سریع ترین راه های ارتباط با پشتیبانی اسنپ رانندگان

ارتباط با پشتیبانی اسنپ رانندگان

اسنپ رانندگان اپلیکیشنی ویژه برای افرادی است که در این تاکسی اینترنتی کار می‌کنند. همانطور که می دانید، اپلیکیشن اسنپ در حقیقت ارتباطی بین ارائه دهندگان خدمات و مردم ایجاد می کند. به همین دلیل، بخشی از کاربران این پلتفرم کسانی هستند که از خدماتی مانند تاکسی اینترنتی استفاده می کنند و بخش دیگر ارائه دهندگان خدمات مانند رانندگان هستند. همانطور که در استفاده از این اپلیکیشن ممکن است برای مسافران چالش های مختلف ایجاد شود، رانندگان نیز با مشکلاتی مواجه خواهند بود. در مقاله ساده ترین روش ها برای ارتباط با پشتیبانی اسنپ راه هایی را برای تماس با این مجموعه در اختیار شما قرار دادیم. در این مقاله به بررسی روش های ارتباط با پشتیبانی اسنپ رانندگان می پردازیم که مهم ترین آن ها تماس با شماره اختصاصی ۰۲۱۹۱۰۳۹۰۰۰ است. اگر راننده اسنپ هستید و در زمینه دریافت کرایه، مسدود شدن حساب کاربری و دیگر موارد دچار مشکل شده اید، تماس با شماره تلفن اسنپ رانندگان (۰۲۱۹۱۰۳۹۰۰۰ ) یا دیگر راه‌های ارتباطی می‌تواند به شما کمک کند.

رانندگان اسنپ چگونه می توانند مشکلات خود را پیگیری کنند؟

کار کردن با یک تیم مجازی و با استفاده از یک اپلیکیشن ممکن است قدری نیاز به راهنمایی داشته باشد. کاربران راننده در اسنپ برای انجام برخی از پروسه های کاری نیاز به راهنمایی دارند. گاهی نیز سوالاتی در حین کار و یا در مورد مسائل مختلف مالی و… برای آن ها ایجاد می شود. مجموعه اسنپ با در نظر گرفتن سرویس های مختلف برای پشتیبانی دائمی و فعال این عزیزان تلاش می کند کار کردن در این محیط را برای آن ها ساده تر و لذت بخش تر کند. در ادامه به بررسی روش های مختلف ارتباط با پشتیبانی اسنپ رانندگان می پردازیم.

تماس تلفنی با پشتیانی اسنپ رانندگان

اسنپ رانندگان شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۳۹۰۰۰ را به عنوان یک روش ارتباطی سریع و در دسترس به کاربران خود معرفی می کند. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که این شماره تنها برای مواقع ضروری پاسخگوی شما خواهد بود. به طور مثال، اگر راننده ای حین سفر به مشکل یا مسئله ای برخورد کرد می تواند تماس بگیرد و بلافاصله اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کند. برای پیگیری سایر امور بهتر است از سرویس های ارتباطی دیگری که در ادامه با آن ها آشنا می شوید استفاده کنید.

ارتباط با کارشناس از طریق اپلیکیشن

همانطور که می دانید اسنپ برای رانندگان یک اپلیکیشن اختصاصی دارد. با استفاده از این اپلیکیشن رانندگان می توانند امور مختلف مانند ثبت نام، تسویه حساب، بیمه، بررسی امتیاز ها و … را به صورت آنلاین انجام دهند. همچنین، در این اپلیکیشن امکان برقرای ارتباط با پشتیبانی اسنپ رانندگان به صورت چت آنلاین وجود دارد. این روش بسیار سریع و در دسترس بوده و برای امور مختلف می توانید از آن استفاده کنید. هرگونه مسئله یا مشکل در رابطه با سفر ها، موضوعات مالی، اطلاعات حساب کاربری و آموزش نحوه استفاده از اپلیکیشن را می توانید از این طریق پیگیری کنید.

برای دسترسی به این بخش تنها کافی است در صفحه اصلی اپلیکیشن، گزینه پشتیبانی را از کادر پایین صفحه انتخاب کنید. در این بخش می توانید پیام خود را ارسال کنید تا کارشناسان پس از بررسی به شما پاسخ بدهند. به علاوه، امکان کنترل کردن پرسش ها و فعالیت های قبلی شما نیز وجود دارد. یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از این روش این است که تمام موضوعات احتمالی مورد نظر شما به تفکیک مرتب شده و سوالات متداولی که در هر زمینه پرسیده می شود، پاسخ داده شده است. به این ترتیب ممکن است سوال شما نیز در این بخش باشد و به سرعت پاسخ خود را دریافت کنید. همچنین، امکان جست و جوی موضوع سوال نیز برای دسترسی ساده تر فراهم است.

پشتیبانی اسنپ

پشتیبانی اسنپ رانندگان برای انجام امور غیر حضوری

برای عضویت در ناوگان اسنپ و شروع فعالیت در این مجموعه، لازم است که رانندگان برخی مدارک خواسته شده را تهیه کرده و تحویل بدهند. تا همین چند وقت پیش رانندگان مجبور بودند برای انجام این کار به دفاتر حضوری اسنپ مراجعه کنند. امروزه این کار را می توانید در بخش خدمات غیر حضوری و از طریق باشگاه رانندگان اسنپ پیگیری کنید. همچنین، در این سامانه یک بخش پشتیبانی مجزا نیز وجود دارد. این روش پشتیبانی اسنپ رانندگان منحصراً برای پیگیری امور مربوط به آغاز فعالیت تدارک دیده شده است. برای پیگیری موارد زیر می توانید به این سرویس مراجعه کنید:

  • ارائه مدارکی مانند گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد، نامه های قضایی، تعهد نامه و فیش های واریزی
  • بررسی و اصلاح غیر فعال بودن بازدید خودرو، عدم تطابق اطلاعات، احراز هویت
  • اصلاح و تغییر قرارداد
  • اصلاح و تغییر مدارک و مشخصات
  • رفع مسدودی حساب کاربری

پس از این که درخواست خود را در این سامانه ثبت کردید، دیگر نیازی نیست با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید و یا حتی نتیجه را در سایت پیگیری کنید. پاسخ پرسش و یا درخواست شما پس از 2 روز کاری از طریق پیامک ارسال می شود.

سوالات متداول

در این بخش به بررسی برخی از سوالات متداول رانندگان اسنپ در زمینه ارتباط با پشتیبانی می پردازیم. ممکن است سوال شما نیز در بین آن ها باشد و با مطالعه این بخش از تمام روش های ارتباط با پشتیبانی اسنپ رانندگان بی نیاز شوید.

آیا امکان فعالیت چند راننده با یک خودرو وجود دارد؟

بله، برای این کار باید همه افراد باید خودرو مورد نظر را در پروفایل خود ثبت کنند.

پس از لغو سفر توسط مسافر هزینه کنسلی به راننده تعلق می گیرد؟

مسافر مجاز است تا یک مدت زمان کوتاه و مشخص پس از ثبت درخواست آن را لغو کند. در چنین شرایطی راننده می تواند تا 5 دقیقه پس از کنسل شدن سفر، کد دستوری SCL1029 را برای پشتیبانی اپلیکیشن ارسال کند. چنانچه راننده واجد شرایط دریافت هزینه کنسلی باشد این مبلغ تا 48 ساعت به حساب او واریز می شود.

در صورت مشاهده پیام غیر فعال بودن حسابباید چه کاری انجام دهیم؟

در این شرایط در صفحه اصلی گزینه پیگیری قرار داده می شود که با استفاده از آن می توانید علت غیر فعال بودن حساب خود را جست و جو کنید.

شرایط بهره مندی از بنزی سهمیه ای تاکسی های اینترنتی چیست؟

برای این که ای سهمیه به شما تعلق بگیرد، باید در طول ماه حداقل 200 کیلومتر مسیر طی کرده باشید.

چه مواردی حساب کاربری رانندگان اسنپ را مسدود می کند؟

عدم رعایت قوانین اسنپ
عدم تطابق اطلاعات فردی و خودرو
نیاز به بازدید خودرو
لغو بیش از حد سفر ها
منفی بودن اعتبار
نقص مدارک

1 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
28 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments