معرفی و بررسی بهترین سایت های خرید لوازم گیمینگ

بهترین سایت های خرید لوازم گیمینگ

بازی های ویدیویی را می توان یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین سرگرمی ها دانست. البته چنانچه از تجهیزات مناسب برای این کار استفاده کنید بدون شک لذت گیم برای شما دو چندان خواهد بود. در این مقاله قصد داریم بهترین سایت های خرید لوازم گیمینگ را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با استفاده از خدمات آن ها با کیفیت ترین تجهیزات را با خیال راحت تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. تکنولایف، لیون کامپیوتر و اگزوگیم از جمله این سایت ها هستند. همچنین، اگر علاقه مند به بازی با تلفن همراه هستید، مطالعه مقاله بهترین گوشی های گیمینگ زیر 30 میلیون را به شدت به شما پیشنهاد می کنیم.

تکنولایف

یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین فروشگاه های آنلاین برای خرید لوازم دیجیتالی تکنولایف است. در این فروشگاه تقریباً هر چیزی که بخواهید را پیدا می کنید و به همین دلیل می توان آن را در لیست بهترین سایت های خرید لوازم گیمینگ قرار داد. انواع کنسول های بازی، دسته های مختلف، گوشی ها و لپ تاپ های گیمینگ را می توانید به راحتی در تکنولایف پیدا کنید. علاوه براین، کلیه محصولات جانبی برای تجربه جذاب تر گیمینگ مثل هدفون و هندزفری، صندلی گیمینگ، فن های خنک کننده، کاور دسته بازی، کیف و … نیز در این سایت موجود است.

به یاد داشته باشید که در تکنولایف علاوه براین تجهیزات سخت افزاری، امکان خرید نسخه اورجینال بازی های ویدیویی برای کنسول های مختلف و یا حتی ویندوز نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که در صورت استفاده از کد تخفیف تکنولایف مناسب برای خرید این محصولات می توانید در هزینه های خود به میزان قابل توجهی صرفه جویی کنید.

لیون کامپیوتر

لیون کامپوتر نیز یکی از بهترین سایت های خرید لوازم گیمینگ است که از سال 83 تا کنون به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کند. در این فروشگاه می توانید کلیه قطعات کامپوتری و لوازم گیمینگ را از بهترین برند ها تهیه کنید. همچنین، تجهیزات شبکه مانند انواع مودم ها، تجهیزات صوتی و تصویری و انواع ماشین های اداری را نیز می توان به محصولات جذاب این مجموعه اضافه کرد. به علاوه، اگر بخواهید یک سیستم با ویژگی های دلخواه خود تهیه کنید، می توانید تمام قطعات مورد نیاز خود برای اسمبل کردن را با تنوع بالا در لیون کامپیوتر پیدا کنید. برای خرید ارزان تر از مجموعه لیون کامپیوتر می توانید از شرایط فروش ویژه و با تخفیف این مجموعه استفاده کنید. هم چنین، داشتن کد تخفیف لیون کامپیوتر هم برای تجربه خریدی مقرون به صرفه تر از این فروشگاه اینترنتی به شما کمک خواهد کرد.

 اگزوگیم

اگزوگیم نه تنها یکی از بهترین سایت های خرید تجهیزات گیمینگ، بلکه از نظر فعالان این حوزه یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید کلیه محصولات رایانه ای و دیجیتالی است. در این سایت می توانید انواع تجهیزات سخت افزاری، کامپیوتر ها و لپ تاپ های مختلف و البته کنسول های متنوع را تهیه کنید.  همچنین، کلیه لوازم جانبی و بازی های جذاب برای انواع کنسول ها وگجت ها نیز در این مجموعه موجود است.

یکی از جذاب ترین بخش هایی که در این سایت وجود دارد اسمبل هوشمند است. در این بخش می توانید کلیه ویژگی های سیستم مورد نیاز خود از جمله نوع پردازنده، کارت گرافیک، مادر برد، رم و … را انتخاب کنید و در نهایت یک کامپیوتر با مشخصات دلخواه خود تحویل بگیرید.

خرید تجهیزات گیمینگ

دراگون

فروشگاه آنلاین دراگون شاپ نیز از دیگر مجموعه های آنلاینی است که می توانید برای خرید تجهیزات گیمینگ به آن مراجعه کنید. این فروشگاه به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کند. به همین دلیل همواره می توانید به روز ترین محصولات مرتبط با دنیای گیمینگ را از این سایت خریداری کنید. کلیه محصولات مورد نیاز شما در دسته بندی های کامپیوتر و قطعات آن، صندلی، موس و کیبور گیمینگ، کنسول ها و لوازم جانبی ان ها در این سایت موجود است. همچنین، لازم به ذکر است که تعمیرات تخصصی این محصولات نیز از خدمات جذاب فروشگاه دراگون محسوب می شود.

اورگیم

فروشگاه آنلاین اور گیم نیز با توجه به عرضه محصولات متنوع، با کیفت و تخصصی می تواند یکی از بهترین سایت های خرید تجهیزات گیمینگ باشد. انواع قطعات کامپیوتری و الکترونیکی، لوازم دیجیتال، تجهیزات بازی و لوازم جانبی را می توانید در این سایت با قیمت مناسب تهیه کنید. همچنین، تضمین اصالت کالا، ارائه گارانتی برای همه محصولات وخدمات پس از فروش از جمله مزیت ها و نقاط قوت این فروشگاه محسوب می شود.

میکی گیم

یکی از فروشگاه های بسیار خوب و قابل اطمینانی که می توانید برای خرید آنلاین انوع تجهیزات گیمینگ به آن مراجعه کنید، میکی گیم نام دارد. لوازم جانبی متنوع و با کیفیت برای موبایل، کامپیوتر و کنسول های بازی در این مجموعه عرضه می شود. همچنین در این فروشگاه امکان خرید اسباب بازی های مختلف نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که در سایت میکی گیم علاوه بر خرید این محصولات می توانید از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی نیز مطلع شوید. مزیت دیگر این سایت نیز امکان استفاده از کد تخفیف میکی گیم برای خرید مقرون به صرفه تر است.

بهترین سایت های خرید لوازم گیمینگ

شهر فافا

اگر می خواهید وسایل مورد نیاز خود برای تجربه هرچه بهتر یک بازی ویدیویی را از یکی از بهترین سایت های خرید لوازم گیمینگ تهیه کنید، باید به فروشگاه آنلاین شهر فافا سر بزنید. انواع لوازم دیجیتال، کامپیوتر، لپ تاپ، تلفن همراه، کنسول های بازی، لوازم جانبی و نرم افزارهای کاربردی را می توانید در فروشگاه اینترنتی شهر فافا با تنوع بالا و از بهترین برند ها خریداری کنید. همچنین، لازم به ذکر است که امکان خرید اقساطی و خرید با کد تخفیف شهر فافا نیز برای کاربران محترم این فروشگاه وجود دارد.

به روز کالا

فرقی نمی کند ک شما یک گیمر حرفه ای باشید و یا بازی های ویدیویی سرگرمی مورد علاقه شما باشد. در هر صورت به روزکالا محصولاتی را در اختیار شما قرار می دهدکه با استفاده از آن ها می توانید تجربه لذت بخش تری از بازی کردن داشته باشید. انواع تجهیزات گرافیکی، مادر برد، پردازنده ها، کیبورد، موس، تجهیزات نور و صندلی گیم را می توانید در این فروشگاه خریداری کنید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments