30 هزار امتیاز جایزه عضویت در ایردراپ تایم فارم
لوگوی پیام رسان تلگرام

30 هزار امتیاز جایزه عضویت در ایردراپ تایم فارم

فرصت محدود
مشاهده
0 لایک
0 نظر
اشتراک
ذخیره
گزارش خرابی

با عضویت در ربات تلگرام تایم فارم 30 هزار امتیاز از این ایردراپ بدست می آورید. برای بالا بردن امتیازات در Time Farm روش های مختلفی وجود دارد. می توانید تسک های بازی Tasks که معمولا شامل فالو و سابسکرایب شبکه های اجتماعی است را انجام دهید یا مقدار مشخصی از دارایی‌هاتون را از بخش staking استکینگ کرده و پاداش دریافت نمایید.
همچنین با دعوت هر یک از دوستان خود 15000 امتیاز به شما و 30 هزار تا به دوست شما تعلق خواهد گرفت. از دریافتی افراد دعوتی نیز 20% پاداش به شما می رسد و حتی از دریافتی دعوتی ها تا 5 زیرمجموعه امتیاز خواهید گرفت. در بخش جدید پاسخ سوال روزانه تایم فارم نیز هر روز 250 هزار سکه رایگان برنده شوید.
تایمر صفحه اصلی بازی هم 4 ساعت بصورت خودکار سکه استخراج می‌کند که برای claim آن باید به بازی مراجعه و آن را ریست کنید. البته به تازگی یک ربات دستیار شخصی Farmer's Assistant هم در بخش earn قسمت Store به بازی اضافه شده که با پرداخت 5 تون (تا 10 اگوست یا 20 مرداد با 1 TON قابل فعالسازی است) کوین‌ها را به طور اتوماتیک برداشت کرده و نیازی به مراجعه هر 4 ساعت یک بار شما ندارد. علاوه بر این با سر زدن روزانه به بازی هم سکه جایزه می‌گیرید که با مراجعه متوالی هر روز مقدار آن بیشتر خواهد شد. برای عضویت در ایردراپ تایم فارم روی دکمه «مشاهده» کلیک کنید.
توجه کنید که از 15 آگوست (25 مرداد) اگر هر 7 روز یکبار به بازی سر نزنید کاربر غیرفعال درنظر گرفته شده و توکن‌های second شما به تدریج سوزانیده می‌شوند. در روز اول بعد از یک هفته 10 هزار توکن، روز دوم 20 هزار و روز سوم 40 هزار سکه و همین طور هر روز دو برابر روز قبل تا دارایی شما صفر شود.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
با ثبت دیدگاه خود ما را در ارائه بهتر خدمات یاری کنید