معرفی همه وام های بانک مهر ایران و بررسی شرایط دریافت این تسهیلات

معرفی بهترین وام های بانک مهر ایران

بانک مهر ایران یکی از بهترین مؤسسات مالی و اعتباری قرض الحسنه برای دریافت وام است. این مجموعه همواره تلاش می کند تا با ارائه تسهیلات کاربردی و جذاب مسیر کار و زندگی را برای هموطنان خود هموار تر کند. در همین راستا وام های مختلفی با شرایط ساده و با سود بسیار کم توسط این بانک در اختیار مشتریان قرار می گیرد. در این مقاله به معرفی وام های بانک مهر ایران و بررسی شرایط دریافت هر وام می پردازیم. برای اطلاع از بهترین و مفید ترین تسهیلاتی که می توانید از این بانک دریافت کنید تا پایان همراه ما باشید. دقت داشته باشید که وام های بانک کهر تنها 4 درصد سود دارند و می توانید آن ها را بدون ضامن دریافت کنید.

برای مطالعه بیشتر: معرفی بهترین وام بانک رسالت

وام 400 میلیونی بانک مهر ایران (طرح مهریار)

یکی از بهترین تسهیلاتی که می توانید از این بانک دریافت کنید، تسهیلات طرح مهریار است. سقف دریافت وام از بانک مهر ایران در این طرح 400 میلیون اعلام شده است. طرح مهریار به افراد حقوقی، شرکت ها و سازمان ها اختصاص دارد. شرکت ها می توانند با ارائه اساس نامه شرکت، پروانه فعالیت و روزنامه رسمی این تسهیلات را برای کارمندان خود درخواست کنند. همچنین، کارمندان نیز می توانند با استفاده از برگه کسر از حقوق و معرفی نامه خودشان برای استفاده از این تسهیلات درخواست بدهند.

توجه داشته باشید که برای دریافت این وام لازم است حداقل به مدت سه ماه در این بانک سپرده گذاری کنید. این وام به صورت قرض الحسنه پرداخت می شود و تنها 4 درصد کارمزد دارد. برای بازپرداخت وام نیز حداکثر 36 ماه فرصت خواهد داشت. اگر مدت زمان بازپرداخت اقساط را همان 36 ماه در نظر بگیریم، مبلغ هر قسط 8,857,196 تومان می شود.

وام 200 میلیونی بانک مهر ایران بر اساس امتیاز

از متداول ترین وام هایی که توسط بانک ها و موسسات مالی و اعتباری مختلف ارائه می شود می توان به تسهیلات امتیازی اشاره کرد. وام های امتیازی بر اساس عملکرد هر یک از دارندگان حساب در بانک های مختلف به آن ها اختصاص می یابد. یکی از بهترین وام های بانک مهر ایران که بر اساس امتیاز قابل دریافت است، وام 200 میلیونی این بانک است. برای دریافت این تسهیلات میانگین حساب شما بین 3 تا 12 ماه مورد ارزیابی قرار می گیرد. در واقع حداقل زمان خواب سپرده شما 3 ماه تعیین شده است.

این وام نیز به صورت قرض الحسنه پرداخت می شود و تنها 4 درصد سود برای آن در نظر گرفته شده است. البته برای دریافت وام به سه ضامن معتبر و رسمی نیاز دارید. شرایط ضامن وام بانک مهر ایران را می توانید در بخش هنگام ثبت درخواست خود در سایت بانک مهر ایران بررسی کنید. لازم به ذکر است که حداکثر 60 ماه برای بازپرداخت این وام فرصت خواهید داشت.

وام 150 میلیونی بانک مهر ایران ( طرح 2 در 1)

یکی از جذاب ترین طرح های تسهیلاتی بانک مهر، طرح 2 در 1 است. در این طرح با افتتاح یک حساب قرض الحسنه می توانید دو وام دریافت کنید. وام اول، 24 ساعت پس از افتتاح حساب و به مبلغ 95 درصد سپرده شما تا سقف 150 میلیون در نظر گرفته شده است. این وام تنها 1 درصد کارمزد دارد و 60 ماه نیز برای بازپرداخت فرصت دارید. توجه کنید که سپرده شما تا پایان اقساط به عنوان ضمانت نزد بانک می ماند.

پس از تسویه کامل وام اول خود می توانید برای دریافت تسهیلات دوم اقدام کنید. میزان وامی که می توانید در این مرحله دریافت کنید به میانگین سپرده باقی مانده شما و نحوه پرداخت اقساط وام اول بستگی دارد. این وام با سود 4 درصدی و مهلت بازپرداخت حداکثر 60 ماهه ارائه می شود و برای دریافت آن به یک ضامن رسمی نیاز دارید.

 وام 100 میلیونی در طرح حمایت افراد حقیقی

برای استفاده از تسهیلات حمایت از افراد حقیقی در بانک مهر ایران باید بخشی از مبلغ مورد نیاز خود را نزد صندوق اجتماعی شعبه بانک به امانت بگذارید. سپس، بر اساس نیاز خود می توانید به میزان 40،50 یا 55 درصد از مبلغ مورد نیاز را سپرده گذاری کنید. البته سقف این وام 100 میلیون تعیین شده است. بازپرداخت وام 36 ماهه است و سود آن در دوبخش تعریف می شود: 2 درصد برای صندوق اجتماعی و 4 درصد برای بانک.

به طور مثال، اگر شما به 100 میلیون وام نیاز داشته باشید، باید مبلغ 50 میلیون در صندوق اجتماعی شعبه سرمایه گذاری کنید. پس از گذشت حداقل سه ماه، می توانید درخواست خود را ثبت کنید. پس از تکمیل مراحل ثبت نام، مبلغ 50 میلیون با سود 2 درصد و 50 میلیون نیز با سود 4 درصد از طرف صندوق و بانک به شما اعطا می شود. لازم به ذکر است که مبلغ سپرده گذاری اولیه تا پایان اقساط غیر قابل برداشت است.

وام 100 میلیونی بدون ضامن بانک مهر ایران

از دیگر وام های بانک مهر ایران می توان به تسهیلات 100 میلیونی بدون ضامن اشاره کرد. کسانی که واریز حقوق آن ها از طریق این بانک صورت می گیرد می توانند بدون نیاز به ضامن از این تسهیلات استفاده کنند. البته برای دریافت این وام باید رتبه اعتبار سنجی متقاضی در بانک مرکزی A, B یا C باشد. همچنین ارائه گواهی کسر از حقوق نیز الزامی است. البته شرایط ضمانت دریافت این وام برای افراد با مشاغل مختلف متفاوت است.

گروه اول- کارکنان بخش های دولتی، نهاد های عمومی غیر دولتی و برخی از شرکت های خصوصی معتبر:

  • اعتبار سنجی A, B, C
  • نامه کسر حقوق برای وام تا 50 میلیون
  • نامه کسر حقوق و چک یا سفته ضمانت برای وام های 50 تا 100 میلیون

گروه دوم- کارکنان سایر شرکت ها در بخش خصوصی

  • اعتبار سنجی A یا B
  • ارائه چک یا سفته به همراه گواهی کسر از حقوق  برای کلیه وام ها
  • معرفی یک ضامن معتبر علاوه بر موارد ذکر شده برای کسانی که رتبه اعتبار سنجی آن ها C باشد

وام خرید کالا بانک مهر ایران در قالب کالا کارت

کالا کارت نیز یکی از خدمات جذاب بانک مهر ایران محسوب می شود. این تسهیلات در قالب یک کارت اعتباری برای خرید از فروشگاه های طرف قرار داد این بانک در اختیار متقاضیان قرار داده می شود. این تسهیلات نیز تنها 4 درصد سود دارد و حداکثر مبلغ آن 100 میلیون تعیین شده است. مدت زمان بازپرداخت نیز طبق درخواست مشتری تعیین شده و حداکثر تا 24 ماه امکان پذیر است. به یاد داشته باشید که برای استفاده از این وام باید یک ضامن رسمی معرفی کنید.

وام بانک مهر ایران

سفر کارت بانک مهر ایران، تسهیلاتی برای سفری لذت بخش تر

از دیگر وام های بانک مهر ایران می توان به تسهیلات ویژه سفر اشاره کرد. این تسهیلات در قالب دو طرح سفر کارت و طرح حمایتی سفر ارائه می شود و شرایط دریافت آن ها به صورت زیر است.

سفر کارت: متقاضیان در این طرح می توانند با مراجعه به آژانس های گردشگری، خدمات سفر خود را تنها با پرداخت 20 درصد از مبلغ کل دریافت کنند. مابقی هزینه ها به صورت وام با سود 2 درصد و مدت زمان بازپرداخت 6 ماهه توسط بانک مهر ایران پرداخت می شود.

طرح حمایت از سفر: در این طرح متقاضی باید پس از مراجعه به آزانس مسافرتی طرف قرار داد بانک .و مشخص شدن هزینه سفر، 50 درصد این مبلغ را به صندوق بانکداری اجتماعی بانک مهر واریز کند. سپس وام قرض الحسنه به میزان کل هزینه سفر در اختیار فرد قرار می گیرد. این وام 4 درصد کارمزد داشته و 20 ماه برای باز پرداخت ان فرصت دارید.

اندوخته بانوان بانک مهر ایران

یکی از طرح های جذابی که توسط بانک مهر ایران ارائه می شود، طرح اندوخته بانوان نام دارد. در این طرح کلیه خانم های ایرانی می توانند با افتتاح حساب در این بانک و واریز مبلغ 800 هزار تومان به مدت حداقل 4 ماه از تسهیلات ویژه ای برخوردار شوند. این تسهیلات در 4 مرحله پرداخت می شوند و برای درخواست هر یک از آن ها باید وام قبلی به طور کامل تسویه شده باشد. پس از دریافت هر وام باید به پرداخت مستمر ماهانه خود به همراه اقساط وام ادامه دهید. شرایط تسهیلات 4 مرحله ای اندوخته بانوان به صورت زیر است:

1.مرحله اول: 10 میلیون با بازپرداخت 24 ماهه

2.مرحله دوم: 36 میلیون با بازپرداخت 24 ماهه

3.مرحله سوم: 56 میلیون با بازپرداخت 36 ماهه

4.مرحله چهارم: 100 میلیون با بازپرداخت 36 ماهه

طرح پیشبرد مهر تسهیلاتی برای رونق کسب و کار ها

از دیگر وام های بانک مهر ایران می توان به تسهیلات پیشبرد مهر اشاره کرد. این تسهیلات وام های کوتاه مدت 6 ماهه بدون سود و کارمزد هستند که به افراد حقیقی حقوقی برای توسعه کسب و کار های مختلف ارائه می شوند. مبلغ وام می تواند تا 4.5 برابر میانگین سپرده یک ماه متقاضی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این وام می توانید به بخش طرح پیشبرد مهر در صفحه بانک مهر ایران مراجعه کنید.

ثبت نام وام ازدواج بانک مهر ایران

وام ازدواج یک وام دولتی است که برای تسهیل تشکیل زندگی در اختیار زوج های جوان قرار می گیرد. برای دریافت این وام شرایط خاصی توسط بانک مرکزی تعریف شده است. در صورت داشتن این شرایط می تواین پس از ثبت درخواست خود، بانک مهر ایران را برای دریافت وام انتخاب کنید. شرایط لازم و نحوه ثبت نام این وام در مقاله دریافت وام ازدواج 1403 به طور کامل توضیح داده شده است. همچنین، شرایط زیر نیز برای تقاضیان این تسهیلات در بانک مهر تعریف می شود:

  • حداقل سن متقاضی باید 18 سال باشد
  • متقاضی وام باید در محدوده شعبه ساکن باشد
  • اولویت اختصاص وام ازدواج با کسانی است که بیش از یک سال در بانک مهر ایران حساب فعال داشته باشند.

سایر وام های بانک قرض الحسنه مهر ایران

وام های بانک مهر ایران که تا اینجا به شما معرفی شدند، کاربردی ترین و بهترین تسهیلات این مجموعه هستند. علاوه بر این وام ها، تسهیلات متنوع دیگری نیز از این بانک قابل دریافت است. در جدول زیر می توانید ضمن مقایسه سریع شرایط وام های معرفی شده،  تسهیلات دیگر بانک مهر را نیز مشاهده کنید.

عنوان وامسقف مبلغ پرداختی (میلیون تومان)حداکثر زمان بازپرداخت (ماه)کارمزد (درصد)نوع ضمانتسایر شرایط
طرح مهریار400364اعتبار شغلیحداقل 3 ماه خواب سپرده، ویژه اشخاص حقوقی
تسهیلات 200 میلیونی امتیازی200604ضامن رسمیتعیین مبلغ بر اساس امتیاز حساب
طرح 2 در 1150601 و 4سپرده گذاریهمراه با مسدودی سپرده، مقدار وام به میزان 90 درصد سپرده
حمایت فرد حقیقی100362 و 4ضامن رسمیحداقل 3 ماه حساب فعال، همراه با مسدودی سپرده
کالا کارت1006،9،12،18، 244ضامن رسمیخرید از فروشگاه های طرف قرارداد
وام بدون ضامن100484بدون ضامنبر اساس نتیجه اعتبار سنجی
طرح دوم پیوند80604ضامن رسمیامکان دریافت وام پس از 5 سال واریز ماهیانه مستمر
طرح اعتبار در حساب جاری30484ضامن رسمیحداقل 3 ماه سپرده گذاری
امتیازی 30 میلیونی306صفر تا 4ضامن رسمیتعیین مبلغ با محاسبه امتیاز
طرح اندوخته اجتماعی20484ضامن رسمیحداقل 4 ماه گردش حساب
تداوم مهر20604ضامن رسمی24 ماه خواب سپرده
سفر کارت80 درصد مبلغ سفر62قابل استفاده در آژانس های مسافرتی طرف قرارداد
اندوخته بانوانمجموعاً 202 میلیون در 4 مرحله24،24،36،36 برای هر مرحله4بدون نیاز به ضامنالزام افزایش مستمر مبلغ سپرده
1 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments