کسب درآمد دلاری از ربات تلگرامی هات کوین در NEAR Wallet
لوگوی پیام رسان تلگرام

کسب درآمد دلاری از ربات تلگرامی هات کوین در NEAR Wallet

فرصت محدود
مشاهده
0 لایک
0 نظر
اشتراک
ذخیره
گزارش خرابی

در همکاری بین NEAR و تلگرام می‌توانید HOT token استخراج کنید و درآمد دلاری داشته باشید. این ارز هنوز لیست نشده و قابل فروش نیست ولی احتمالا ارزش بالایی خواهد داشت. استخراج این ارز نیازی به ضربه زدن ندارد و فقط کافیست هر 2 ساعت یک بار به ربات سر زده و سکه ها را جمع آوری کنید.
پس از ورود به ربات create new account را بزنید و یک nickname برای خود انتخاب کنید. البته به صورت پیش فرض نامی برای شما در نظر گرفته شده که لازم نیست آن را تغییر دهید. 12 کلمه انگلیسی نیز با عنوان seed phrase به شما نشان داده می‌شود که برای بازیابی اکانتتان است. بهتر است این کلمات را کپی کرده و در جایی ذخیره داشته باشید. پس از آن create را زده و کمی منتظر بمانید تا Hot wallet شما ایجاد شود (یک کیف پول غیر حضانتی مبتنی بر تلگرام طراحی شده با پروتکل NEAR). روی بنر claim your first HOT کلیک کنید، توضیحاتی پیرامون NEAR blockchain به شما نشان داده می‌شود. روی دکمه ادامه و نهایتا start mining بزنید، چنل تلگرامی پروژه را دنبال کنید و منتظر بمانید تا وارد بازی شوید. با زدن دکمه claim HOT به صورت اتوماتیک این ارز برای شما استخراج می‌شود (برای مر تبه دوم پس از ورود به بازی Storage را انتخاب کنید تا بتوانید ارز را برداشت کنید).
مشابه ناتکوین سه بخش Missions ماموریت‌ها، Boost ارتقا و friends دعوت دوستان وجود دارد که فرآیند استخراج را برای شما سرعت می‌بخشد. با وارد کردن کد رمز یوتیوب ایردراپ هات والت هم ارز رایگان بگیرید. هر ماموریت یا تبی که نیاز ندارید را پایین بکشید برای ورود به ربات بازی والت HOT کلیک کنید.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
با ثبت دیدگاه خود ما را در ارائه بهتر خدمات یاری کنید