معرفی بهترین برند های کولر گازی، 8 برند برتر موجود در بازار

بهترین برند های کولر گازی در بازار

با توجه به گرمای بی سابقه تابستان امسال در اغلب شهر های ایران بسیاری از افراد تصمیم گرفتند که برای تحمل شرایط از کولر های گازی استفاده کنند. همانطور که می دانید این محصولات از برند های متنوعی در بازار موجود هستند. نکته مهم این است که همه این کولر ها کیفیت قابل قبولی ارائه نمی دهند. با توجه به حجم درخواست ها و جست و جو ها برای خرید این محصول تصمیم گرفتیم بهترین برند های کولر گازی و چند مدل پر طرفدار از هر برند را به شما معرفی کنیم.

برای مطالعه بیشتر: بهترین سایت های خرید لوازم خانگی

اُجنرال

در حال حاضر، می توان برند اُ جنرال را یکی از بهترین برند های کولر گازی در دنیا معرفی کرد. این کمپانی به طور تخصصی در زمینه تولید این کولر ها فعالیت می کند و به همین دلیل می توان گفت بهترین اسپیلت های موجود در بازار از این برند هستند. قطعات این محصولات در ژاپن تولید شده و در تایلند مونتاژ می شوند. کیفیت بسیار بالا، مصرف انرژی پایین، عملکرد سریع و پر قدرت، قابل استفاده بودن برای سرمایش و گرمایش و عملکرد بدون سر و صدا از مهم ترین ویژگی های این محصولات است. البته کولر های این برند معمولاً نسبت به نمونه های مشابه خود قیمت بالاتری دارند. از بهترین مدل های کولر گازی ا جنرال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کولر گازی اجنرال 12000 مدل ASGA12LFIA
  • کولر گازی اجنرال36000  مدل  ASGA36LFIA
  • کولر گازی اجنرال  18000مدل ASGG18CPTB
  • کولر گازی اجنرال 30000  مدل ASGG30CPTB

ال جی

به طور کلی، برند ال جی از سال ها پیش تا همین لحظه یکی از بهترین تولید کنندگان لوازم برقی و خانگی در جهان بوده است. محصولات این برند به علت کیفیت بالا و طراحی به روز و کاربردی همواره طرفداران زیادی دارند. اسپیلت های تولید شده توسط این کمپانی مانند سایر تولیدات آنها بسیار مرغوب و با کیفیت است. همچنین کولر های گازی ال جی معمولاً کم مصرف و کم صدا نیز هستند. از بهترین مدل های این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کولر گازی 18000 ال جی مدل NEXT FIGHTING NF187ST3
  • کولر گازی 24000 ال جی مدل NEXT FIGHTING2 NF249SQ1
  • کولر گازی 24000 ال جی مدل Standard S4-W24K23AE

قیمت کولر های گازی این برند به طور متوسط از 30 میلیون تومان شروع می شود. برای خرید این محصولات با اطمینان از اصالت کالا می توانید به فروشگاه تکنولایف مراجعه کنید. توجه داشته باشید که کد تخفیف تکنولایف نیز می تواند هزینه های این خرید را برای شما کاهش دهد.

بهترین برند های کولر گازی 2024

سامسونگ

یکی از بهترین برند های کولر گازی در حال حاضر سامسونگ است. این برند کره ای یکی از قدیمی ترین کمپانی های تولید لوازم خانگی است. سامسونگ با تولید بهترین و جدید ترین محصولات در هر دوره زمانی توانسته بخش مهمی از بازار را در دست داشته باشد. کولر های گازی سامسونگ از بهترین اسپیلت های موجود در بازار هستند. در حال حاضر این کولر در انواع مختلف برای استفاده در هر منطقه با هر شرایط آب و هوایی، به صورت بی صدا و در برخی مدل ها با حالت Wind-free برای افراد حساس به باد تولید و عرضه می شوند. متأسفانه پیدا کردن جدید ترین مدل های کولر گازی سامسونگ در فروشگاه های ایرانی کمی سخت است. برای خرید این محصولات می توانید به سایت هایی مانند ایمالز و ترب مراجعه کنید.

هایسنس

در ادامه معرفی بهترین برند های کولر گازی به سراغ یک کمپانی چینی با 70 سال تجربه می رویم. برند هایسنس در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند اما در کشور ما به اندازه برند های قبلی مشهور نیست. با این وجود خیلی از افراد معتقدند که کولر های گازی هایسنس جزو بهترین اسپیلت های موجود در بازار هستند. مدل های زیر بهترین تولیدات هایسنس از نظر مصرف کنندگان هستند:

  • کولر گازی هایسنس 18000 مدل HIH-18TG
  • کولر گازی هایسنس 18000 مدل HRH-18TQ
  • کولر گازی هایسنس 24000 مدل HRH-24TQ

تی سی ال

برند تی سی ال یکی از بهترین برند های ایرانی فعال در زمینه تولید لوازم خانگی محسوب می شود. اسپیلت های برند تی سی ال تحت نظر کارشناسان و مهندسان چینی تولید می شوند و مصرف انرژی بسیار کم آن ها باعث شده این محصولات در رده بهترین کولر های گازی قرار داشته باشند. همچنین، این کمپانی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای تولید با کیفیت ترین محصولات استفاده می کند. از بهترین کولر های گازی برند TCL می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کولر گازی تی سی ال 24000 مدل TAC-24CHSA/VA
  • کولر گازی تی سی ال 12000 مدل TAC-12CHSA/KET3
  • کولر گازی تی سی ال 30000 مدل TAC

گرین

از دیگر برند های خوب ایرانی که در زمینه تولید لوازم برقی و الکترونیکی فعالیت می کند می توان گرین (سبز) را نام برد. علت انتخاب این نام برای این شرکت، تولید محصولات کم مصرف و سازگار با محیط زیست است. یکی از بهترین مدل های کولر گازی که در این شرکت تولید می شود کولر های پرتابل است. این محصولات از کمپرسور روتاری استفاده می کنند و برای اتاق هایی که فضای کافی برای نصب کولر دیواری ندارند بهترین گزینه هستند. قیمت این کولر ها بین 18 تا 20 میلیون است.

کولر های گازی پرتابل

جنرال گلد

اگر به دنبال یک اسپیلت با کیفیت خوب و قیمت مناسب می گردید باید از برند جنرال گلد خرید کنید. در سال های اخیر این کمپانی با تولید کولر های گازی با کیفیت در مدل های متنوع توانسته است یکی از بهترین برند های کولر گازی باشد. مصرف بهینه انرژی، سر و صدای کمتر، قدرت بالا و قیمت مناسب از مهم تریت ویژگی های این کولر های گازی است. به علاوه، جنرال گلد این محصولات را با تنوع بسیار زیادی تولید می کند که از میان مدل های مختلف آن می توان موارد زیر را به عنوان محبوب ترین ها معرفی کرد:

  • کولر گازی جنرال گلد مدل GG-S24000SUPER
  • کولر گازی جنرال گلد مدل GG-S18000PLATINM
  • کولر گازی جنرال گلد مدل GG-S12000 PLATINUM

قیمت کولر های این برند از حدود 18 میلیون شروع می شود. برای مقایسه و بررسی مدل های مختلف و خرید آسان و سریع آن ها می توانید به دیجی کالا مراجعه کنید. لازم به ذکر است که استفاده از کد تخفیف دیجی کالا به شما کمک می کند تا محصول مورد پسند خود را با صرف هزینه کم تر تهیه کنید.

جی پلاس

یکی از بهترین برند های کولر گازی تولید ایران جی پلاس است. این کمپانی مدت زیادی نیست که فعالیت در زمینه تولید لوازم خانگی را آغاز کرده اما در همین زمان کوتاه نیز موفق شده به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. جی پلاس تلاش می کند در تولید کولر های گازی از جدید ترین تکنولوژی ها بهره ببرد تا در نهایت محصولی با کیفیت و مطابق با استاندارد های بین المللی تولید کند. به علاوه، قیمت مناسب این محصولات در مقایسه با برند های خارجی و خدمات پس از فروش این شرکت نیز از ویژگی های جذاب برند چی پلاس به شمار می آید. مدل های زیر از بهترین کولر های گازی این برند هستند:

  • کولر گازی 30000 جی پلاس مدل GAC-HF30TQN1
  • کولر گازی 18000 جی پلاس مدل GAC-HF18TQN1
  • کولر گازی 24000 جی پلاس مدل GAC-HF24TQN1

سخن پایانی

برند های معرفی شده در این مقاله همگی محصولات با کیفیت و مورد اطمینانی تولید و عرضه می کنند. انتخاب از بین آن ها به سلیقه شما، ویژگی های محصول و البته بودجه شما خواهد داشت. همچنین، توجه کنید که مدل های مختلف یک برند نیز با هم متفاوت هستند وباید پس از انتخاب کمپانی محصولات مختلف را نیز با هم مقایسه کرده و از نظرات خریداران قبلی استفاده کنید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments