کد 13 میلیون سکه رایگان همستر در بازی Fluff Crusade
لوگوی پیام رسان تلگرام

کد 13 میلیون سکه رایگان همستر در بازی Fluff Crusade

فرصت محدود
کد مخصوص کاربران عضو شده
مشاهده
3 لایک
0 نظر
اشتراک
ذخیره
گزارش خرابی

در بازی جدید همستر روزانه تا 110 میلیون سکه رایگان دریافت کنید. برای انجام بازی Fluff Crusade تعدادی سرباز دارید که باید با آنها به جنگ بروید. با زدن روی خانه هایی که در پایین صفحه بازی مشاهده می‌کنید، سربازها جنگ را با دشمن شروع می‌کنند. برای اینکه بتوانید راحت تر برنده شوید، از کارت هایی که در طول بازی به شما پیشنهاد داده می شود استفاده کنید. این کارت ها باعث افزایش سرعت سربازان، افزایش آسیب به دشمن، افزایش تعداد سربازان شما و ... می‌شوند.
در هر مرحله باید چندین بار در مقابل حمله دشمن پیروز شوید. مرحله اول 15 نبرد دارد و بعد از آن، با ورود به مرحله دوم، کد سکه رایگان همستر دریافت می‌کنید. با وارد کردن هر کد، 13 میلیون سکه دریافت می کنید و روزانه تا 8 کد قابل استفاده است. برای یادگیری بهتر نحوه انجام بازی نبرد با شیاطین فیلم راهنمای Fluff Crusade همستر را تماشا کنید و با لمس گزینه «مشاهده» وارد بازی شوید.
برای صرفه جویی در وقت و دریافت رایگان کد بازی همستر بدون انجام بازی هم کافیست در سایت کانال تخفیف عضو باشید تا کد را دریافت کنید. این ربات هم روزانه 8 کد این بازی را با انجام چند تسک ساده می‌دهد. توجه کنید هدف همستر کسب درآمد از این نوع بازیهاست و مسوولیت استفاده از کدهای ربات به عهده خود شماست و صرفا جهت معرفی آورده شده اند.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
با ثبت دیدگاه خود ما را در ارائه بهتر خدمات یاری کنید