بهترین سایت خرید لوازم جانبی موبایل و لپتاپ؛ معرفی 5 سایت برتر

لوازم جانبی موبال و لپتاپ

همانطور می دانید، استفاده از تلفن های همراه هوشمند و لپتاپ ها امروزه به یک امر اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. در واقع، در عصر تکنولوژی نمی توان بدون استفاده از لوازم دیجیتالی مناسب امور مختلف را به راحتی انجام داد. با توجه به این که کمپانی های تولید کننده تلفن های همراه، دیگر لوازم جانبی مورد نیاز مصرف کننده را به همراه گوشی ها عرضه نمی کنند، لازم است که این محصولات را به صورت جداگانه تهیه کنیم. برخی از لوازم جانبی برای محافظت بیشتر و برخی دیگر برای استفاده بهتر مورد نیاز ما هستند. در این مقاله قصد داریم بهترین سایت های خرید لوازم جانبی موبایل و لپتاپ را به شما معرفی کنیم. به خاطر داشته باشید که با کد تخفیف رایگان این فروشگاه‌های اینترنتی، می‌توانید خرید ارزانتری را از آن‌ها تجربه کنید.

لوازم جانبی مورد نیاز برای موبایل و لپتاپ

قبل از معرفی بهترین سایت ها و فروشگاه های آنلاین برای خرید لوازم جانبی بهتر است بدانیم این محصولات چه چیز هایی هستند. لوازم جانبی، کالا هایی هستند که به شما کمک می کنند تا از گجت های خود محافظت کنید. به علاوه، بتوانید بیشترین بهره را از آن ها ببرید. این محصولات برای تمام دستگاه های دیجیتال مانند تلفن همراه هوشمند، لپتاپ، کامپیوتر، کنسول های بازی و حتی ساعت های هوشمند موجود و قابل استفاده هستند. از جمله لوازم جانبی که می توانید از سایت های معرفی شده تهیه کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قاب، گلس، محافظ لنز برای نگهداری بهتر
  • شارژر (بی سیم و یا به صورت آدابتور و کابل شارژ) و  انواع کابل های تبدیل مانند OTG و  AUX
  • هدفون ها ، هندزفیری ها و اسپیکر
  • کارت های حافظه، فلش مموری و هارد اکسترنال
  • انواع هولدر و استند
  • مونوپاد، میکروفون و سه پایه برای تولید محتوا
  • انواع موس، کیبورد و کابل برای کامپیوتر ها
  • کیف های لپتاپ و کنسول بازی
  • دسته و لوازم مورد نیاز برای بازی های ویدیویی مثل دوربین و ..
  • پایه های نگه دارنده و خنک کننده برای لپتاپ
  • پاور بانک

توجه داشته باشید که ممکن است همه فروشگاه های نام برده شده تمام این محصولات را نداشته باشند. به همین دلیل پیشنهاد می شود که موجودی کالای مد نظر خود را در سایت های مختلف بررسی کنید و سپس با مقایسه قیمت ها و شرایط خرید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

برای مطالعه بیشتر: بهترین سایت خرید اقساطی موبایل

1. فروشگاه جانبی

فروشگاه جانبی همانطور که از اسمش نیز مشخص است، هر محصول جانبی برای هرچیزی که بخواهید را دارد. از لوازم جانبی موبایل و لپ تاپ گرفته تا لوازم جانبی دوربین و خودور. همه چیز با تنوع بالا و کیفیت مناسب در این سایت موجود است. ارائه با کیفیت ترین محصولات از بهترین برند های دنیا، قیمت های مناسب و تخفیف های جذاب و همچنین، دسته بندی های مختلف و دسترسی آسان به محصولات باعث شده است تا جانبی به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید لوازم جانبی موبایل و لپتاپ معرفی شود.

یکی از مهم ترین ویژگی های فروشگاه جانبی امکان پرداخت هزینه خرید به صورت اقساطی است. با توجه به گران بودن این نوع کالا ها، خرید قسطی می تواند بار بزرگی را از دوش شما بردارد. برای انجام این کار تنها کافی است اعتبار مورد نیاز خود برای خرید را از اسنپ پی دریافت کرده و سپس این هزینه را به صورت اقساطی بازگردانید.

خرید لوازم جانبی موبایل و لپتاپ

2. دیجی کالا

فروشگاه آنلاین دیجی کالا دیگر نیاز به معرفی ندارد و همه شما با آن آشنا هستید. در این مجموعه انواع لوازم جانبی موبایل، لپتاپ و کامپیوتر نیز مانند بسیاری از کالاهای دیگر موجود است و می توانید آن ها را به صورت آنلاین تهیه کنید. یکی از بزرگ ترین مزیت های خرید از دیجی کالا، وجود تنوع بسیار زیاد به واسطه فعالیت فروشگاه های مختلف در این مجموعه است. همچنین، با وجود تخفیف های متنوع و طرح های ویژه فروش می توانید از دیجی کالا با قیمت مناسب تر نیز خرید کنید. کد تخفیف دیجی کالا یا بهره مندی از تخفیف های 80 درصدی دیجی کالا از جمله راه های خرید مقرون به صرفه از این سایت هستند.

3. پی سی تجهیز

فروشگاه پی سی تجهیز با وجود این که فعالیت خود را به تازگی آغاز کرده، توانسته یکی از بهترین سایت ها برای خرید لوازم جانبی موبایل و لپتاپ باشد. این مجموعه همواه در تلاش است تا با حذف واسطه ها بتواند شرایط خرید محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب فراهم کند. علاوه بر در نظر گرفتن قیمت های معقول و مناسب، استفاده از کد تخفیف پی سی تجهیز نیز برای خرید ارزان تر امکان پذیر است. همچنین اگر خرید شما از این مجموعه بیشتر از یک میلیون باشد دیگر نیازی نیست هزینه ارسال پرداخت کنید.

یکی از مزیت های پی سی تجهیز تنوع بالای اقلام است. شما هر نوع لوازم جانبی که برای کامپیوتر یا موبایل خود نیاز داشته باشید را می توانید به سادگی از این سایت تهیه کنید. همچنین، لازم به ذکر است که محصولات در این فروشگاه معمولاً دارای گارانتی معتبر پی سی تجهیز هستند و اگر گارانتی نداشته باشند هم با ضمانت سلامت و 44 روز مهلت تست در اختیار شما قرار می گیرند.

4. کالانه

کالانه نیز از دیگر سایت های خوب برای خرید لوازم جانبی موبایل و لپتاپ محسوب می شود. در این مجموعه می توانید با انتخاب مدل تلفن همراه خود، لوازم جانبی موجود برای آن را ببینید و اقلام مورد نیاز خود را از بین آن ها انتخاب و خریداری کنید. یکی از ویژگی های جذاب و منحصر به فرد این فروشگاه امکان خرید به صورت عمده و با تعداد بالاست. البته برای این کار باید از طریق تماس تلفنی قیمت های خرید عمده را بپرسید و  در صورت تمایل سفارش خود را ثبت کنید.

در فروشگاه آنلاین کالانه تنوع بی نظیری از لوازم جانبی برای گوشی موبایل، تبلت و ساعت هوشمند فراهم شده است. این محصولات از بهترین برند ها و جدید ترین مدل های روز دنیا انتخاب شده و در دسترس شما قرار می گیرند. لازم به ذکر است که لوازم جانبی اختصاصی لپتاپ و کامیپوتر در این سایت موجود نیست.

لوازم جانبی جدید

5. استایل آپ

فروشگاه آنلاین استایل آپ  از دیگر مجموعه های اینترنتی است که برای خرید لوازم جانبی موبایل و سایر کالا های دیجیتال می توانید به آن مراجعه کنید. این مجموعه باور دارد که لوازم جانبی بخشی از استایل شخص شما را تشکیل می دهند. به همین دلیل باید زیبایی و کیفیت این محصولات را هنگام انتخاب مورد ارزیابی قرار دهید. در این فروشگاه کلیه محصولات دارای ضمانت اصالت هستند. استایل آپ مشتریان خود را لایق بهترین ها می داند.

لازم به ذکر است که امکان خرید عمده از این مجموعه نیز وجود دارد. برای انجام این کار کافی است فرم مشخص شده در بخش خرید عمده سایت را پر کنید تا نتیجه استعلام قیمت ها و نحوه ثبت سفارش برای شما ارسال شود. همچنین، ضمانت اصالت و کیفیت، امکان بازگشت کالا، جوایز متنوع و ارسال سریع و امن نیز از دیگر مزایای این مجموعه محسوب می شود.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments