750 ستاره رایگان جایزه عضویت در ایردراپ استارز major
لوگوی پیام رسان تلگرام

750 ستاره رایگان جایزه عضویت در ایردراپ استارز major

فرصت محدود
مشاهده
1 لایک
0 نظر
اشتراک
ذخیره
گزارش خرابی

با عضویت در بات تلگرام major (ماجور) 750 ستاره رایگان بدست خواهید آورد. در صورتی که دارای اکانت تلگرام پریمیوم باشید 1000 ستاره می‌گیرید. پس از ورود نیز از طریق منوی invite و گزینه دعوت دوستان لینک معرف خود را برای دیگران بفرستید و به ازای معرفی هر دوست عادی 750 تا و هر زیرمجموعه با اکانت پرمیوم 1500 ستاره بیشتر بدست بیاورید.
همچنین با انجام تسک ها مانند اتصال کیف پول TON یا عضویت در کانال یوتیوب و... امتیازات بیشتری در ایردراپ ماجور کسب کنید. با سر زدن روزانه به این بازی نیز امتیاز به دست می آورید. قسمت جدید گردونه شانس نیز به بازی اضافه شده که هر روز به شما کوین رایگان هدیه می‌دهد. برخی از وظایف مانند Tapping Toncopy و Story for Freedom و Follow major in telegram و share in telegram story و Ton channels به صورت روزانه و به سادگی قابل انجام است. لازم نیست تسکها را کامل انجام دهید. مثلا نیازی نیست استوری را منتشر کنید، فقط بک را زده و و تسک را تایید کنید.
این ربات متعلق به مالک تلگرام یعنی پاول دوروف بوده و دارای تیک آبی است. بزودی قرار است تمام پرداخت های درون برنامه ای مانند خرید اکانت پرمیوم، تبلیغات در سایر کانال‌ها و... علاوه بر TON با استار نیز انجام گیرد. در آینده هر ضریبی از 10 هزار ستاره حدود 160 دلار یعنی 10 میلیون تومان ارزش دارد. توجه کنید جدیدا در بازی میجز اگر حساب کاربری شما به مدت ۱۰ روز غیرفعال باشد، بصورت خودکار روزانه 5% از دارایی تان سوزانده می شود. جهت عضویت در ایردراپ استارز تلگرام روی دکمه «مشاهده» کلیک نمایید.

سوالات بسیاری در مورد برنامه تلگرامی استارز مطرح می‌شود که به برخی از پرتکرارترین آنها پاسخ می‌دهیم.

1- رتبه بندی و امتیازات در ربات major چیست و چه سودی دارد؟ این سیستم کیف پول جدید تلگرام است که به زودی می‌توانید با امتیازات خود اکانت پریمیوم تلگرام بخرید یا از پست‌های پولی دیدن کنید و یا با آن برداخت های درون برنامه ای تلگرام را انجام دهید. هم‌چنین؛ در حال حاضر با افزایش ستاره های خود در ربات اگر جزو نفرات برتر ماهیانه باشید تا 150 تون TON (به ارزش تقریبی 75 میلیون تومان) به صورت ارز دیجیتال قابل فروش دریافت می‌کنید. در ادامه نیز می‌توانید امتیازات استارز را به توکن $STARS تبدیل کنید.

2- آیا می‌توانم استارز را در major بخرم؟

خیر، در حال حاضر خرید استارز برای کاربران ایرانی تحریم است و امکان پرداخت با کارت های اعتباری بین المللی برای ایرانیان نیز به سختی وجود دارد. برای خرید باید شماره تلگرامی خود را از کشور ایران خارج کرده و اکانت را روی شماره غیرایرانی بالا بیاورید یا صبر کرده و از صرافی های معتبر با تون کوین این ارز را خریداری کنید.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
با ثبت دیدگاه خود ما را در ارائه بهتر خدمات یاری کنید