دانلود فیلم و سریال از روبیکا

راهنمای دانلود فیلم و سریال از روبیکا

همانطور که می دانید امروزه استفاده از پلتفرم های مختلف و شبکه های اجتماعی به هیچ عنوان با سال های گذشته قابل مقایسه نیست. این روز ها تقریباً همه کار ها، از امور اداری گرفته تا سرگرمی های مختلف به صورت آنلاین و با کمک نرم افزار های متنوع انجام می شود. یکی از جذاب ترین سرگرمی هایی که وجود این اپلیکیشن ها انجام آن را برای ما ساده تر کرده، تماشای جدید ترین فیم و سریال های دنیا است. اپلیکیشن روبیکا مرجع کاملی از انواع فیلم و سریال است. البته، شما در حالت عادی باید این ویدئوها را در خود برنامه تماشا کنید. این در حالیست که شاید ترجیح بدهید فیلم را دانلود کرده و آفلاین تماشا کنید. در این مقاله می خواهیم به بررسی امکان دانلود در اپلیکیشن روبیکا بپردازیم. در ادامه به شما خواهیم گفت که از چه راهی می توانید نسبت به دانلود فیلم و سریال از روبیکا اقدام کنید. همچنین، به خاطر داشته باشید که خرید اشتراک برای تماشای فیلم و یا استفاده از سایر خدمات این پلتفرم با کد تخفیف روبیکا هزینه کم تری برای شما به همراه دارد.

روبیکا یک اپلیکیشن همه چیز تمام

به دنبال غیر فعال شدن برخی اپلیکیشن ها به دلیل تحریم و همچنین، فیلتر شدن شبکه های اجتماعی و ارتباطی شناخته شده، پلتفرم های ایرانی بیشتر مورد استفاده قرار گرفتند. روبیکا به عنوان اولین سوپر اپلیکیشن ایرانی، یکی از این پلتفرم ها بود که خدمات بسیاری را در قالب یک برنامه به کاربران خود ارائه داد. این برنامه برای همه تلفن های همراه و حتی سیستم های کامپیوتری قابل استفاده است. امکان برقرای ارتباط از طریق پیام، اشتراک عکس و ویدیو، کسب درآمد و تماشای آنلاین فیلم و سریال های متنوع از جمله خدمات این پلتفرم است.

توجه داشته باشید که فعالیت بیشتر در این پلتفرم و افزایش تعداد فالوور ها می تواند به کسب درآمد شما کمک کند. از این رو به شما پشنهاد می کنیم که مطالعه مقاله بهترین شیوه افزایش ممبر و فالوور روبیکا را از دست ندهید. البته ما در این مقاله قرار است در مورد بخش تماشای فیلم و سریال صحبت کنیم و راهکار هایی را برای دانلود فیلم و سریال از روبیکا در اختیار شما قرار دهیم.

تماشا و دانلود فیلم و سریال در روبیکا

در پلتفرم روبیکا امکان تماشای آنلاین به روز ترین فیلم های سینمایی، سریال ها، انیمیشن ها و … فراهم است. اگرچه تماشای آنلاین فیلم و سریال لذت بخش است؛ اما در برخی از مواقع ممکن است اتفاقاتی بیافتد که باعث شود نتوانیم به خوبی از تماشای یک فیلم لذت ببریم. این دلایل به خوبی نشان می دهند که چرا دانلود فیلم می تواند انتخاب بهتری باشد. به علاوه، زمانی که شما فیلم یا سریالی را دانلود می کنید تنها یک بار برای ان اینترنت صرف می کنید؛ ولی می توانید آن را بار ها تماشا کنید. بنابراین، احتمالاً دانستن روش های مختلف دانلود فیلم و سریال از روبیکا برای شما مفید و کاربردی خواهد بود. این روش ها به شرح زیر هستند. به خاطر داشته باشید که علاوه بر روبیکا، سایت های دیگری مانند فیلیمو و نماوا هم هستند که صرفا در حوزه فیلم و سریال فعالیت می کنند. با کد تخفیف فیلیمو یا با به کار بردن کد تخفیف نماوا در هر یک از این دو سایت می توانید اشتراک آن ها را با قیمت کمتر خریداری کنید. توجه داشته باشید که در خود اپلیکیشن روبیکا امکان دانلود مستقیم فیلم و سریال وجود ندارد و برای این کار به نرم افزار های کمکی نیاز خواهید داشت. در ادامه چند نمونه از این برنامه ها را به شما معرفی می کنیم.

برای مطالعه بیشتر: کد رایگان شدن اینترنت روبیکا بریا ایرانسل و همراه اول

روبینیو دانلودر بهترین برنامه برای دانلود فیلم از روبیکا

ساده ترین راه برای دانلود فیلم و سریال از روبیکا، استفاده از برنامه روبینیو دانلودر است. این برنامه در عرض چند دقیقه دانلود فایل مورد نظر شما را انجام می دهد. دقت داشته باشید که برای نصب و استفاده از این برنامه ضروری است که اپلیکیشن روبیکا را داشته باشید. پس از دانلود و نصب برنامه روی تلفن خود مراحل زیر را برای دریافت فایل مورد نظپر انجام دهید.

1-در ابتدا وارد برنامه روبینیو شده و با انتخاب گزینه ALLOW امکان دسترسی این نرم افزار را به فایل های تلفن همراه خود فراهم کنید.

2-حال، در برنامه روبیکا و در بخش روبینیو( ویترین) ویدیو مورد نظر خود را یک بار پخش کنید.

3-در گام بعدی، وارد روبینیو دانلودر شده و در بخش فیلم، ویدیویی که پخش کرده اید را انتخاب کنید.

4-در نهایت روی گزینه دانلود کیلیک کنید تا فایل روی تلفن همراه شما ذخیره شود.

دانلود فیلم از روبیکا با نرم افزار VLC

نرم افزار VLC یک نرم افزار پخش ویدیو است که با کمک آن می توانید دانلود فیلم و سریال از روبیکا را انجام دهید. پس از دانلود و نصب این برنماه روی تلفن همراه یا رایانه خود می توانید با طی کردن مراحل زیر فیلم یا سریال مورد علاقه خود را از روبیکا دانلود کنید.

1-در ابتدا باید آدرس ویدیو مد نظر خود را کپی کنید

2- وارد نرم افزار VLC شوید و در منو  Media گزینه Open Network Stream را انتخاب کنید

3- درگام بعدی، باید آدرس فایل را در سربرگ این قسمت وارد کرده و روی گزینه play کیلیک کنید

4- در ادامه، از منوی Tools، گزینه Codec Information را انتخاب کرده، روی گزینه Select All کلیک راست کرده و متن را کپی کنید

5- در نهایت متن را وارد مرورگر کرده و با یک کیلیک راست روی ویدیو در حال پخش گزینه Save Video را برای دانلود و ذخیره فایل انتخاب کنید.

ربات های تلگرامی

علاوه بر اپلیکیشن های نام برده شده، برخی ربات های تلگرامی نیز امکان دانلود فیلم و سریال از روبیکا را فراهم می کنند. معمولاً استفاده از این ربات ها ساده تر و بی دردسر تر از برنامه ها است. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که اول این روش را امتحان کنید. در این بخش برخی ز این ربات ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

ربات InstaSaver

این ربات همانطور که از نامش نیز مشخص است، برای دانلود پست ها و ویدیو ها در پلتفرم اینستاگرام طراحی شده است. با این حال، با استفاده از آن می توانید محتوای مورد علاقه خود در روبیکا را نیز دانلود کنید. با استفاده از این ربات، امکان دانلود عکس، ویدیو، نوشته ها و استوری های روبیکا برای شما عزیزان فراهم است. برای انجام این کار تنها به شناسه پست یا استوری که آدرس روبیکا در وجود دارد، نیاز خواهید داشت. پس از وارد کردن این شناسه در ربات، دانلود فایل به سادگی انجام می شود.

ربات SaveVideoBot

از دیگر ربات های تلگرامی که می توانید برای دانلود فیلم و سریال از آن استفاده کنید می توان به SaveVideoBot اشاره کرد. با مراجعه به این ربات امکان دانلود ویدیو از پلتفرم های مختلف مثل اینستاگرام، یوتیوب و توئیتر نیز برای شما فراهم می شود. برای انجام این کار تنها کافی است لینک ویدیو مورد نظر خود را وارد کنید. در ادامه، این ربات لینک دانلود فیلم را برای شما پیدا کرده و ارسال می کند. توجه داشته باشید که این ربات تنها برای دانلود ویدیو طراحی شده و قابلیت پیدا کردن فایل های دیگر مثل عکس، محتوای صوتی، پست و استوری را ندارد.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments