دریافت کلید رایگان بازی دوچرخه همستر
لوگوی پیام رسان تلگرام

دریافت کلید رایگان بازی دوچرخه همستر

فرصت محدود
کد مخصوص کاربران عضو شده
مشاهده
39 لایک
5 نظر
اشتراک
ذخیره
گزارش خرابی

کلیدهای روزانه بازی همستر را بدون دردسر از اینجا دریافت کنید. ایردراپ تلگرامی همستر اخیراً بخش جدیدی را اضافه کرده که کاربران در آن می‌توانند از یک بازی دوچرخه سواری سه بعدی، روزانه 4 کلید بگیرند. از بخش دریافت کلید بازی قطار همستر نیز 4 کلید دیگر رایگان بگیرید.
این بازی از قسمت پایین تب playground با عنوان Bike Ride 3D در دسترس است. باید اپلیکیشن بازی با حجمی حدود 270 مگابایت را از گوگل پلی دانلود کنید. از قسمت RACE با دیگر شرکت کنندگان مسابقه داده، دوچرخه های خود را آپگرید و از خط پایان عبور کنید. با بردن حدود هر 6 مسابقه یک کلید همستر به شکل کد در بالای صفحه اصلی سمت چپ گزینه event به شما نمایش داده می‌شود. کد را در بخش paste the code here وارد کنید تا یکی به تعداد کلیدهای شما در بازی همستر اضافه شود. متاسفانه تعداد تبلیغات نشان داده شده در این بازی به شدت بالا و حتی دیوانه کننده است.
به جای انجام بازی دوچرخه با پیوستن به ربات یک یا دو یا سه، می‌توانید کدهای کلید همستر را رایگان دریافت کنید. دقت کنید این ربات‌ها تأییدیه ای ندارند، توصیه نمی‌شوند، پولی برای آنها پرداخت نکنید و استفاده از آنها ممکن است برای شما جریمه به همراه داشته باشد. معرفی رباتها جهت اطلاعات عمومی بوده و کلیه عواقب احتمالی استفاده از آنها به عهده خودشما خواهد بود. در صورتیکه از کد کلید رایگان همستر خود استفاده نمی‌کنید در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. البته ربات‌ها به دلیل ازدحام کمی کند بوده ولی تست شده و کد درست جنریت می‌کنند.

تخفیف‌های مشابه

دریافت کد تخفیف

دریافت کد تخفیف

دریافت کد تخفیف

دریافت کد تخفیف
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
با ثبت دیدگاه خود ما را در ارائه بهتر خدمات یاری کنید