5 هزار سکه رایگان عضویت در ایردراپ راکی ربیت
لوگوی پیام رسان تلگرام

5 هزار سکه رایگان عضویت در ایردراپ راکی ربیت

فرصت محدود
مشاهده
2 لایک
0 نظر
اشتراک
ذخیره
گزارش خرابی

با عضویت در بات تلگرام بازی راکی ربیت rocky rabbit معروف به خرگوش 5 هزار سکه رایگان و 0.001 تون رایگان به دست بیاورید. اگر تلگرام پریمیوم دارید این عدد به 25 هزار سکه و 0.002 تون رایگان می رسد. از طریق گزینه Friends در منوی بازی هم می توانید لینک اختصاصی خود را برای دوستانتان ارسال نموده و به ازای هر کاربر معمولی 5000 سکه و هر کاربر پرمیوم 25000 سکه دریافت نمایید. این بازی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند که از قسمت چرخ دنده کوچک کنار امتیازات قابل تنظیم است.
از همه مهم‌تر اینکه انگشت زدن در این بازی برای جمع آوری امتیاز کاری بیهوده است چراکه با ارتقا خرگوش جنگجو و تمرین دادن او و مربی اش و شرکت در تورنومنت‌ها چندین برابر ماین می‌کنید. شما باید از طریق گزینه Mine در منوی پایین، کارت های بازی را آپدیت کرده تا به صورت خودکار و در زمانی که آفلاین هستید برای شما سکه استخراج شود. با این کار Hourly یا سکه رایگان در ساعت شما افزایش پیدا کرده که البته باید هر 3 ساعت یکبار آن را claim کنید. جدیدا در قسمت BOOST با پرداخت سکه می‌توانید لول Hourly income limit را افزایش دهید و به ازای هر سطح، یک ساعت به مدت استخراج سکه آفلاین شما افزوده می‌شود. مثلا با پرداخت 5 میلیون سکه و یک لول ارتقا، 4 ساعت یکبار برای کلیم به ربات مراجعه کنید.
ابتدا یک دور تمام کارت‌های بخش fighter را یک لول تا انتها آپگرید کنید، بعد از آن یک لول کارتهای قسمت coach را تا آخر و در انتها از بخش tournaments یک کارت را تا لول 10 ارتقا دهید. توجه کنید که در هر یک از بخش های fighter و coach یک بخش claim وجود دارد که هر 24 ساعت یکبار باید سکه های آن را جمع آوری کنید. طبق گفته سازندگان نیز پاداش دهی و توزیع توکن این ربات به مجموع سکه های کسب شده (عدد نشان داده شده در گوشه بالا سمت راست) است و هر چه این مقدار بیشتر شود، سود نقدی بیشتری به شما تعلق می‌گیرد. پس روی کسب سکه تمرکز کنید تا در بازی جلوتر مانده و پاداش بیشتری بگیرید. کمبو کارت راکی رابیت نیز روزانه 2 میلیون سکه جایزه دارد. از بخش جدید معما روز راکی ربیت نیز 2.5 میلیون سکه دیگر بگیرید. برای عضویت در ایردراپ راکی ربیت روی دکمه «مشاهده» کلیک نمایید.
بنابر خبر منتشر شده توسط سازندگان RabBitcoin در تاریخ 23 سپتامبر برابر با 2 مهرماه به طور رسمی در صرافی های اصلی فهرست می شود.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
با ثبت دیدگاه خود ما را در ارائه بهتر خدمات یاری کنید