10% امتیاز بیشتر جایزه دعوت از دوستان به ایردراپ بلوم
لوگوی پیام رسان تلگرام

10% امتیاز بیشتر جایزه دعوت از دوستان به ایردراپ بلوم

فرصت محدود
مشاهده
0 لایک
4 نظر
اشتراک
ذخیره
گزارش خرابی

در ایردراپ Blum دوستان خود را به بازی دعوت کرده و 10 درصد از امتیازات آن‌ها را جایزه بگیرید. اگر دوستتان شخص دیگری را به ربات تلگرامی بلوم دعوت کند شما 2.5 درصد پاداش بیشتر دریافت می‌کنید. با لمس گل‌های داخل بازی نیز امتیاز خواهید گرفت. انجام تسک ها نیز به افزایش تعداد امتیازات و در نهایت کسب درآمد شما کمک می‌کند. برای ورود به بازی blum در تلگرام کافیست روی لینک بزنید.
در گذشته هر نفر حداکثر 10 نفر را می‌توانست به بازی دعوت کند و بدون لینک دعوت ورود به بازی میسر نبود. البته این محدیت برداشته شده ولی می‌توانید لینک دعوت خود را زیر همین پست برای سایر کاربران به اشتراک بگذارید. احتمال می‌رود تلگرام با ایجاد صرافی غیرمتمرکز Blum در کنار بازی‌های پرمخاطبی مانند همستر و نات‌کوین می‌خواهد تبدیل به اکوسیستم ارز دیجیتال شود. در ضمن این در این ربات نیازی به ضربه زدن برای کسب کوین نیست و فقط کافی است هر 8 ساعت یک بار به بات مراجعه کنید.
سه سرمایه گذار blum شامل Coin market cap و BNB chain و Binance labs هم به صورت رسمی معرفی شده اند که نشان دهنده بزرگی این پروژه است. برای عضویت در ربات تلگرامی بلوم از «مشاهده» اقدام کنید.

تخفیف‌های مشابه

دریافت کد تخفیف

دریافت کد تخفیف

دریافت کد تخفیف

دریافت کد تخفیف
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
با ثبت دیدگاه خود ما را در ارائه بهتر خدمات یاری کنید