بهترین ضدآفتاب چیست؟ معرفی برترین برند های ضد آفتاب ایرانی و خارجی

بررسی بهترین ضد آفتاب ها

در فصل تابستان اهمیت انتخاب یک ضد آفتاب مناسب بیشتر از قبل به چشم می آید. همه ضد آفتاب ها برای محافظت از پوست در برابر اشعه های خورشیدی تولید می شوند؛ اما مسلماً همه آن ها به یک اندازه کارایی ندارند. پزشکان و متخصصان حوزه پوست و مو بهترین ضد آفتاب ها را بر اساس میزان محافظت در برابر اشعه uv، حفظ چربی طبیعی و رطوبت پوست، جذب سریع و موارد دیگر طبقه بندی می کنند. در این مقاله قصد داریم برترین برند های ضد آفتاب را برای یک انتخاب بهتر و در نتیجه داشتن پوست سالم تر به شما معرفی کنیم. این محصولات را می‌توانید از فروشگاه‌های معتبری مانند خانومی و شاواز تهیه کنید. به کار بردن کد تخفیف خانومی هم هزینه‌های خرید شما را کاهش می‌دهد.

برای مطالعه بیشتر: معرفی محصولات روتین پوستی تابستان

اهمیت استفاده از ضد آفتاب

قبل از هر چیز بهتر است میزان اهمیت استفاده از یک ضد آفتاب خب را برای شما روشن کنیم. به دنبال تخریب لایه اوزون، اشعه های فرابنفش موجود در نور خورشید دیگر مانعی برای رسیدن به زمین ندارند و در نتیجه ما در مواجهه مستقیم با این اشعه های خطرناک قرار می گیریم. استفاده از یک ضد آفتاب مناسب به صورت مداوم می تواند جلوی آسیب های ناشی از این اشعه ها را تا حد زیادی بگیرد. انتخاب یک ضد آفتاب متناسب با پوست شما می تواند از بروز پیری زودرس، چین و چروک، لک های پوستی، آفتاب سوختگی و التهاب پیشگیری کند و خطر بروز سرطان پوست را کاهش دهد. همچنین، برخی ضد آفتاب ها با داشتن مواد مغذی به سلامت پوست شما نیز کمک می کنند.

بهترین ضد آفتاب های خارجی

اگر بخواهید یک ضد آفتاب عالی تهیه کنید و هزینه ها برای شما اهمیت چندانی نداشته باشد بدون شک باید به سراغ برندهای خارجی بروید. امکانات بیشتر و لابراتور های بسیار بزرگ و مجهزی که در کشور های پیشرفته فعالیت می کنند، در نهایت محصولات با کیفیت و قابل اطمینانی نیز ارائه می دهند. در این بخش به معرفی برند های برتر ضد آفتاب خارجی می پردازیم.

شیسیدو

شیسیدو، بهترین ضد آفتاب خارجی

یکی از بهترین ضد آفتاب های خارجی که می توایند تهیه کنید، ضد آفتاب های برند شیسیدو هستند. این محصولات در ژاپن تولید می شوند و انواع بسیار مختلفی دارند. کرم های ضد آفتاب، لوسیون و ضد آفتاب های استیکی از جمله محصولات این برند هستند. کرم ضد آفتاب شیسیدو با spf 50 یکی از بهترین محصولات این برند محسوب می شود. بافت سبک، حفظ رطوبت پوست و محافظت بالا در برابر اشعه های خورشیدی از مهم ترین ویژگی های این محصول است.

کیلینیک

محصولات کیلینیک

برند آمریکایی کیلینیک یکی از محبوب ترین و البته بهترین تولید کنندگان لوازم آرایشی و مراقبت از پوست و مو در تمام دنیا است. کلیه محصولات این برند از جمله کرم های مختلف، آبرسان، سرم ها و البته ضد آفتاب ها از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار هستند. برخی از ضد آفتاب های این برند با کمک تکنولوژی سولار اسمارت تولید می شوند و فاقد پارابن و چربی های مضر هستند. همچنین، این ضد آفتاب های برای پوست های حساس نیز مناسب هستند، به نحوی که حتی کودکان نیز از برخی مدل ها می توانند استفاده کنند. خوش قیمت ترین ضد آفتاب این برند حدود 500 هزار تومان و گران ترن هم حدود 5 میلیون است.

ایزدین

ایزدین یکی از بهترین بهترین ضد آفتاب های دنیا

یکی از بهترین ضد آفتاب های خارجی ایزدین است. این برند اسپانیایی قدمتی 45 ساله دارد؛ اما محصولات آن به تازگی در ایران شناخته شده و پر طرفدار شده اند. ایزدین هم ضد آفتاب های مختلفی را برای پوست های متفاوت و با ویژگی های منحصر به فرد تولید می کند. از بین تمام این محصولات، ضد آفتاب واتر فیوژن بی رنگ ایزدین محبوب ترین است. این ضد آفتاب بر پایه آب تولید شده، بسیار سبک و دارای خاصیت آبرسانی است. این ویژگی ها در کنار کنترل ترشح چربی این مدل را در بین 7 ضد آفتاب برتر دنیا قرار داده است. برای خرید این محصول باید حدود 1.7 میلیون هزینه کنید.

 لاروش پوزای

برند فرانسوی

کرم های ضد آفتاب برند فرانسوی  La Roche-Posay نیز از بهترین ضد آفتاب های جهان هستند. این برند نیز مانند سایر برند های فعال در این حوزه کرم های ضد آفتاب متنوعی را برای پوست های مختلف تولید می کند. برای انتخاب مناسب ترین محصول از بین آن ها باید خصوصیات پوست  خود و شرایط آب و هوایی محل زندگی را در نظر داشته باشید. به طور مثال ضد آفتاب بی رنگ لاروش پوزای با spf 50 یک گزینه مناسب برای کسانی است که پوست حساسی دارند. بافت سبک، زود جذب بودن و ضد آب بودن از مهم ترین ویژگی های این محصول است.

درموبای

ضد آفتاب با کیفیت درموبای

در بین بهترین ضد آفتاب های خارجی، کرم های درموبای را می توانید با قیمت مناسب تری تهیه کنید. این کرم ها در انواع رنگی و بدون رنگ برای پوست های مختلف و سلایق متفاوت تولید می شوند. همچنین، برخی محصولات درموبای خصوصیاتی مانند ضد لک، ضد چروک و.. نیز دارند. یک کرم ضد آفتاب درموبای با spf 65، فاقد چربی و دارای ویتامین E می تواند بهترین انتخاب برای افرادی باشد که پوست چربی دارند.

بهترین ضد آفتاب های ایرانی

علاوه بر برند ها خارجی، برخی تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران نیز ضد آفتاب های با کیفیتی تولید می کنند. قیمت مناسب تر، فاصله رمانی تولید تا مصرف کوتاه تر و اطمینان از اصالت محصول از جمله دلایلی هستند که باع می شوند برخی از افراد ضد آفتاب های ایرانی را ترجیح بدهند. البته در بین این محصولات نیز برخی برند ها با کیفیت تر هستند. در ادامه بهترین ضد آفتاب های ایرانی را به شما معرفی می کنیم. برای خرید این محصولات به صورت آنلاین می توانید به سایت شاواز مراجعه کنید. همچنین، کد تخفیف شاواز هزینه خرید شما را کاهش می دهد.

لافارر

لافارر، یکی از بهترین ضد آفتاب های ایرانی

لافارر یکی از بهترین برند های ایرانی در زمینه تولید محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست محسوب می شود. ضد آفتاب های لافارر با داشتن ویژگی هایی نظیر وجود ترکیبات گیاهی در فرمولاسیون ساخت، اثرات ضد لک، جلوگیری از پیری زودروس و ضد حساسیت بودن توانسته اند در لیست بهترین ضد آفتاب ها جا داشته باشند.

برایت مکس

ضد آفتاب برایت مکس

اگر به دنبال یک ضد آفتاب خوب با خاصیت آبرسانی هستید، باید یکی از محصولات برند برایت مکس را انتخاب کنید. این ضد آفتاب ها فاقد عطر و چربی هستند به همین دلیل روی پوست ظاهری مات و طبیعی خواهند داشت. همچنین، برخی از مدل های این برند مثل ضد آفتاب بی رنگ آکو فیوژن با داشتن هیالورونیک اسید در ترکیب خود باعث آبرسانی عمقی پوست شده و از بروز چین و چروک جلوگیری می کند.

سینره

سینر

از دیگر برند های برتر ضد آفتاب ایرانی می توان به سینره اشاره کرد. این برند محصولات آرایشی و بهداشتی متنوع را بر پایه ترکیبات گیاهی تولید می کند. ضد آفتاب های سینره بسیار متنوع هستند و برای هر نوع پوست به صورت تخصصی تولید می شوند. با توجه به ترکیبات گیاهی این محصولات، کسانی که پوست حساسی دارند می توانند با خیال راحت از ضد آفتای های سینره استفاده کنند.

پرایم

برند ایرانی پرایم

از دیگر ضد آفتاب های خوب ایرانی می توان به محصولات برند پرایم اشاره کرد. این شرکت نیز ضد آفتاب های تخصصی برای انواع پوست و با spf های مختلف تولید می کند. یکی از مهم ترین ویژگی های ضد آفتاب های پرایم کمک به کلاژن سازی پوست است. همچنین، ضد آفتاب های این برند را می توایند به صورت کرم، لوسیون و ژل خریداری کنید.

ژیناژن

ژیناژن از بهترین ضد آفتاب های ایرانی

برند آرایشی و بهداشتی ژیناژن مدت زیادی نیست که فعالیت در این حوزه را آغاز کرده اما در همین مدت با توجه به کیفیت بالای محصولات خود توانسته به یک برند مطرح و محبوب تبدیل شود. ضد آفتاب های این برند از بهترین ضد آفتاب های ایرانی محسوب می شوند. ضد آفتاب های این برند بسیار متنوع هستند و از میان آن ها ضد آفتاب های فلوئیدی انتخاب های بهترین به نظر می رسند.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments