نحوه ثبت نام در اسنپ اکسپرس، چطور در سوپر مارکت اسنپ فروشنده شویم؟

ثبت نام در اسنپ اکسپرس به عنوان فروشنده

با اسنپ اکسپرس میلیاردی بفروشید! این جمله شاید کمی اغراق آمیز به نظر برسد؛ اما حقیقت دارد. در گزارش جدیدی که مجموعه سوپرمارکت اسنپ منتشر کرده است، می‌توان شواهدی از فروش 42 میلیاردی دید. پلتفرم اسنپ اکسپرس یکی از زیر مجموعه های سوپر اپلیکیشن اسنپ و یک سوپر مارکت آنلاین پر طرفدار است. بسیاری از فروشندگان محلی با عضویت در این مجموعه می توانند فروش محصولات خود را افزایش دهند. به همین دلیل، عضویت در این پلتفرم مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در این مقاله به شما خواهیم گفت که برای ثبت نام در اسنپ اکسپرس و تبدیل شدن به یک فروشنده در این مجموعه باید چه مسیری را طی کنید. شاید رکورد دار فروش میلیاردی بعدی شما باشید.

برای مطالعه بیشتر : تمام روش های ارتباط با پشتیبانی اسنپ اکسپرس

7 میلیون نفر مشتری جدید برای خرید آنلاین از سوپرمارکت شما

با توسعه کسب و کار های اینترنتی و روی آوردن مردم به استفاده از خدمات آنلاین، فعالیت در پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی مختلف اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. در حقیقت، رقابت بین فروشندگان از خیابان ها و کوچه ها به بازار های آنلاین منتقل شده است. از این رو ارائه دهندگان کالا و خدمت برای کسب موفقیت باید در این عرصه فعال باشند. اسنپ اکسپرس این فرصت را به سادگی در اختیار سوپر مارکت ها قرار می دهد.

زمانی که سوپر مارکت شما در پلتفرم بزرگی مانند اسنپ اکسپرس فعالیت داشته باشد، شما به یک بازار بزرگ تر دسترسی خواهید داشت. طبیعتاً این موضوع می تواند به افزایش تعداد مشتریان و در نهایت بالا بردن فروش شما بسیار کمک کند. علاوه بر این، ارسال محصول با پیک اسنپ اکسپرس نیز می تواند یکی از فرصت هایی باشد که فعالیت در این مجموعه در اختیار شما قرار می دهد. در کنار این مزایا، وجود هر فروشگاه در اسنپ اکسپرس یک فرصت تبلیغ و معرفی خوب برای آن مجموعه است. همچنین، فعالیت در یک پلتفرم شناخته شده برای شروع فروش آنلاین، اعتبار کافی به فروشنده های جدید می دهد که به دست آوردن آن در حالت فعالیت انفرادی ممکن است مدت زیادی طول بکشد.

برای درک بهتر تأثیر فعالیت در این اپلیکیشن در رشد کسب و کار می توانید گزارش عملکرد سوپرمارکت اسنپ را بررسی کنید. به طور مثال، اسنپ اکسپرس توانست در 11 بهمن 1402، با ارسال 80000 سفارش در 24 ساعت رکوردی عجیب از خود به جا بگذارد. همچنین در همان سال یکی از فروشگاه های همکار در تهران توانست 42 میلیارد تومان فروش سالانه از طریق این پلتفرم را به دست آورد. حتی یک سبد خرید 45 میلیون تومانی نیز در اسنپ اکسپرس ثبت شده است. هیچ دلیلی وجود ندارد که شما هم نتوانید از این بازار بزرگ سهم ببرید. اگر فروشگاه دارید ثبت نام در سوپرمارکت اسنپ را جدی بگیرید.

ثبت نام فروشگاه در اسنپ اکسپرس در 7 مرحله

فروشنده شدن در اسنپ اکسپرس

حالا که با مزیت های فروش محصول در سوپر مارکت آنلاین اسنپ آشنا شدید، زمان آن رسیده است که به شما بگوییم برای ثبت نام در اسنپ اکسپرس باید چه مراحلی را طی کنید. دقت داشته باشید که تمام مراحل کاملاً رایگان است .

1. تکمیل فرم ثبت نام

در ابتدا با مراجعه به سایت آکادمی اسنپ اکسپرس باید روند ثبت نام را با پر کردن فرم های مربوطه آغاز کنید. تکمیل این فرم ها مستلزم ارائه اطلاعاتی مانند مشخصات مالک سوپر مارکت، اطلاعات آدرس سوپر مارکت و اطلاعات دیگری مانند متراژ مغازه، متراژ انبار، نام فروشگاه، تعداد سفارش های تلفنی و موارد دیگر است. پس از این که اطلاعات خواسته شده را ثبت کردید می توانید درخواست خود را ارسال کنید. سپس، کارشناسان اسنپ این موارد را بررسی کرده و در صورت تأیید، برای ادامه مراحل ثبت نام در اسنپ اکسپرس با شما تماس می گیرند.

امضای قرار داد مربوطه

برای شروع همکاری قرار دادی از طرف مجموعه اسنپ تهیه می شود که می توانید با امضای آن فروش در این پلتفرم را آغاز کنید. قرار داد ذکر شده توسط مسئول عقد قرار داد به محل سوپر مارکت شما آورده می شود تا آن را مطالعه کرده و در صورت تأیید امضا کنید.

نصب یک نرم افزار فروشگاهی

یکی از موارد مهمی که برای فروش آنلاین نیاز دارید، نرم افزار های هوشمند حسابداری است. با استفاده از این نرم افزار ها می توانید تأیید و ثبت سفارش ها و بررسی دخل و خرج خود را به راحتی انجام دهید. البته این مورد یک مرحله از ثبت نام در اسنپ اکسپرس نیست بلکه کاری است که باید برای شروع فروش آنلاین در هر پلتفرمی انجام دهید. اسنپ اکسپرس نرم افزار آسانا را برای این کار به فروشندگان خود معرفی می کند.

تدارکات مربوط به انبار گردانی

انبار گردانی یکی از مهم ترین فعالیت هایی است که باید برای اداره یک فروشگاه انجام شود. فرقی نمی کند که شما مدیریت یک فروشگاه حضوری را در اختیار داشته باشید و یا یک فروشگاه مجازی، در هر صورت باید بتوانید این کار را به خوبی انجام دهید. انبار گردانی را می توانید به مجموعه اسنپ اکسپرس بسپارید. همچنین در صورتی که این مسئولیت را خودتان به عهده بگیرید، نیروی آموزشی رایگان اسنپ برای کمک به شما حاضر خواهد بود.

معرفی کارشناس اسنپ اکسپرس

در ادامه، مجموعه اسنپ اکسپرس یک نفر را به عنوان کارشناس اختصاصی معرفی می کند. مدیر سوپر مارکت می تواند تمامی مسائل مانند انبار گردانی، مشکلات نرم افزاری و … را از طریق این کارشناس پیگیری کند. به طور کلی، تمامی هماهنگی های لازم برای تکمیل ثبت نام در اسنپ اکسپرس و شروع فعالیت در این مجموعه توسط همین کارشناس انجام می شود.

تست سرعت

برای به پایان رسیدن فرآیند ثبت نام در اسنپ اکسپرس لازم است که تست سرعت برای فروشگاه مربوطه انجام شود. به این ترتیب سرعت انتقال اطلاعات در فروشگاه، زمان دریافت سفارش، زمان لازم برای تأیید سفارش و… مورد بررسی قرار می گیرد. چنانچه همه چیز به خوبی پیش برود و مشکلی وجود نداشته باشد، همکاری سوپر مارکت با اسنپ اکسپرس آغاز می شود.

دریافت و نصب اپلیکیشن دخل

با توجه به این که تعداد سوپر مارکت های فعال در این پلتفرم بسیار زیاد است، اسنپ اکسپرس نرم افزار دخل را برای مدیریت هرچه بهتر این مجموعه راه اندازی کرده است. از این نرم افزار می توانید برای مشاهده گزارش های عملکرد و فروش، تخفیف ها، نظرات خریداران و مدیریت انبار خود استفاده کنید.

1 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments