای بهتر از پت های شما ارائه می دهد. در فروشگاه پت آباد می توانید انواع مواد غذایی، مکمل ها، وسایل حمل و نقل، لوازم سرگرمی، محصولات مورد نیاز برای نگهداری و لوازم بهداشتی را برای حیوانات مختلف تهیه کنید.

علاوه بر خرید محصول، خدمات مختلف دیگری نیز می توانید از این مجموعه برای حیوانات خانگی خود دریافت کنید. به طور مثال در سایت پت آباد امکان ارتباط با دامپزشک به صورت حضوری و آنلاین فراهم شده است. همچنین، کلیه خدمات حمل و نقل، عکاسی و پانسیون را نیز می توانید از طریق این مجموعه دریافت کنید. ارسال رایگان به هر نقطه از ایران، تضمین اصالت کالا، ضمانت بازگشت محصول و امکان استفاده از کد تخفیف پت آباد برای خریدی ارزان تر ازدیگر دلایلی هستند که این فروشگاه را به یک انتخاب خوب تبدیل می کند.

لوازم مورد نیاز حیوانات خانگی

2. ملودی مهربانی

پت شاپ ملودی مهربانی نیز از دیگر فروشگاه هایی است که می توان آن را در لیست بهترین پت شاپ های اینترنتی ایران قرار داد. عرضه محصولات بسیار متنوع از بهترین برند های جهان یکی از ویژگی های ممتاز این آنلاین شاپ است. تفاوتی ندارد که از چه حیوانی در منزل خود نگهداری می کنید، در هر صورت می توانید هر چیزی که برای تغذیه، سرگرمی یا راحتی آن نیاز دارید را از این سایت تهیه کنید.

ملودی مهربانی یک شعبه فروش حضوری نیز دارد که در شهر تهران است. در صورتی که قصد خرید آنلاین داشته باشید می توانید در هر ساعت از شبانه روز با پشتیبانی این مجموعه در ارتباط باشید و با مشورت آن ها بهترین محصولات را انتخاب کنید. در نهایت، لازم به ذکر است که امکان خرید اقساطی از این فروشگاه نیز با کمک اسنپ پی برای شما فراهم شده است.

3. پت استور

پت استور بدون شک یکی از 6 پت شاپ برتر اینترنتی در ایران است. این فروشگاه مجموعه بزرگی است از تمام آنچه که شما برای نگهداری از حیوانات خانگی خود نیاز دارید. محصولات حیوانات مختلف از جمله سگ، گربه، آبزیان، پرندگان و جوندگان به صورت تخصصی در این فروشگاه عرضه می شوند. از جمله این موارد می توان به غذای های مختلف، مکمل ها، لوازم نگهداری، وسایل سرگرمی و ملزومات بهداشتی اشاره کرد.

مجموعه پت شاپ با ارائه بیشتر از 3000 محصول از بهترین برند های ایرانی و خارجی به عنوان یکی از قدیمی ترین فروشگاه های این حوزه محسوب می شود. همچنین، ضمانت اصالت کالا، 7 روز ضمانت بازگشت و تحویل با پست اکسپرس نیز این فروشگاه را به یک انتخاب مناسب تبدیل می کند. به یاد داشته باشید که با استفاده از کد تخفیف پت استور می توانید محصولات مورد نیاز خود را از این مجموعه با قیمت مناسب تری تهیه کنید.

پت استور، پت شاپ برتر ایرانی

4. پت لند

فروشگاه لوازم حیوانات خانگی پت لند فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرده است. این مجموعه در تمام طول فعالیت خود همواره سلامت و نشاط حیوانات را اولویت قرار داده است. بر همین اساس، تمام محصولات موجود در این فروشگاه آنلاین با معیار های سختگیرانه ای انتخاب شده اند و می توانید آن ها را با خیال راحت تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. با این وجود، باز هم همه اقلام این فروشگاه با ضمانت اصالت و با تضمین امکان بازگشت به فروش می رسند. شاید برای شما جالب باشد که پت لند 1 درصد از کل فروش خود را نیز صرف حمایت از حیوانات آسیب دیده و بی سرپرست می کند.

5. ژیوان

ژیوان نیز یکی از پت شاپ های برتر اینترنتی است. این مجموعه یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین فروشگاه های فعال در حوزه خدمات نگهداری از حیوانات خانگی به شمار می آید. این مجموعه 5 شعبه فعال نیز در شهر تهران دارد که می توانید برای خرید حضوری به آن ها مراجعه کنید. در این فروشگاه هم می توانید خوراکی های و ملزومات نگه داری برای انواع پت مثل سگ، گربه، پرنده ها، همستر، خرگوش و … را تهیه کنید. از نقاط مثبت این فروشگاه می توان به عرضه محصولات متنوع از بهترین و شناخته شده ترین برند های این حوزه اشاره کرد.

در ژیوان کلیه کالا ها با تضمین اصالت کالا و به همراه گارانتی برای شما ارسال می شوند. همچنین، این فروشگاه تلاش می کند با تعیین قیمت های مناسب و ارائه تخفیف و هدایای ویژه خرید را برای مشتریان خود لذت بخش تر کند. اعتماد بیشتر از 80 هزار مشتری به این فروشگاه می تواند نشان دهنده مشتری مداری و خدمات مناسب آن باشد.

محصولات مورد نیاز پت

6. پتیشا

فروشگاه پتیشا نیز یکی از 6 پت شاپ برتر اینترنتی به شمار می آید. این مجموعه در ابتدا فروش محصولات خود را به صورت حضوری آغاز کرده و پس از مدتی خرید اینترنتی از طریق سایت پتیشا نیز ممکن شد. هم اکنون می توانید انواع غذا و سایر محصولات مورد نیاز برای حیوانات خانگی را به صورت آنلاین از این مجموعه تهیه کنید. قیمت های مناسب و رقابتی، پشتیبانی آنلاین و پاسخگو، ارسال سریع و وجود محصولات متنوع از بهترین برند های ایران و اروپا از جمله مهم ترین نقاط قوت این پت شاپ هستند.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments