درخواست تاکسی تلفنی اسنپ بدون اینترنت

دریافت اسنپ تلفنی

پیش از این برای درخواست تاکسی از اسنپ تنها راه موجود اتصال به اینترنت و استفاده از اپلیکیشن اسنپ بود. در برخی از مواقع این امکان به راحتی فراهم نمی شود. به همین دلیل مجموعه اسنپ امکان درخواست تاکسی از طریق تماس تلفنی را نیز فراهم کرده است. برای دستیابی به خدمات تاکسی تلفنی اسنپ تنها کافی است با شماره 1551 تماس بگیرید. استفاده از این طرح هم اکنون در همه شهر های ایران امکان پذیر است و در هر نقطه ای که هستید می توانید تنها با یک تماس تاکسی بگیرید.

مزایای استفاده از تاکسی تلفنی اسنپ

مجموعه بزرگ اسنپ در طول سال های فعالیت خود همواره تلاش کرده تا با نیاز سنجی درست، خدماتی مفید و کاربردی را به مردم ارائه کند. تاکسی تلفنی اسنپ یکی از جدید ترین خدمات این مجموعه است که می تواند کارایی زیادی داشته باشد. در ادامه به برخی از مزیت های این سرویس اشاره خواهیم کرد.

عدم نیاز به اینترنت

تاکسی آنلاین اسنپ با توجه به خدمات جدید و ویژه ای که برای نخستین بار ارائه داد توانست به جایگاه خوبی در بین مردم دست پیدا کند. در واقع تفاوت بزرگی که اسنپ رقم زد امکان درخواست تاکسی به صورت اینترنتی و از نزدیک ترین نقطه به مسافر بود. از طرف دیگر، اننده ها نیز می توانستند بلافاصله بعد از پیاده شدن مسافر سرویس دیگری را قبول کنند. این موضوع باعث شد قیمت تاکسی های اسنپ از تاکسی های تلفنی بسیار کم تر باشد و در نتیجه مورد استقبال گسترده ای قرار گرفت. البته برای بهره مندی از این خدمات دسترسی به اینترنت ضروری بود. این موضوع در برخی موارد می توانست مانعی برای مسافرانی باشد که دسترسی به اینترنت نداشتند.

بنابراین، این مجموعه سرویس تاکسی تلفنی را راه اندازی کرد تا همه افراد بتوانند از خدمات تاکسی اسنپ در هر شرایطی بهره مند شوند. از این به بعد اگر به اینترنت دسترسی نداشتید تنها کافی است با 1551 تماس بگیرید تا ارتباط شما با کارشناس اسنپ برقرار شود. پس از آن مشخصات، مبدأ و مقصد خود را اعلام کنید. در نهایت یک راننده این درخواست را قبول کرده و به دنبال شما می آید. چنانچه در هر یک از مراحل ثبت درخواست و یا سفر مشکل یا سوالی داشتید می توانید آن را از طریق روش هایی که در مقاله ساده ترین روش ها برای ارتباط با پشتیبانی اسنپ ذکر شده است، با تیم پشتیبانی اسنپ در میان بگذارید.

امنیت بالای سفر

یکی از مواردی که در همان ابتدای فعالیت اسنپ بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت امنیت بالای سفر بود. این امنیت با ارائه مشخصات راننده و خودرو به مسافر تأمین می شود. از طرف دیگر مشخصات مسافر نیز در پلتفرم اسنپ ثبت شده و در صورت بروز هر گونه مشکل قابل پیگیری خواهد بود. این موارد در اپلیکیشن اسنپ کاملاً قابل مشاهده است. در سرویس تلفنی اسنپ نیز پس از ثبت درخواست شما، مشخصات راننده ای که سرویس را پذیرفته به همراه مشخصات خودرو برای شما پیامک می شود. به این ترتیب می توانید از تاکسی تلفنی اسنپ مانند تاکسی اینترنتی آن با خیال راحت استفاده کنید.

قیمت گذاری مناسب

به طور کلی یکی از مواردی که در ابتدا به محبوبیت اسنپ کمک کرد قیمت های منصفانه بود. این قیمت ها بر اساس مسافت، ترافیک و وضعیت آب و هوایی تعیین می شوند. همچنین، از آنجایی که رانندگان اسنپ بر خلاف تاکسی های تلفنی سابق در هر دو مسیر رفت و برگشت مسافر دارند، هزینه کلی آن ها کم تر می شود. این سیستم تعیین قیمت برای تاکسی تلفنی این مجموعه نیز بدون تغییر اعمال می شود.

تنها تفاوت موجود این است که بخشی به عنوان هزینه تلفن اضافه شده و این مبلغ از اعتبار شما کاسته می شود. توجه داشته باشید که این مبلغ در شهر های مختلف متفاوت خواهد بود. به یاد داشته باشید که هزینه سفر تلفنی تنها به صورت نقدی قابل پرداخت است. علاوه براین، با توجه به نقدی بودن کرایه در این سرویس امکان استفاده از کد تخفیف اسنپ وجود ندارد.

دسترسی سریع، صرفه جویی در زمان

با توجه به این که وضعیت اینترنت در کشور هما قابل پیش بینی نیست و ممکن است در یک مکان خاص و یا در یک زمان خاص بدون اطلاع قبلی ناگهان ببینید که دیگر به اینترنت متصل نیستید، امکان درخواست تلفنی تاکسی از اسنپ می تواند بسیار راهگشا باشد. برای گرفتن یک تاکسی تنها کافی است چند دقیقه از زمان خود را صرف یک تماس تلفنی کوتاه کنید. در نتیجه در سریع ترین زمان ممکن اسنپ به سراغ شما خواهد آمد.

قبول درخواست اسنپ تلفنی توسط رانندگان

اگر از رانندگان اسنپ هستید، این بخش مختص شما است. زمانی که یک درخواست تاکسی به صورت تلفنی ثبت می شود، در اپلیکیشن رانندگان اسنپ گزینه ای به صورت قبول تاکسی تلفنی نشان داده می شود. اگر شما این درخواست را بپذیرید مشخصات شما برای مسافر ارسال خواهد شد و لوکیشن دقیق نیز در اختیار شما قرار می گیرد. این درخواست با درخواست های اینترنتی تفاوتی ندارد و شما قبل از تأیید می توانید مواردی مانند نام مسافر، مبدأ ، مقصد سفرو هزینه سفر را بررسی کنید. دقت داشته باشید که هزینه تماس تلفنی جدا از درآمد راننده است و از مبلغ دریافت شده کسر می شود.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments