بهترین گوشی گیمینگ 2024 تا 30 میلیون

گوشی گیمینگ تا 30 میلیون

بازی کردن با گوشی همیشه سرگرمی محبوبی بوده است. گیم‌های موبایلی سن و سال نمی‌شناسند و می‌توانند بین همه به خصوص جوانترها محبوب باشند. بدیهی است که برای لذت بردن از بازی باید گوشی مناسبی داشته باشید. گوشی‌های گیمینگ معمولاً ویژگی‌های خاصی دارند که آن‌ها را برای اجرای انواع بازی‌ها مناسب می سازد. البته، اضافه شدن آپشن‌های مختلف به موبایل، قیمت آن را هم بالا می برد. این به این معنا نیست که شما نمی‌توانید از بازی مورد علاقه‌تانن در تلفن همراه لذت ببرید. به همین دلیل هم لیستی از بهترین گوشی‌های گیمینگ آماده کرده ایم که می‌توانید یا کمتر از 30 میلیون آن‌ها را خریداری کرده و از کیفیت بالای اجرای بازی‌های مختلف در آن لذت ببرید. اگر به دنبال گوشی گیمینگ زیر 30 میلیون هستید این مطلب را از دست ندهید. به خاطر داشته باشید که همه این موبایل ها با کد تخفیف تکنولایف و به صورت قسطی قابل خرید اند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی گیمینگ زیر 15 میلیون

مهم ترین ویژگی های یک گوشی گیمینگ مناسب

در هنگام انتخاب بهترین گوشی گیمینگ تا 30 میلیون اولین پرسشی که مطرح می شود این است که یک تلفن همراه مناسب برای بازی کردن چه ویژگی هایی دارد؟ پاسخ به این سوال می تواند راهنمای بسیاری خوبی برای داشتن یک انتخاب هوشمندانه باشد. در این بخش به برخی از این ویژگی های مهم اشاره می کنیم.

پردازنده قوی (cpu): پردازنده مغز تلفن همراه شما است. برای این که بتوانید بازی های جذاب را به راحتی روی گوشی خود اجرا کنید و تجربه یک بازی بدون لگ را داشته باشید، باید یک تلفن همراه با پردازنده قوی انتخاب کنید.

داشتن رم مناسب: رم یا حافظه دسترسی یکی از مهم ترین ویژگی های تلفن همراه است. این قطعه می تواند روی عملکرد سریع گوشی شما بسیار تأثیر داشته باشد. به این ترتیب هرچه رم گوشی انتخابی شما بالاتر باشد، می توانید بازی های پیچیده تری را با سرعت بالاتر اجرا کنید.

گرافیک: همانطور که می دانید بخش بسیار مهمی از بازی های ویدیویی را طراحی های گرافیکی آن ها تشکیل می دهد. در واقع تصاویر یکی از مهم ترین عوامل جذابیت این بازی ها هستند. بدیهی است که هرچه پردازنده گرافیکی گوشی شما بهتر و قوی تر باشد، شما محتوای تصویری با کیفیت تری را دریافت می کنید.

ویژگی های صفحه نمایش: از دیگر مواردی که در انتخاب بهترین گوشی گیمینگ تأثیر دارد، انداز و وضوح نمایشگر است. هرچه صفحه نمایشگر شما وضوح بیشتری داشته باشد، تصاویر بازی جذاب تر هستند و تجربه بهتری را برای شما به ارمغان می آورند.

ظرفیت باتری و سرعت شارژ: بازی ها، مصرف باتری را به طرز قابل توجهی افزایش می دهند. بنابراین برای این که در حین گیم با وقفه مواجه نشوید باید گوشی هایی را انتخاب کنید که برای مدت طولانی تری شارژ نگه می دارند. یا به عبارتی ظرفیت باتری بیشتری دارند.

معرفی بهترین گوشی گیمینگ تا 30 میلیون

با توجه به نکات ذکر شده، تلاش کردیم بهترین گوشی های گیمینگ تا 30 میلیون را به شما معرفی کنیم. علاوه بر بررسی جداگانه هر مدل می توانید در پایان مقاله و با مراجعه به جدول، به سادگی آن ها را با هم مقایسه کرده و انتخاب راحت تری داشته باشید. همچنین، لازم به ذکر است که قیمت های ذکر شده مرتبط با تیرماه 1403 هستند و ممکن است در طول زمان با تغییراتی همراه باشند. در هر صورت برای استعلام قیمت و خرید این محصولات می توانید به فروشگاه تکنولایف و یا دیجی کالا مراجعه کرده و با کد تخفیف دیجی کالا خرید به صرفه تری داشته باشید.

Xiaomi 12X

شیائومی و تولید بهترین گوشی های گیمینگ تا 30 میلیون

حدود قیمت: 21 میلیون

شیائومی 12x یکی از با کیفیت ترین میان رده های این برند محسوب می شود. با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این مدل، نه تنها می توان آن را به عنوان یک گوشی جذاب برای استفاده روزمره دانست، بلکه یکی از بهترین گوشی های گیمینگ تا 30 میلیون نیز به شمار می رود. طراحی زیبا و ظریف، دوربین 50 مگاپیکسلی، اسپیکر های استریو، پردازنده قدرتمند و یک رم 8 گیگابایتی از مهم ترین ویژگی های این مدل هستند. به علاوه، مانند سایر مدل های برند شیائومی، در این مورد نیز با یک باتری قوی مواجه می شویم.

Samsung Galaxy S21 FE

یکی از بهترین گوشی های گیمینگ تا 30 میلیون

حدود قیمت: 23 میلیون

در ادامه به سراغ یکی از پرچمداران سامسونگ می رویم. این مدل با کیفیت علاوه بر ویژگی های فنی جذاب، از طراحی ظاهری بسیار اصولی نیز برخوردار است که آن را به یک گوشی گیمینگ خوش دست تبدیل می کند. به علاوه، ظرفیت بالای باتری در این مدل باعث می شود بتوانید چندین ساعت بدون نیاز به شارژ بازی کنید و لذت ببرید. البته لازم است به این مورد نیز اشاره کنیم که S21 FE با داشتن رزولوشن بالا و پردازنده گرافیکی قدرتمند نیز باعث می شود از محتوای تصویری بازی ها لذت ببرید.


Samsung Galaxy S23 FE

مدل پر طرفدار سامسونگ

حدود قیمت: 27 میلیون و 400 هزار تومان

اگر می خواهید یک تلفن همراه با کیفیت و کاربردی تهیه کنید که علاوه بر استفاده روزمره، ویژگی های مناسب یک گوشی گیمینگ زیر 30 میلیون خوب را هم داشته باشد باید به سراغ S23 FE سامسونگ بروید. از نظر کاربردی می توان این تلفن همراه را مشابه با مدل قبلی دانست. صفحه نمایشگر فول اچ دی در کنار یک پردازنده قدرتند در این مدل باعث می شود تجربه ای لذتبخش از بازی های ویدیویی با تلفن همراه داشته باشید.

Xiaomi poco X6

پوکو X6 یگ گوشی گیمینگ جذاب با قیمت مناسب

حدود قیمت: 18 میلیون

گوشی های بند شیائومی به طور کلی محصولاتی هستند که کیفیت مورد انتظار شما را با هزینه کم تری در اختیارتان قرار می دهند. مدل poco x6 این برند را با توجه به ویژگی هایی که دارد می توان یکی از بهترین گوشی های گیمینگ کمتر از 30 میلیون معرفی کرد. تراشه قدرتمند به کار رفته در این تلفن همراه باعث می شود بتوانید سریع و بدون وقفه بازی کنید. همچنین، این گوشی اقتصادی حافظه کافی، نمایشگر با کیفیت و طراحی خوش دستی نیز دارد که در مجموعه باعث می شود از آن به عنوان یک انتخاب هوشمندانه و اقتصادی یاد کنیم.

Xiaomi 13t

حدود قیمت: 24 میلیون

گوشی هوشمند شیائومیT 13 یکی از مدل هایی است که با پیشرفت های قابل توجهی نسبت به نسل قبل خود وارد بازار شد. قابلیت های فنی فوق العاده در کنار طراحی ظاهری زیبا این مدل را به یک گوشی محبوب تبدیل کرده است. همچنین، پردازنده های بسیار قدرتمند و صفحه نمایش با وضوح بسیار بالا در کنار باتری پرقدرت این تلفن همراه را به یکی از بهترین گوشی های گیمینگ تا 30 میلیون تبدیل کرده است.

جمع بندی و مقایسه مدل های معرفی شده

در پایان با کنار هم قرار دادن مهم ترین ویژگی های تمام مدل های معرفی شده، تلاش کردیم تا مقایسه را برای کاربران ساده تر کنیم. حالا می توانید با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید و ویژگی هایی که اهمیت بیشتری برای شما دارند به انتخاب بپردازید.

مدلاندازه نمایشگررزولوشنپردازنده گرافیکیحافظه داخلیپردازنده (cpu)باتریرم
Xiaomi 12X6.28 اینچ1080×2400 پیکسلAdreno 650256Snapdragon 870 5G45008 گیگ
Samsung Galaxy S21 FE  6 اینچ2340 x1080  Mali-G78 MP14256  Exyno2100-5G Chipset45008 گیگ

Samsung Galaxy S23 FE
 
6.4 اینچ2340 x 1080Xclipse 920 GPU128-256Exynos 220045008 گیگ
Xiaomi poco X6pro  6.67 اینچ1220×2712Mali G615-MC6512Mediatek Dimensity 8300 Ultra Chipset500012
Xiaomi t13  6.67   اینچ1220×2712Mali-G610 MC6256Dimensity 8200 Ultra500012

توجه داشته باشید که برای خرید آسان تر این محصولات می توانید خرید خود را از سایت های فروش اقساطی تلفن همراه نیز انجام دهید. در مقاله بهترین سایت خرید اقساطی گوشی، این پلتفرم ها را به شما معرفی کرده ایم. همچنین، با بررسی مشخصات تلفن ها همراه موجود در بازار می توانید موارد دیگری نیز به لیست اضافه کنید. اگر گوشی گیمینگ مناسب تا سقف 30 میلیون می شناسید آن را به ما و مخاطبان این مقاله نیز معرفی کنید.

2 2 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments