بهترین سایت های خرید و فروش خودرو؛ معرفی 7 سایت برتر

سایت های خرید و فروش خودرو

خرید و فروش کالا های مختلف به صورت اینترتی امروزه بسیار محبوب و مرسوم است. برخی محصولات را می توانید با شناخت برند و مشاهده اطلاعات به سادگی به صورت آنلاین تهیه کنید. این در حالی است که خرید اینترنتی محصولات دیگری مانند خودرو نمی تواند به این سادگی باشد. در حقیقت، بسیاری از افراد معتقد هستند که برای خرید یک وسیله نقلیه باید ابتدا آن را امتحان کنند تا خیالشان از سلامتی کامل فنی خودرو راحت شود. از طرف دیگر، برای پیدا کردن یک خورو مناسب در بازار های سنتی لازم است مدت طولانی زمان صرف کنید که با توجه به نرخ تورم عاقلانه به نظر نمی رسد. در این مقاله بهترین سایت های خرید و فروش خوردو را به شما معرفی می کنیم. در این پلتفرم ها خودرو های مختلف را می توانید در کم ترین زمان ممکن ببینید و مقایسه کنید. همچنین، کارشناسی تخصصی اتومبیل ها و ارائه اطلاعات کامل می تواند تردید شما برای خرید آنلاین ماشین را کاهش دهد.

1. کارنامه

پلتفرم دیوار، مرجعی برای خرید و فروش انواع کالا های دست دوم و کار کرده است. سایت کارنامه نیز یکی از زیر مجموعه های دیوار است که به طور تخصصی در حوزه خرید و فروش خودرو فعالیت می کند. این مجموعه هم اکنون در شهر های تهران، اصفهان، مشهد، کرج و شیراز در دسترس است و به زودی شهر های دیگر را نیز تحت پوشش قرار می دهد. در این پلتفرم می توانید انواع خودرو های صفر، کار کرده و سفارشی را ببینید و با مقایسه مشخصات و قیمت ها، گزینه مد نظر خود را انتخاب کنید.

از مزیت های این مجموعه می توان به این نکته اشاره کرد که امکان خرید سفارشی وجود دارد. یعنی شما می توانید مشخصات خودرو دلخواه خود را وارد کنید و کارنامه آن را برای شما پیدا خواهد کرد. همچنین، مشاوره حقوقی در مورد خرید و فروش، ضمانت اصالت و سلامت فنی و بدنه خودرو ها و تخمین قیمت با توجه به مشخصات خودرو نیز از دیگر نقاط قوت این سایت است. به علاوه، با داشتن کد تخفیف کارنامه می توانید خدمات این پلتفرم را با هزینه کم تری دریافت کنید. 

برای مطالعه بیشتر: شرایط دریافت وام خرید خودرو

2. همراه مکانیک

یکی دیگر از بهترین سایت های خرید و فروش خودرو، همراه مکانیک است. این مجموعه فعالیت خود را از سال 92 و با همکاری یک تیم متخصص در این حوزه آغاز کرده است. در مورد این فروشگاه آنلاین می توان با توجه به تنوع بسیار زیاد خودرو ها از اصطلاح بزرگ ترین نمایشگاه آنلاین اتومیبل استفاده کرد. همراه مکانیک همواره در تلاش بوده است تا فضایی امن و البته جذاب را برای استفاده از خدمات مختلف این حوزه فراهم کند.

در سایت یا اپلیکیشن همراه مکانیک می توانید با کارشناسان مختلف در مورد خرید و انتخاب خودرو مشورت کنید. همچنین، می توانید با ارائه مشخصات مد نظر خود گزینه مناسب را پیدا کنید. لازم به ذکر است که این مجموعه امکان کارشناسی در محل برای اطمینان از سلامت فنی خودرو ها را نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در نهایت می توان سیستم تخمین قیمت خودرو های کارکرده و دست دوم را نیز از قابلیت ها کاربردی این مجموعه دانست.

3. مبین خودرو

وبسایت مبین خوردو فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده و هم اکنون توانسته یکی از بهترین سایت های خرید و فروش خودرو باشد. این مجموعه همواره در تلاش بوده است تا فضایی امن و آسان را برای معاملات خودرو فراهم کند. این سایت دائماً آگهی های فروش خوردو را به روز می کند. به علاوه با جست و جوی پیشرفته این امکان را به کاربران خود می دهد تا خودرویی دقیقاً مطابق با مشخصات مد نظرشان پیدا کنند.

4. بانی خودرو

از دیگر سایت های خوب و کاربردی خرید و فروش خودرو می توان بانی خودرو را نام برد. این مجموعه با اشتراک گذاری آگهی های فروش خوردو های مختلف، پل ارتباطی خوبی را بین خریدار و فروشنده ایجاد می کند. یکی از بزرگ ترین مزیت های این پلتفرم این است که خریدار و فروشنده به طور مستقیم با هم در ارتباط هستند و با حذف واسطه ها هزینه برای خریدار کاهش یافته و سود فروشنده نیز افزایش می یابد.

البته فروش خودرو تنها قابلیت بانی خودرو نیست. این مجموعه برای تمام نیاز های شما در این حوزه فکری دارد. به عنوان نمونه، می توانید از این مجموعه انواع لوازم یدکی و ابزار های مورد نیاز خود را خریداری کنید. به علاوه، این سایت به شما کمک می کند تا به صورت آنلاین و در هر ساعتی از شبانه روز وضعیت ترافیکی جاده ها را بررسی کرده و بهترین راه را انتخاب کنید.

5. سوییچ

از خودرو های کارکرده با قیمت مناسب تا خودرو های لوکس وارداتی، هر چیزی که بخواهید را می توانید در مجموعه سوییچ به سادگی پیدا کنید. تنها کافی است وارد این سایت شده و مشخصات مد نظر خود را جست و جو کنید. البته خودرو های قابل خرید در این مجموعه مراحل کارشناسی را گذرانده اند و سلامت و کیفیت آن ها تضمین می شود. به علاوه، باید امکان خرید اقساطی برای برخی از ماشین ها، امکان جست و جوی خودرو بر اساس بودجه مد نظر شما و پشتیبانی فعال و پاسخگو را نیز به عنوان نقاط قوت این مجموعه بیان کنیم.

6. ماشین بانک

ماشین بازار یکی دیگر از نمایشگاه های آنلاین این حوزه و یکی از بهترین سایت های خرید و فروش خودرو محسوب می شود. در این سایت می توانید با استفاده از فیلتر های مختلف و با ذکر جزئیات به سادگی ماشین مورد نظر خود را پیدا کنید. همچنین، در صورتی که قصد فروش خوردو را نیز داشته باشید ماشین بانک در این مسیر شما را همراهی خواهد کرد. همچنین، لازم به ذکر است که ماشین بانک خدمات کارشناسسی، تخمین قیمت و امکان خرید و فروش حواله خودرو را نیز برای مشتریان خود فراهم می کند.

7. باما

از دیگر مجموعه هایی که می توان آن را در دسته بهترین سایت های خرید و فروش خودرو قرار داد می توانیم به باما اشاره کنیم. این مجموعه یک فروشگاه تخصصی آنلاین در این زمینه است که باعث می شود خریدی جذاب و بدون دردسر را تجربه کنید. قیمت گذاری اصولی بر اساس تغییات بازار، بررسی و کارشناسی دقیق خودرو ها و فیلتر های مختلف برای جست و جوی آسان تر از مهم ترین شاخصه های این مجموعه هستند.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments