2 میلیون سکه جایزه روزانه کمبو کارت راکی رابیت
لوگوی پیام رسان تلگرام

2 میلیون سکه جایزه روزانه کمبو کارت راکی رابیت

فرصت محدود
مشاهده
0 لایک
0 نظر
اشتراک
ذخیره
گزارش خرابی

با انتخاب 3 کمبو کارت روزانه راکی رابیت 2 میلیون سکه رایگان دریافت می‌کنید. هر دسته کارت سه تایی تنها 24 ساعت فرصت انتخاب دارد (نیازی به آپگرید کردن نیست). کامبو هر روز تا ساعت 11:30 صبح به وقت تهران معتبر خواهد بود و بعد از آن کارتهای جدید جایگزین می‌شوند. به اولین نفری که کارتهای کمبو را بچینید علاوه بر امتیاز 1 تون TON (معادل حدود 500 هزار تومان) دیگر نیز داده می‌شود.
برای بردن امتیاز combo به بخش mine رفته، با زدن choose superset کنار هر کارت آن را انتخاب کرده و سپس از بالای صفحه، check cards را کلیک کنید. هر کاربر تنها 5 بار می‌تواند اشتباه کند و پس از آن، جایزه کمبو آن روز برایش قفل می‌شود. این پروژه دارای تیک آبی تلگرام هست و در مدت زمان کوتاهی 10 میلیون کاربر جذب کرده است.
اسامی برخی از کارتها در قسمت fighter و coach مشابه بوده و دقت نمایید تا اشتباها انتخاب نکنید. برای انتخاب کارت ها حتما لازم نیست آنها را ارتقا دهید فقط کافیست دکمه کنار کارت را بزنید تا وارد یکی از خانه های خالی کمبو شود سپس دکمه check را بزنید و جایزه آن را دریافت نمایید.توجه کنید با 5 بار تلاش ناموفق این آیتم برای شما قفل خواهد شد. برای ثبت نام در ایردراپ راکی رابیت دکمه «مشاهده» را لمس کنید.
کمبو نشان داده شده در تصویر مربوط به 17 شهریور (7 سپتامبر) می‌باشد که در این بخش ها دنبال کارت‌ها بگردید:
- (Fighter > venture > Media) : Sponsorship Deals
- (Coach > claim > supervision and evaluation) : Evaluating progress
- (Fighter > Claim > Nutrition) : Dinner

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
با ثبت دیدگاه خود ما را در ارائه بهتر خدمات یاری کنید