50 هزار سکه رایگان جایزه عضویت در ربات تاپ کوین
لوگوی پیام رسان تلگرام

50 هزار سکه رایگان جایزه عضویت در ربات تاپ کوین

فرصت محدود
مشاهده
2 لایک
0 نظر
اشتراک
ذخیره
گزارش خرابی

با عضویت در ربات تلگرامی تپ کوین TapCoin تا 50 هزار سکه رایگان دریافت کنید. برای کاربران معمولی این هدیه 25 هزار و برای کاربران پریمیوم 50 هزار است. با ارسال لینک معرفی خود در بازی برای دوستان و آشنایان نیز می‌‌توانید کوین رایگان جایزه بگیرید. با سر زدن روزانه، اتصال کیف پول ولت تون کیپر و یا عضویت در چنل‌های معرفی شده در ربات نیز می‌توانید امتیازات خود را بیشتر کنید. امکان امتیازگیری با تپ زدن روی صفحه نیز وجود دارد که انجام آن توصیه نمی‌شود. همچنین؛ با انجام تسک جواب کد شانس یوتیوب تپ کوین به ازای هر ویدئو 300 هزار سکه و کمبو روزانه تپ کوین تا 320 هزار سکه دیگر می‌برید. برای ورود به ربات تاپ کوین روی دکمه «مشاهده» ضربه بزنید. در بخش جدید گردونه تپ کوین با پرداخت یک کلید و 50 هزار کوین شانس بردن 50 دلار نقدی و یک میلیون سکه رایگان را خواهید داشت.
برای اتصال کیف پول تون کیپر به تپ کوین از منوی پایین روی گزینه AIRDROP کلیک کنید، سپس وسط صفحه روی Connect Ton wallet بزنید، دکمه Connect را از پنجره باز شده لمس نمایید. از بین کیف پول هایی که در لیست می بینید تون کیپر را انتخاب و Connect wallet را بزنید. در این حالت یک تیک سبز روی Connect Ton wallet ظاهر میشود که نشانه از اتمام کار دارد. همچنین برای اطمینان از اینکه این روند به درستی طی شده ، یک مرتبه وارد اپلیکیشن Tonkeeper شوید از منوی پایین روی Browser و سپس از بالای صفحه تب connected را مشاهده کنید. ربات TapCoin باید در این لیست نشان داده شود.
طبق گفته قبلی سازندگان هفته دوم شهریور ماه توکن $TAP بین شرکت کنندگان توزیع می شود. برای دریافت آن به صورت روزانه از نوار پایین بازی به بخش AIRDROP رفته و ارز $TAP خود را برداشت کنید. سود ساعتی شما در بازی، تعداد کل کلید‌هایی که جمع یا خرج کرده اید، تعداد دوستانی که معرفی کردید و انجام وظایف روزانه معیار میزان توکن دریافتی شماست.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
با ثبت دیدگاه خود ما را در ارائه بهتر خدمات یاری کنید