دریافت ارز دیجیتال رایگان از ربات نات پیکسل
لوگوی پیام رسان تلگرام

دریافت ارز دیجیتال رایگان از ربات نات پیکسل

فرصت محدود
مشاهده
0 لایک
0 نظر
اشتراک
ذخیره
گزارش خرابی

نات پیکسل Not Pixel ربات تلگرامی جدید از مجموعه نات کوین است که احتمال می رود نوع متفاوتی از ایردراپ های تلگرامی باشد. البته این بازی در نسخه بِتا عرضه شده یعنی در مرحله تست و رفع ایرادات احتمالی است. هنوز اطلاعات دقیقی درباره این ایردراپ و نحوه پرداخت جایزه و توکن آن توسط سازندگان منتشر نشده است. البته گفته شده به شرکت کنندگان در نسخه Beta جوایز ویژه‌تری داده می‌شود.
در این بازی هر کاربر تعدادی پیکسل رنگی در اختیار دارد. با وارد شدن به بازی، صفحه سفیدی را مشاهده می‌کنید که البته روی آن انواع اشکال و طرح های مختلف توسط سایر کاربران ایجاد شده است. شما می توانید هر جایی که دوست دارید تصویر و پیکسلهای خود را اضافه کنید. البته انرژی یا ظرفیت شما برای رنگ کردن پیکسل‌های جدید به‌صورت پشت سر هم محدود است؛ یعنی هر بار فرصت رنگ کردن تعداد مشخصی پیکسل را دارید. پس از اتمام این ظرفیت باید منتظر بمانید تا دوباره انرژی بگیرید. با رنگ‌کردن هر پیکسل از صفحه، مالک آن می‌شوید و هرچه پیکسل‌های بیشتری را رنگ کرده باشید، سرعت دریافت پاداش خود در هر ساعت را نیز بیشتر کرده اید. فقط توجه داشته باشید پیکسلی که رنگ می‌کنید، همیشه برای شما نیست و صرفاً تا زمانی که شخص دیگری آن را رنگ نکند امتیاز آن برای شماست. در نوار بالای صفحه اصلی سمت چپ، تصویر جام، نیز رده‌بندی و سطوح مختلف رنکینگ قرار گرفته است.
از بالای صفحه اصلی با زدن روی آیکن وسط، اطلاعات تعداد پیکسل‌های شما، سرعت دریافت امتیاز و لینک ریفرال نمایش داده می‌شود. دکمه Claim بازی نیز در همینجا قرار دارد. با زدن روی علامت سوال ؟ کنار mining per hour هم ظرفیت دریافت امتیاز یا Max. claim را می‌بینید. همچنین؛ در این صفحه می‌توانید با انجام تسک های مختلف مانند دنبال کردن صفحات اجتماعی نات پیکسل میزان امتیازتان را افزایش دهید. درضمن، با دعوت از هر بازیکن جدید، هر دو ۱۰ انرژی برای رنگ‌کردن پیکسل‌های جدید و ۱۰۰۰ امتیاز نات پیکسل Not PX می‌گیرید.
در حال حاضر هر اکانت فقط 10 نفر را می‌تواند به بازی دعوت کند و بدون لینک معرف نیز بازی برای شما load نمی‌شود. می‌توانید ریفرال خود را در قسمت نظرات همین پست درج کنید تا سایر کاربران از آن استفاده کنند. برای عضویت در ربات نات پیکسل از قسمت «مشاهده» اقدام کنید.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
با ثبت دیدگاه خود ما را در ارائه بهتر خدمات یاری کنید