جایزه خارق العاده لامبورگینی اونتادور در ایردراپ میمفای
لوگوی پیام رسان تلگرام

جایزه خارق العاده لامبورگینی اونتادور در ایردراپ میمفای

فرصت محدود
مشاهده
1 لایک
0 نظر
اشتراک
ذخیره
گزارش خرابی

ایردراپ میم فای جوایز بسیاری را از هفته پیش به کاربران خود هدیه می‌دهد. بیش از 1 میلیون دلار، از حداقل $100 تا حداکثر $5000 در قالب ارز اتریوم $ETH به صورت روزانه برای 200 برنده خوش شانس، در نظر گرفته شده است. برای شرکت در قرعه کشی باید از گردونه شانس موجود در بازی میمفای (سمت چپ، استوانه آبی رنگ) spin زده و نماد اتریوم (نماد قرمزرنگ) را به تعداد مشخص شده بدست بیاورید (مثلا 50 تا). برای دریافت اسپین گردونه نیز تنها لازم است تسک های ساده بازی مثل تماشای ویدو یوتیوب را انجام دهید. در صورتی که بتوانید این مرحله را طی کنید و نوار پیشرفت اتریوم را پر کنید، به شما کد یونیک قرعه کشی داده می‌شود. هر روز راس ساعت 3:30 صبح نیز اسامی برندگان آن روز در کانال تلگرام ایردراپ memeFi اعلام می‌شود.
جدیدترین جایزه ایردراپ میم فای نیز یک دستگاه لامبورگینی اونتادور Lamborghini Aventador به همراه سفر رایگان به دبی برای دریافت این ماشین است. برای شرکت در این قرعه کشی خارق العاده لازم است اکانت پریمیوم میم فای MemeFi Premium را تهیه کنید که نیاز به پرداخت 1 تون TON یا ۵۰۰ استارز stars (ارز رسمی تلگرام) دارد. لازم بذکر است تنها 600 دستگاه از این لامبورگینی تولید شده و گفته شده کاربران پریمیوم در آینده‌ای نزدیک وارد چندین قرعه کشی دیگر به ارزش مجموعا ۵ میلیون دلار خواهند شد. از دیگر مزایای داشتن اکانت پریمیوم ممه فای اولویت بالاتر در مطالبه‌ی توکن MEMEFI$ در زمان عرضه ایردراپ همراه با دریافت ۱۰۰ میلیون سکه بازی و ۱۰۰ چرخش و یک استایل منحصر به فرد جهت نشان دادن برتری شماست. برنده خوش شانس این جایزه بزرگ در تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران زمانی که ایردراپ میمفای به پایان می‌رسد، به صورت زنده در یوتیوب انتخاب خواهد شد. تصمیم برای پرداخت این مبلغ (معادل ریالی حدود 400 هزار تومان) برای قرار گرفتن در اعضای حرفه ای این بازی به عهده خود شما بوده و توصیه یا رد نمی‌شود.
بزودی نیز قرار است با مشارکت صرافی بایننس Binance قرعه کشی با جوایز ارزنده بیشتری برگزار شود. برای شرکت در ایرادراپ تلگرامی میمفای و بردن جوایز میلیون دلاری روی لینک «مشاهده» کلیک کنید.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
با ثبت دیدگاه خود ما را در ارائه بهتر خدمات یاری کنید