دریافت کد کلید رایگان بازی قطار همسترکامبت
لوگوی پیام رسان تلگرام

دریافت کد کلید رایگان بازی قطار همسترکامبت

فرصت محدود
کد مخصوص کاربران عضو شده
مشاهده
30 لایک
4 نظر
اشتراک
ذخیره
گزارش خرابی

در آپدیت جدید بازی همستر کامبت تلگرام، 4 بازی جدید از جمله قطار Train Miner: Idle Railway Game در منوی Playground اضافه شده که با شرکت در آنها می توانید کلید بیشتری به دست بیاورید. با اضافه شدن تعداد بازی های همستر این امکان را دارید که از هر کدام روزانه 4 کلید بگیرید. در حقیقت هدف از این بازی‌ها دادن حق انتخاب‌های متنوع به بازیکنان و گسترش اکوسیستم و ایجاد یک پشتیوانه قوی و پایدار برای توکن $HMSTR عنوان شده است. البته هنوز به طور دقیق نقش کلیدها در ادامه بازی مشخص نیست؛ اما گفته شده در زمان لیست شدن ارز دیجیتال همستر، داشتن کلید مزایای اضافه خواهد داشت.
برای انجام بازی باید قطار ماینر را با نگهداشتن انگشت در صفحه هدایت کنید. در مسیر و به ازای هر گردش دور زمین سکه، سنگ، چوب و... جمع آوری می‌کنید. سنگ و چوب بدست آمده در انتهای بازی به امتیاز تبدیل می‌شوند. در این میان، تعدادی مجسمه همستر نیز وجود دارد که با جمع کردن حداقل 3 تا از آنها یک کد دریافت کلید همستر برنده می‌شوید. کد را در قسمت Playground ربات تلگرامی همستر وارد کنید تا یک کلید به کلیدهای شما اضافه شود.
اگر میخواهید بدون انجام دادن بازی کدهای قطار را بگیرید از ربات تلگرامی یا این چنل کمک بگیرید. کلیدهای رایگان دوچرخه همستر نیز از این بخش در دسترس هستند. البته توجه کنید که مسوولیت استفاده از این ربات‌ها به عهده خود شماست و صرفا جهت معرفی آورده شده است. برای ورود به بازی همستر و ثبت کد کلیدها روی دکمه مشاهده بزنید.

تخفیف‌های مشابه

دریافت کد تخفیف

دریافت کد تخفیف

دریافت کد تخفیف

دریافت کد تخفیف
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
با ثبت دیدگاه خود ما را در ارائه بهتر خدمات یاری کنید