7 روز هدیه عضویت رایگان لیگ پلاتینیوم نات کوین
لوگوی پیام رسان تلگرام

7 روز هدیه عضویت رایگان لیگ پلاتینیوم نات کوین

فرصت محدود
مشاهده
1 لایک
0 نظر
اشتراک
ذخیره
گزارش خرابی

در بروزرسانی جدید نات کوین افراد جدیدی که به این ربات ملحق می‌شوند 7 روز اشتراک لیگ پلاتینیوم هدیه می‌گیرند. در این لیگ شما امکان دسترسی به سطح پلاتینیوم، 5000 برابر سرعت بیشتر استخراج در استخرها Pools یا کمپین‌ها Campaigns و دریافت توکن رایگان NOT را دارید. در صورتی که دیگران را نیز دعوت کنید و آنها لول لیگ خود را ارتقا دهند 15% پاداش به موجودی شما اضافه می شود.
هم‌چنین؛ تمام افراد می‌توانند با پرداخت نات کوین یا استارز تلگرام به لول‌های بالاتر پلاتینیوم، طلایی یا نقره ای ارتقا یابند. البته توجه کنید این ارتقا دائمی نبوده و به صورت 3، 6 و 12 ماهه قابل خریداری است. به طور مثال برای ارتقا از لول برنز به پلانتیوم 3 ماهه به 9990 استارز نیاز خواهید داشت. جهت دریافت هدیه عضویت رایگان لیگ پلاتینیوم نات کوین روی دکمه «مشاهده» کلیک کنید.

چگونه می‌توانم لیگ Platinum نات کوین را بخرم؟

همانطور که می‌دانید برخی از قابلیت‌های خرید و فروش در تلگرام مانند خرید اکانت پریمیوم برای کاربران ایرانی تحریم است. این تحریم شامل بازی‌های تلگرامی مانند نات کوین نیز می‌شود. اما در اینجا بهترین و راحت ترین راه پولی برای رسیدن به لیگ پلاتینیوم به شما آموزش داده می‌شود:

1- برای خرید و ارتقا به لیگ پلاتینیوم باید استارز $stars داشته باشید که این امکان برای ایرانی ها فعال نیست؛ پس باید وارد سایت fargment.com شوید.

2- کیف پول تون کیپر Ton Keeper خود را به سایت فرگمنت وصل کنید. مقدار مناسبی تون TON از صرافی‌های معتبر ایرانی به ولت خود منتقل کنید.

3- از بخش stars آیدی تلگرام خود رو وارد کرده و با پرداخت تون، مقداری ارز استارز خریداری کنید. حتما میزان استارزی که باید بخرید را چک کنید تا میزان صحیحی را بخرید چراکه هزینه رفتن به لیگ های مختلف مبالغ متفاوتی دارد. (این آی‌دی باید همان اکانتی باشد که می‌خواهید با آن وارد لیگ پلاتینیوم ناتکوین شوید.)

4- از دکمه «مشاهده» در بالا وارد ربات notcoin شده و لیگ مورد نظر را انتخاب کنید تا فرآیند ارتقا انجام شود (توجه کنید که به صرفه ترین لیگ فعلا Platinum است چرا که جوایز استخر آن 5 هزار برابر خواهد بود). 

توجه نمایید پس از خرید استارز، با ورود به بخش تنظیمات تلگرام می‌توانید موجودی استارز باقیمانده خود را مشاهده کنید. اگر از قبل نیز داخل ربات ناتکوین، NOT کافی داشته باشید با همان ارز می‌توانید به لیگ بالاتر رفته و دیگر نیازی به خرید استارز نخواهید داشت.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
با ثبت دیدگاه خود ما را در ارائه بهتر خدمات یاری کنید