قیمت هر توکن همستر چقدر است؟ همه چیز درباره خرید و فروش همستر

عرضه توکن های همستر

بالاخره پس از مدت ها انتظار اتفاقی که تعداد زیادی از کاربران تلگرام منتظر آن بودند رخ داد و همستر لیست شد. همانطور که در مقاله تاریخ لیست شدن ارز های محبوب تلگرامی نیز به شما گفتیم، محاسبه دقیق قیمت هر توکن همستر 5 مهر ماه مشخص شده است. هم اکنون قیمت هر توکن همستر 0.006 دلار معادل 363 تومان است. البته مانند سایر ارز های دیجیتال این قیمت را نمی توان ارزش ثابت همستر دانست. با توجه به شرایط اقتصادی و اتفاقات مختلفی که در سطح جهان رخ می دهد، قیمت این ارز نیز دستخوش تغییر خواهد شد.

تعداد توکن های هر کاربر بر چه اساسی تعیین می شود؟

یکی از بحث های مهمی که درباره ربات همستر شکل گرفت و در مقاله معرفی همستر نیز به آن اشاره کردیم، این بود که تعداد سکه ها مهم تر است و یا پرافیت. با توزیع نهایی، تنها 5 فاکتور زیر به عنوان عوامل تأثیر گذار در تعداد توکن های دریافتی هر کاربر عنوان شده و سکه های هر فرد هیچ نقشی نداشته اند:

  • پرافیت
  • فعال بودن و انجام تسک های بازی
  • تعداد ریفرال
  • امتیازهای بخش اچیومنتس
  • تعداد کلید

برای مشاهده تعداد توکن هایی که به شما اختصاص یافته است وارد ربات همستر شوید. سپس در صفحه اصلی این ربات و در قسمت مشخص شده گزینه Airdrop را انتخاب کنید. در بخش بالایی صفحه جدید دو تب مختلف قابل مشاهده است و از بین آن ها باید Token را انتخاب کنید. عددی که مقابل عبارت Total $HMSTR ثبت شده است، مجموع توکن های دریافتی شما از بازی همستر است. برای تعیین ارزش و قیمت هر توکن همستر و قرار دادن آن ها در کیف پول های دیجیتالی خود باید تا 26 سپتامبر (5 مهر) صبر کنید.

راهنمای دریافت توکن در همستر

ارائه سکه ها به دو بخش Unclaimed و  Next unlock تقسیم شده است. به همین دلیل این توکن ها را به صورت تدریجی و طی دو مرحله دریافت می کنید.

آیا باز هم امکان دریافت سکه از همستر وجود دارد ؟

حدود 300 میلیون نفر از کاربران تلگرام تجربه بازی همستر را دارند. این آمار را می توان یک عدد شگفت انگیز در این زمینه عنوان کرد. با این وجود باز هم افرادی هستند که این فرصت را از دست داده اند. این کاربران می خواهند بدانند آیا هنوز هم امکان جمع آوری سکه وجود دارد یا خیر؟ از طرف دیگر برخی از کسانی که از بات ها و برنامه های مختلف خودکار برای جمع آوری سکه و کلید استفاده کرده بودند (حدود 2.3 میلیون نفر)، از دریافت توکن های این بازی محروم شدند. طبیعتاً آن ها نیز می خواهند یک بار دیگر شانس خود را امتحان کنند.

در پاسخ به این افراد باید گفت که فصل اول بازی همستر به اتمام رسیده و دیگر امکان کسب سکه های بیشتر وجود ندارد. البته همانطور که در صفحه اصلی ربات نیز قابل مشاهده است، فصل دوم بازی از همین حالا در اختیار کاربران قرار گرفته است. شما می توانید دوباره به انجام مأموریت و جمع آوری کوین های مجازی الماس بپردازید.

لازم به ذکر است که ایردراپ های دیگری همچنان فعال و قابل استفاده هستند. با مطالعه مقاله معرفی و بررسی بهترین ربات‌ های استخراج ارز دیجیتال تلگرام می توانید با این ایردراپ ها آشنا شده و استخراج کوین در آن ها را آغاز کنید.

3 2 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments