10 هزار سکه رایگان جایزه عضویت در ایردراپ ماسک امپایر
لوگوی پیام رسان تلگرام

10 هزار سکه رایگان جایزه عضویت در ایردراپ ماسک امپایر

فرصت محدود
مشاهده
1 لایک
0 نظر
اشتراک
ذخیره
گزارش خرابی

با عضویت در ایردراپ ماسک امپایر 10 هزار سکه رایگان به شما جایزه داده می شود. همچنین این ربات تلگرامی که به Not Empire نیز شناخته می‌شود به ازای دعوت هر کاربر معمولی 5000 توکن و برای هر کاربر با اکانت تلگرام پریمیوم 25000 توکن هدیه می‌دهد.
مشابه همستر در این بازی نیز با بالا بردن پرافیت خود سکه های بیشتری جمع کنید تا پس از راه اندازی این ایردراپ روی شبکه TON بتوانید درآمد بیشتری کسب کنید. از قسمت جدید کارت های روزانه ماسک امپایر، معمای تصویری ایلان ماسک، جواب معمای امروز ماسک Riddle of the day نیز کوین بیشتری برنده شوید. برای پیوستن به ایردراپ Musk Empire روی دکمه «مشاهده» کلیک کنید.
توجه کنید اتصال به کیف پول در این ایردراپ فعال شده که برای بهره مندی از توکن باید حتما این تسک و تراکنش پرداخت 0.1 تون معادل ریالی حدود 35 هزار تومان را انجام دهید. این توکن‌ها در صرافی‌های برتر دنیا معامله خواهد شد و در آینده شما می‌توانید آنها را بفروشید یا نگه دارید. به گفته سازندگان تاریخ برنامه ریزی شده برای لیست شدن، اواخر سپتامبر تا اوایل اکتبر خواهد بود. جواب ویدئوی یوتیوب ایلان را نیز وارد کنید. تعداد توکن هایی که هر بازیکن دریافت می‌کند به میزان کل سکه‌های بدست آمده در بازی از طریق hourly income و تعداد دوستانی که دعوت کرده بستگی خواهد داشت.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
با ثبت دیدگاه خود ما را در ارائه بهتر خدمات یاری کنید